Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4625
++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
++++ Gelukkig zijn, dat is de boodschap in het leven. En ja ik ben het volledig. ;)
++++ Valentino Rossi spelen samen met Sterchele. Super kerel.
----- Waarom zijn de badkamer en de keuken die we kiezen en volledig ons ding is zo duur? We hebben er toch voor gekozen! :P
++++ Mijn zus en haar nieuwe spruit, GUUS genaamd.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4626
paveman wrote:
itsjustme wrote:-mijn gloednieuwe scootertje volledig in puin gereden. Waarom laten ze die ouwe trage mensen achter het stuur? :(
+mijn helm heeft mijn hoofd gered.
Wow oké.... Sterkte man! Gelukkig is het in ieder geval redelijk goed afgelopen!


Enneh Frans... misschien na dit akkefietje dan toch maar rijbewijs inleveren.... :P
Tja . . . of die jonge, wild rijdende, gasten nog geen rijbewijs geven? :think:
Ik weet ook niet of ik in de bedoelde categorie val. Oud wel, maar traag? :)

Ik hoop dat het voor itsjustme verder goed afloopt en dat hem geen schuld kan worden toegewezen zodat zijn WA verzekering inderdaad voldoende is. :hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4627
NTGSruler wrote:++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
++++ Gelukkig zijn, dat is de boodschap in het leven. En ja ik ben het volledig. ;)
++++ Valentino Rossi spelen samen met Sterchele. Super kerel.
----- Waarom zijn de badkamer en de keuken die we kiezen en volledig ons ding is zo duur? We hebben er toch voor gekozen!
Image

++++ Mijn zus en haar nieuwe spruit, GUUS genaamd.
Hehe tx. Was weer es plezant namiddagsje racen :-D. Kben benieuwd naar de review!

-- geen 23 jaar nie mer
-- bikan heel Den dag misselijk
+ was in avond gelukkig wa verbeterd
+ voorgenomen voor gezonder te proberen eten (of toch klein beetje)
+ de vele verjaardagswensen hier
- nie kunnen gamen op men verjaardag, schande xd


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4628
NTGSruler wrote:++++ Valentino Rossi The Game review is af. Hopelijk vind Sanity het ok!
++++ Gelukkig zijn, dat is de boodschap in het leven. En ja ik ben het volledig. ;)
++++ Valentino Rossi spelen samen met Sterchele. Super kerel.
----- Waarom zijn de badkamer en de keuken die we kiezen en volledig ons ding is zo duur? We hebben er toch voor gekozen! :P
++++ Mijn zus en haar nieuwe spruit, GUUS genaamd.
Ma man, zoooo slecht :p
Neenee, grapje hé ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4630
---- tegenwoordig weer opflakkeringen van lichamelijke kwaaltjes, zeker op't werk verre van aangenaam :(
++ vanavond citytrip boeken
++ na vandaag nog maar 3 dagen werken
++ plezier maken op het werk
++ ze hebben hier goeie thee!
++ content van laptop
++ cooling pad gekocht voor laptop zodat ie niet zou oververhitten bij het gamen
++ cadeautje van de mama :D
++ iZombie is nu echt spannend
++ 26 juli naar Fantasialand
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4631
Bedankt voor de lieve woordjes :) was die avond nog best ziek geworden met koppijn en zo. Nu veel last van schouder maar voor de rest gaat het wel goed.
- rare dromen vannacht en zijknat van zweet wakker geworden. Kon niet meer slapen na 4 uur...
+ zo mijn scooter ophalen. Gelukkig heeft mijn oom een aanhanger. Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben bij de scooterzaak.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4635
Colossus wrote:@ itjustme sterkte hoor

+++ als alles goed mag verlopen, mag ik mijzelf in Februari weer papa gaan noemen! :jip:

Dat word extra PlayStation controllers aanschaffen :D
+++ Gefeliciteerd!! Je bent er vroeg bij om het te melden, zeker?
W.O.L.F. wrote:Proficiat! We gaan bijna een subforum moeten openen voor de PRtX-baby's :p

+++ Straks komt mijn wafelijzer toe :love:
Als je een subforum opent voor de baby's, zal het niet erg veel gelijktijdige leden houden, ben ik bang... :P
Maar ik ben absoluut voor, als het voor PXtR kids is!! Die 2 van mij schrijf ik bij deze gelijk in!
Image
cron