Re: Pokémon GO!

2
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:Dragon Age Inquisition en ... Pokemon Go :D
Die ben ik ook net aan het installeren :D Ik ga morgen met een vriend door Leuven wandelen om pokémons te vangen haha :smug:
Ik leef in een klein dorpje in Wallonië dus hier is er niets, geen ene pokemon. Gisteren was ik even in Brussel en er waren er overal. Pokéstops in elke straat. Zelfs andere mensen gezien die pokemon aan het vangen waren. De man die voor mij stapte was net zoals mij op zoek naar een pokemon aan het kruispunt, en daar stonden we dan allebei te swipen met onze pokéballs. :lol:
Image

Re: Re: Pokémon GO!

3
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:
Die ben ik ook net aan het installeren :D Ik ga morgen met een vriend door Leuven wandelen om pokémons te vangen haha :smug:
Ik leef in een klein dorpje in Wallonië dus hier is er niets, geen ene pokemon. Gisteren was ik even in Brussel en er waren er overal. Pokéstops in elke straat. Zelfs andere mensen gezien die pokemon aan het vangen waren. De man die voor mij stapte was net zoals mij op zoek naar een pokemon aan het kruispunt, en daar stonden we dan allebei te swipen met onze pokéballs. :lol:
Echt grappig :D ik kan spijtog genoeg Nog geen account maken. Ze hebben dat beperkt, omdat er te veel waren. Straks nog eens proberen dus.
Image

4
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:
Echt grappig :D ik kan spijtog genoeg Nog geen account maken. Ze hebben dat beperkt, omdat er te veel waren. Straks nog eens proberen dus.
Speel je op iOS of Android?
Image

5
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:Dragon Age Inquisition en ... Pokemon Go
Speel je op iOS of Android?
Android ;)
Image

8
Ben deze ook aan het spelen. Bij mij in de buurt zitten al in een straal van 60meter zon 10 pokestops als het er niet meer zijn. Stuk of 4 gyms. EN ik dacht dat ik in een boerengat woon.

Mijn raarste wat ik heb is een Venonat en een Pikachu. En ik stik van de Rattatas :lol:
Image

9
wat ik ook merk: als er een pokémon in de buurt is kan ik hem niet vinden via AR. het spel zegt dan iets over de camera-oriëntatie die niet kan worden gelocaliseerd. dus ik moet altijd beestjes vangen zonder AR

10
Ik heb het ook al even en het is best leuk. Mijn meest zeldzame is Scyther. Ik had hem gekregen door 10 km te lopen voor een ei :D . Vlak bij mij in de buurt zijn 2 pokestops en een pokegym naast elkaar. Het is best grappig om andere mensen het ook zien doen.

Soms als ik een pokemon wil vangen, dan draait de Pokémon een beetje naar rechts of links terwijl ik me niet eens verplaats :think:
Last edited by minermb on 13 Jul 2016 15:17, edited 1 time in total.
Image

13
In het dorp 7km verderop zijn 4 gyms naast elkaar en 7 pokestops in een straal van 30m. Wtf. Daar een cubone gevangen. Er zaten ook een eevee en een venonat in de buurt, maar ik had geen tijd om van route af te wijken