Re: Het budgetgaming-topic

301
FGras wrote:
zenmaster wrote:Is dat die rode wapencontroller? Hier in de winkel ligt nog een nieuwe voor €25 en heb nog getwijfeld...
Ja, in principe kan je alle move games ook wel zonder deze wapen attachment spelen, maar ik zag m 3 a 4 jaar terug in de E'Leclerc voor 5 euro liggen. Dat kon ik niet weigeren! :D
Image
Sommige mensen kunnen het nog aardig custumizen ook.
http://i1199.photobucket.com/albums/aa4 ... mod002.jpg
oooowww, dat stuk plastic !! :smug:

Re: Het budgetgaming-topic

309
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Voor die 9€ op een jaar...
tis te zien dat je geen Hollander bent !!
9 euro is 9 euro ondertss is die al besteed ergens anders want kon et nie laten om niet meer te bestellen dan enkel ps+ op bol xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het budgetgaming-topic

311
ShAmPi wrote:Ik bedoel maar dat ineens wel ps+ willen kopen omdat het 9! € goedkoper is maar belachelijk is voor mij.
Precies of het is DE deal van het jaar :)
Voor diegenen waarvan het abo ver afloopt, is het toch mooi meegenomen? :p Ik ging sowieso bijna Plus kopen maar met een beetje korting is het een mooie deal. :cool:
Image

Re: Het budgetgaming-topic

312
Elexus wrote:
ShAmPi wrote:Ik bedoel maar dat ineens wel ps+ willen kopen omdat het 9! € goedkoper is maar belachelijk is voor mij.
Precies of het is DE deal van het jaar :)
Voor diegenen waarvan het abo ver afloopt, is het toch mooi meegenomen? :p Ik ging sowieso bijna Plus kopen maar met een beetje korting is het een mooie deal. :cool:
Ja da wel :)
Da snap ik wel ^^
Image

Re: Het budgetgaming-topic

313
Yakuza 5 staat op moment gratis in de store.
Zal waarschijnlijk een foutje zijn... dus wie er snel bij is heeft geluk. Ik heb hem alvast gedownload

Hij staat ook onder het kopje van ps+ games


EDIT: 15:20 Is al weer gecorrigeerd volgens sommige. Op pagina zelf staat ie nog gratis maar zodra je die in je winkelmandje legt wordt ie weer €39,99.
Dus let op
Image
cron