Re: No Man's Sky

106
billie91 wrote:
Elexus wrote:Was vrij voorspelbaar dat het spel de releasedatum niet ging halen. Hopelijk moeten we er niet al te lang meer op wachten.
Hoezo voorspelbaar? Was nergens een echte indicatie dat de game de datum van niet 22 juni zou halen. Overigens heb ik nog niet gelezen dat het is bevestigd.
I dunno, mijn voorgevoel zei me dat het spel ging worden uitgesteld et voila. :p Heeft waarschijnlijk iets te maken met de schaal van het spel en dat de mechanics echt wel perfect moeten zitten om het gewenste resultaat te krijgen. Als het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn, laat m'n voorgevoel me in de steek maar ik vrees ervoor. :p
Image

Re: No Man's Sky

107
Elexus wrote:
billie91 wrote:
Elexus wrote:Was vrij voorspelbaar dat het spel de releasedatum niet ging halen. Hopelijk moeten we er niet al te lang meer op wachten.
Hoezo voorspelbaar? Was nergens een echte indicatie dat de game de datum van niet 22 juni zou halen. Overigens heb ik nog niet gelezen dat het is bevestigd.
I dunno, mijn voorgevoel zei me dat het spel ging worden uitgesteld et voila. :p Heeft waarschijnlijk iets te maken met de schaal van het spel en dat de mechanics echt wel perfect moeten zitten om het gewenste resultaat te krijgen. Als het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn, laat m'n voorgevoel me in de steek maar ik vrees ervoor. :p
Ik hoop in dit geval dat je voorgevoel er even volledig naast zit. :D
Image

Re: No Man's Sky

108
ik had ergens ook dat gevoel wat Lexi zegt, gewoon omdat het zo een beest van een game is en de ontwikkelaar echt alles goed wilt hebben... alleen had ik nu, eind mei, nie meer gedacht dat ze em zouden uitstellen, een maand ofzo terug misschien nog wel maar dit is vrij laat en dicht bij de deadline aan :smug:

Re: No Man's Sky

109
Zolang hij maar goed werkt wanneer hij uitkomt. Want anders zou de hype echt wel heel snel gebroken worden als er bijvoorbeeld constant connectieproblemen heeft of als er crashes bij het laden van planeten zijn :|

Re: No Man's Sky

111
Dat zouden meer developers en uitgevers moeten doen, hoewel bugs in programma's en zeker in zeer complexe programma's zoals games, nooit geheel te vermijden zijn. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: No Man's Sky

113
Toon8 wrote:Ze zouden beter een realistische datum geven, of gewoon geen als dat niet kan. Het is tegenwoordig bij iedere game van hetzelfde liedje.
Hoezo dat? Ze geven duidelijk aan dat er nog even wat extra tijd nodig is om de boel helemaal goed te krijgen. Het is overigens pas de eerste keer dat ze boel uitstellen, en ook nog maar uitstel van een paar week. Dit is nog altijd beter dan games die te vroeg worden uitgegeven en nog vol bugs zitten en waar maanden over heen gaan totdat het een beetje verholpen is.
Image

Re: No Man's Sky

114
billie91 wrote:
Toon8 wrote:Ze zouden beter een realistische datum geven, of gewoon geen als dat niet kan. Het is tegenwoordig bij iedere game van hetzelfde liedje.
Hoezo dat? Ze geven duidelijk aan dat er nog even wat extra tijd nodig is om de boel helemaal goed te krijgen. Het is overigens pas de eerste keer dat ze boel uitstellen, en ook nog maar uitstel van een paar week. Dit is nog altijd beter dan games die te vroeg worden uitgegeven en nog vol bugs zitten en waar maanden over heen gaan totdat het een beetje verholpen is.
Het is kritiek op alle game ontwikkelaars, aansluitend op wat sora lizard zei.
Ze (iedereen dus) geven een halfjaar op voorhand een datum waarbij dat ze weten dat het zeer moeilijk is om die te halen. Liever geen datum dan een onrealistische. Dat ze dan een periode in het jaar geven als mogelijke release en als ze dan klaar zijn met hun game bijvoorbeeld een maand vooraf de juiste datum zeggen.
Image

Re: No Man's Sky

116
Mr.Wolf wrote:Wel jammer, kwam uit net na de examens bij mij. Nu komt het uit net voor de herexamens. Maar ja, een spel dat niet fatsoenlijke af is, brengt ge niet uit #Homefront
Ik heb precies hetzelfde probleem :| Gelijk dat iedere game nu moet uitgesteld worden naar een examen periode (uncharted)
Image
cron