Re: DriveClub

16
Gamefreak wrote:een racegame waar je even naast de baan kunt gaan racen om draken te gaan beschieten en ander gespuis te kielhalen.... klinkt goed :q:
Dat klinkt meer als Final Fantasy XV dan een echte CarPG. Een CarPG is een game waar het echt om het rijden gaat en meestal niet kunt schieten of uit de auto kunt.

Re: DriveClub

17
BozeGozerXrd wrote:Het zou niet de eerste CarPG zijn. Dat zou juist wel eens een goede keuze kunnen zijn. :D
Dat zou ik ook niet erg vinden, maar ik had het over een RPG zonder auto's die gemaakt zou worden door Evolution Studios :p

Re: DriveClub

18
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het zou niet de eerste CarPG zijn. Dat zou juist wel eens een goede keuze kunnen zijn. :D
Dat zou ik ook niet erg vinden, maar ik had het over een RPG zonder auto's die gemaakt zou worden door Evolution Studios :p
Motorfietsen en vrachtwagens zijn prima alternatieven.

Re: DriveClub

19
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:een racegame waar je even naast de baan kunt gaan racen om draken te gaan beschieten en ander gespuis te kielhalen.... klinkt goed :q:
Dat klinkt meer als Final Fantasy XV dan een echte CarPG. Een CarPG is een game waar het echt om het rijden gaat en meestal niet kunt schieten of uit de auto kunt.
hmm, Burnout met een uit de kluiten gewassen shotgun mss ? :q:

Re: DriveClub

20
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:een racegame waar je even naast de baan kunt gaan racen om draken te gaan beschieten en ander gespuis te kielhalen.... klinkt goed :q:
Dat klinkt meer als Final Fantasy XV dan een echte CarPG. Een CarPG is een game waar het echt om het rijden gaat en meestal niet kunt schieten of uit de auto kunt.
hmm, Burnout met een uit de kluiten gewassen shotgun mss ? :q:
EA heeft de Burnout studio al verkloot en daar is alleen nog een indie niveau studio van over. Veel vertrouwen in wat EA met een CarRPG Burnout zou doen heb ik dus niet.
Daarnaast klinkt wat jij beschrijft meer als een car combat game zoals Twisted Metal.

Re: DriveClub

22
In de Driveclub game komt een ode aan motorstorm! :D


Zoals je ziet komt er een DLC met de Wombat Typhoon. Een voertuig bekend uit de voorgaande motorstorm delen.
Het voertuig stond onderandere op elke motorstorm cover en maakte vaak een groot deel uit van de trailers.
Image
Even stond de DLC beschikbaar in de Hong Kong store.
Image
Mogelijk wordt het uiteindelijk een lunatics expansionpack, maar de echtheid van deze tumbnail is te betwijfelen.
Image

Re: DriveClub

26
Vandaag beschikbaar.
De playstation store ligt er op het moment van spreken uit dus met het downloaden zul je even moeten wachten.

De lunatics expansion pack was inderdaad nep.

Re: DriveClub

27
FGras wrote:Vandaag beschikbaar.
De playstation store ligt er op het moment van spreken uit dus met het downloaden zul je even moeten wachten.

De lunatics expansion pack was inderdaad nep.
toch geen grap hé Gras ? :smug:

Re: DriveClub

28
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Vandaag beschikbaar.
De playstation store ligt er op het moment van spreken uit dus met het downloaden zul je even moeten wachten.

De lunatics expansion pack was inderdaad nep.
toch geen grap hé Gras ? :smug:
De store werkt weer en. . .
Ik heb m zojuist aangeschaft (€0,-) voor het moment dat ik een Playstation4 bezit met Driveclub! :lol:

Re: DriveClub

30
Vraagje: is het normaal dat na bijna een uur een update bestand downloaden, bij het installeren van die update het scherm steeds heen en weer knippert tussen 'Bezig met installeren van updatebestand...' en het PS4 menu? Zijn het heel veel losse bestandjes of zo?
Image
cron