Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4578
FGras wrote:
W.O.L.F. wrote:
FGras wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Bij promotor langs geweest en ik heb zoooo veel zin in mijn masterproef! :)
Gefeliciteerd!
&
Promotor, het anwb motor blad?
Nu ben ik wel benieuwd wat voor werkstuk jij daarvoor mag maken! :D
Promotor is de persoon die u begeleidt en punten geeft voor uw masterproef eh.... : p
Wut?
- google'd -
"hoogleraar onder wiens supervisie iemand tot doctor promoveert"
Oke :-"
Heeft dat een andere naam in Nederland misschien?

+++ Eindelijk nog eens naar ikea, heb potten nodig voor al mijn :flow:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4583
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:++/-- Morgen begint het voor mij in de Bart Smit. Ik weet niet wat ik moet verwachten
++/-- Waarschijnlijk volgend jaar stage doen in Herentals. Moet ik wel altijd met de bus gaan
Rekken vullen en alles naar voor trekken in de rekken. Studenten laten ze zelden meer doen. In alle winkels
Wat verwacht je? Ik werk nu ook in de Hubo bij m'n grootvader en het enige dat ik daar doe is ook rekken vullen, bestellingen afhandelen, stocktellingen en af en toe eens iemand helpen. Veel meer kun je toch niet doen?

- moe
++ Eerste dag gewerkt (niet daarvan dat ik moe ben hoor (een beetje wel maar toch) :p )
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4584
dividedx11 wrote:
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:++/-- Morgen begint het voor mij in de Bart Smit. Ik weet niet wat ik moet verwachten
++/-- Waarschijnlijk volgend jaar stage doen in Herentals. Moet ik wel altijd met de bus gaan
Rekken vullen en alles naar voor trekken in de rekken. Studenten laten ze zelden meer doen. In alle winkels
Wat verwacht je? Ik werk nu ook in de Hubo bij m'n grootvader en het enige dat ik daar doe is ook rekken vullen, bestellingen afhandelen, stocktellingen en af en toe eens iemand helpen. Veel meer kun je toch niet doen?

- moe
++ Eerste dag gewerkt (niet daarvan dat ik moe ben hoor (een beetje wel maar toch) :p )
Kweenie eigenlijk. Ik moest ook nog aan de kassa staan, maar er komt daar niet zo heel veel volk, dus ik weet niet wat ik al die tijd moet doen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4587
Sora_Lizard wrote:- - - - Ergerlijk: https://www.telegraaf.nl/binnenland/261 ... me___.html
Waar houden ze zich toch mee bezig :angry: Precies een bende kleine kindjes. Het enige dat ik las in die brief was "ween ween ween, ik zoek aandacht, ween ween ween." Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen het bestaan van dergelijke groepen. Maar dit is toch te belachelijk voor woorden. De kans lijkt me bijzonder klein dat een klein kind geïndoctrineerd wordt door die attracties. In het Carnaval Festival staan zoveel poppen dat de kindjes er zelfs geen aandacht aan geven. En in Monsieur Cannibale zijn ze bezig met de attractie en zullen ze niet naar boven kijken en zich afvragen waarom dat er een donker gekleurde man staat.

Indoctrineren vind ik wel een straffe woordkeuze. Zeker in combinatie met de Efteling. Volgens mij gaat het gemiddelde kind eens in de zoveel jaar voor één dag naar de Efteling. En van die dag komen ze misschien maximaal één uur in contact met die attracties (wachtrijen, in de buurt iets anders doen,...). Dus chapeau als het pretpark het klaarkrijgt om op één uur tijd een kind te hersenspoelen zoals de organisatie durft te beweren.
Image