Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4595
--- never work with family...
-- was echt goed gezind maar nu zie ik het allemaal niet goed meer zitten. Toch vervelend hoor, dat m'n humeur zo makkelijk kan omslaan, ook door kleinere dingen.
++ vanavond cinema
- nog 3 dagen werken, dan ben ik er van af (de vorige 2 dagen zou dit een plusje zijn, ik deed het nog best graag...)
+++ nieuwe reis gepland
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4597
--- een excursie geboekt via jetair om vanalles te gaan bezoeken. Nu heeft onze host blijkbaar geen enkele naam doorgegeven aan de buschauffeur van ons hotel. Resultaat is dat we met een groep van 12 man niet op de bus mochten en onze excursie van 100 euro dus in het water is gevallen
--- eerst had de jetair host gezegd dat er niets aan te doen was. De nummer waar andere mensen op hadden gebeld zeiden zelfs dat het aan ons lag en dat we niet aan de halte waren.
+- nu gaat de de excursie gelukkig morgen een extra dag door, maar wij hebben van 7 uur deze morgend in de bakkende zon gestaan (het was al 29 graden)
+++ we eisen met heel de groep een compensatie voor al die verloren uren
+++ dan maar in de zee gaan zwemmen vandaag
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4598
gamerke1992 wrote:--- een excursie geboekt via jetair om vanalles te gaan bezoeken. Nu heeft onze host blijkbaar geen enkele naam doorgegeven aan de buschauffeur van ons hotel. Resultaat is dat we met een groep van 12 man niet op de bus mochten en onze excursie van 100 euro dus in het water is gevallen
--- eerst had de jetair host gezegd dat er niets aan te doen was. De nummer waar andere mensen op hadden gebeld zeiden zelfs dat het aan ons lag en dat we niet aan de halte waren.
+- nu gaat de de excursie gelukkig morgen een extra dag door, maar wij hebben van 7 uur deze morgend in de bakkende zon gestaan (het was al 29 graden)
+++ we eisen met heel de groep een compensatie voor al die verloren uren
+++ dan maar in de zee gaan zwemmen vandaag
en terecht, en als jetair niet toegeeft met z'n allen naar de ombudsman

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4599
Zal wel ergens in de huisregels van Jetair staan dat zoiets kan gebeuren en dan krijg je niks. Overal dekken ze zichzelf in. Wij waren bijna twee dagen verloren omdat de vluchturen opt laatste moment veranderden, maar in hun huisregels staat dat zoiets kan gebeuren en als je dan het vakje "algemene voorwaarden gelezen" aanduidt heb je niks te zeggen. Schandalig allemaal eigenlijk, ik boek niet meer bij Sunjets of Jetair.
Er staat dan in dat het eens een keer kan voorvallen, maar ze maken er echt een gewoonte van. Op hun facebook regent het klachten daarover.

+ Daarjuist al ne hoop rommel naart containerpark gedaan voor de verhuis. Dan moet dat al niet wanneer de verhuis zelf doorgaat.
+ Verzekeringen voor het nieuwe huis al geregeld.
- Tweede week verlof gaat veel te snel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4600
-- ik ben echt waardeloos na de vroege, slapen slapen en slapen en voor de rest doe ik niet veel overdag :/
++ bijna gedaan met de vroege
+/- nog geen zekerheid of ik de zaterdag mag gaan werken
-- ik moet de honden normaal gezien eten geven maar het enige dat ik vind in de frigo is een bebloede plastiekzak en daar durf ik precies niet aankomen xD
++ dan maar wachten tot de mama thuis komt
++ weer een nieuw postje geleerd op het werk, 't is nog een plezante post
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4604
Mr.Wolf wrote:
minermb wrote:+++ het moeilijkste deel van de proefwerkweek zit erop
++ alleen nog nederlands en engels en dat zijn leesteksten :)
--- waarom doen leraren zo lang over nakijken :think:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++ Bijna vakantie :jip:
Wow, nog altijd geen vakantie daar? :O
Nope. Ik zit dit jaar weer in het deel waar we als laatste vakantie hebben. Eigenlijk heb ik pas over twee weken echt vakantie, maar ik moet alleen nog maar een paar dingen inleveren enzo.
Image
cron