Die ben ik ook net aan het installeren Ik ga morgen met een vriend door Leuven wandelen om pokémons te vangen hahaMaxidomino wrote:Dragon Age Inquisition en ... Pokemon Go
Re: Pokémon GO!
2Ik leef in een klein dorpje in Wallonië dus hier is er niets, geen ene pokemon. Gisteren was ik even in Brussel en er waren er overal. Pokéstops in elke straat. Zelfs andere mensen gezien die pokemon aan het vangen waren. De man die voor mij stapte was net zoals mij op zoek naar een pokemon aan het kruispunt, en daar stonden we dan allebei te swipen met onze pokéballs.gamerke1992 wrote:Die ben ik ook net aan het installeren Ik ga morgen met een vriend door Leuven wandelen om pokémons te vangen hahaMaxidomino wrote:Dragon Age Inquisition en ... Pokemon Go
Re: Re: Pokémon GO!
3Echt grappig ik kan spijtog genoeg Nog geen account maken. Ze hebben dat beperkt, omdat er te veel waren. Straks nog eens proberen dus.Maxidomino wrote:Ik leef in een klein dorpje in Wallonië dus hier is er niets, geen ene pokemon. Gisteren was ik even in Brussel en er waren er overal. Pokéstops in elke straat. Zelfs andere mensen gezien die pokemon aan het vangen waren. De man die voor mij stapte was net zoals mij op zoek naar een pokemon aan het kruispunt, en daar stonden we dan allebei te swipen met onze pokéballs.gamerke1992 wrote:Die ben ik ook net aan het installeren Ik ga morgen met een vriend door Leuven wandelen om pokémons te vangen hahaMaxidomino wrote:Dragon Age Inquisition en ... Pokemon Go
4Speel je op iOS of Android?gamerke1992 wrote:Echt grappig ik kan spijtog genoeg Nog geen account maken. Ze hebben dat beperkt, omdat er te veel waren. Straks nog eens proberen dus.Maxidomino wrote:Ik leef in een klein dorpje in Wallonië dus hier is er niets, geen ene pokemon. Gisteren was ik even in Brussel en er waren er overal. Pokéstops in elke straat. Zelfs andere mensen gezien die pokemon aan het vangen waren. De man die voor mij stapte was net zoals mij op zoek naar een pokemon aan het kruispunt, en daar stonden we dan allebei te swipen met onze pokéballs.gamerke1992 wrote:Die ben ik ook net aan het installeren Ik ga morgen met een vriend door Leuven wandelen om pokémons te vangen hahaMaxidomino wrote:Dragon Age Inquisition en ... Pokemon Go
5AndroidMaxidomino wrote:Speel je op iOS of Android?gamerke1992 wrote:Echt grappig ik kan spijtog genoeg Nog geen account maken. Ze hebben dat beperkt, omdat er te veel waren. Straks nog eens proberen dus.Maxidomino wrote:Ik leef in een klein dorpje in Wallonië dus hier is er niets, geen ene pokemon. Gisteren was ik even in Brussel en er waren er overal. Pokéstops in elke straat. Zelfs andere mensen gezien die pokemon aan het vangen waren. De man die voor mij stapte was net zoals mij op zoek naar een pokemon aan het kruispunt, en daar stonden we dan allebei te swipen met onze pokéballs.gamerke1992 wrote:Die ben ik ook net aan het installeren Ik ga morgen met een vriend door Leuven wandelen om pokémons te vangen hahaMaxidomino wrote:Dragon Age Inquisition en ... Pokemon Go
6Snie moeilijk, je kan het al spelen met de file. Maja je hebt het gedownload, dus je hebt het al. Ik ben gewoon ingelogd met mijn google-account.
7Ik speel ook via mn google account. Jammer genoeg woon ik in een boerendorp, en kom ik zelden pokémon tegen. Mijn meeste zeldzame diek nu heb is een drowzee
8Ben deze ook aan het spelen. Bij mij in de buurt zitten al in een straal van 60meter zon 10 pokestops als het er niet meer zijn. Stuk of 4 gyms. EN ik dacht dat ik in een boerengat woon.
Mijn raarste wat ik heb is een Venonat en een Pikachu. En ik stik van de Rattatas
Mijn raarste wat ik heb is een Venonat en een Pikachu. En ik stik van de Rattatas
9wat ik ook merk: als er een pokémon in de buurt is kan ik hem niet vinden via AR. het spel zegt dan iets over de camera-oriëntatie die niet kan worden gelocaliseerd. dus ik moet altijd beestjes vangen zonder AR
10Ik heb het ook al even en het is best leuk. Mijn meest zeldzame is Scyther. Ik had hem gekregen door 10 km te lopen voor een ei . Vlak bij mij in de buurt zijn 2 pokestops en een pokegym naast elkaar. Het is best grappig om andere mensen het ook zien doen.
Soms als ik een pokemon wil vangen, dan draait de Pokémon een beetje naar rechts of links terwijl ik me niet eens verplaats
Soms als ik een pokemon wil vangen, dan draait de Pokémon een beetje naar rechts of links terwijl ik me niet eens verplaats
Last edited by minermb on 13 Jul 2016 15:17, edited 1 time in total.
11Ondertussen heb ik een account kunnen aanmaken Tot nu toe heb ik enkel een charmander. Straks ga ik met mijn vriendin naar Leuven als het stopt met regenen. En dan ga ik eens kijken of ik veel vind
12Al best veel mensen zien rondlopen hiermee in Leuven
Ik heb het nog niet geïnstalleerd mar zal het wel eens proberen. Al zie ik mijzelf niet naar specifieke plaatsen gaan hiervoor
Ik heb het nog niet geïnstalleerd mar zal het wel eens proberen. Al zie ik mijzelf niet naar specifieke plaatsen gaan hiervoor
13In het dorp 7km verderop zijn 4 gyms naast elkaar en 7 pokestops in een straal van 30m. Wtf. Daar een cubone gevangen. Er zaten ook een eevee en een venonat in de buurt, maar ik had geen tijd om van route af te wijken
14Al eens installed en gespeeld. (dag dat em uitkwam)
Al uninstalled ook
Leuk concept maar ik heb echt NIETS met pokemon
Al uninstalled ook
Leuk concept maar ik heb echt NIETS met pokemon