enjoy the silence .....gamerke1992 wrote:En waar is al dat volk hier?
Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
47Ik dacht wel dat jij nog zou opduiken Ik merk dat dmv de tapatalk app dat jij meestal 's avonds het forum eens bekijktGamefreak wrote:enjoy the silence .....gamerke1992 wrote:En waar is al dat volk hier?
48tuurlijk, dan zijn de Metoto's en de BozeGozer's slapen en heb ik het rijk voor mij alleengamerke1992 wrote:Ik dacht wel dat jij nog zou opduiken Ik merk dat dmv de tapatalk app dat jij meestal 's avonds het forum eens bekijktGamefreak wrote:enjoy the silence .....gamerke1992 wrote:En waar is al dat volk hier?
49Haha, maar dan kom ik roet in het eten gooienGamefreak wrote:tuurlijk, dan zijn de Metoto's en de BozeGozer's slapen en heb ik het rijk voor mij alleengamerke1992 wrote:Ik dacht wel dat jij nog zou opduiken Ik merk dat dmv de tapatalk app dat jij meestal 's avonds het forum eens bekijktGamefreak wrote:
enjoy the silence .....
50nee hoor want ik ben weg voor vandaag salut !
by the way, ik was de Cap vergeten te vermelden maar die ligt naar het schijnt ONDER bedden dan ERIN....
ahum, maar goed
by the way, ik was de Cap vergeten te vermelden maar die ligt naar het schijnt ONDER bedden dan ERIN....
ahum, maar goed
53Jammer...paveman wrote:Guess not....
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
54Ho ho, het bikkeltopic mag alleen in de genoemde periode worden benut!
PS, vanzelfsprekend mogen moderators wel opmerkingen plaatsen buiten de "openingstijden"!
PS, vanzelfsprekend mogen moderators wel opmerkingen plaatsen buiten de "openingstijden"!
55Kijk, nu mag je er gewoon iets schrijven. Helaas is de buurt op een enkele bot na, uitgestorven.
56Goedemorgen degene die dit leest binnen de openingstijden
Krijg zoeen beetje een Fallout gevoel, helemaal alleen op de wereld en via de radio contact te zoeken met leven.
Krijg zoeen beetje een Fallout gevoel, helemaal alleen op de wereld en via de radio contact te zoeken met leven.
57Ooit was er een tijd dat ik hier vaker te vinden was Toen studeerde ik nog en was ik meer een nachtmens. Tegenwoordig werk ik en dit is zelfs een van de erg zeldzaam geworden momenten dat ik niet voor middernacht in slaap ben gevallen... Dadelijk toch maar naar bed
58Ik was voor de zoveelste keer weer in slaap gevallen vallen in de zetel. Hop naar boven nu dus hahaKolm wrote:Ooit was er een tijd dat ik hier vaker te vinden was Toen studeerde ik nog en was ik meer een nachtmens. Tegenwoordig werk ik en dit is zelfs een van de erg zeldzaam geworden momenten dat ik niet voor middernacht in slaap ben gevallen... Dadelijk toch maar naar bed