Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4666
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:--- De hitte en het gaat nog warmer worden...
jij kan toch lekker op je boot gaan zitten Cap :smug:
En dan naar Antarctica varen zeker voor de ijsblokjes bij mijn cola? :P

--- Wat is er nu leuk aan dit weer...? En het gaat nog warmer worden...
--- Het gras moeten maaien...
--- Voor geen reden beginnen roepen tegen mij...
--- Slecht slapen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4668
Elexus wrote:-------------- vannacht heel mijn kamer onder water omdat den boiler het begeven heeft
-- andere frustraties die ik hier niet allemaal ga uiten
Wel, je hebt tenminste een zwembad :p

--- Moet het nog gezegd, het is warm, heel warm :(
+++ Gisteren LBP 2 spelen met Kolm en Paveman was leuk :)
+++ Straks fietsen wassen, met water, heerlijk fris water, haaaaaaa :jip:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4669
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-------------- vannacht heel mijn kamer onder water omdat den boiler het begeven heeft
-- andere frustraties die ik hier niet allemaal ga uiten
Wel, je hebt tenminste een zwembad
Image


--- Moet het nog gezegd, het is warm, heel war :(
+++ Gisteren LBP 2 spelen met Kolm en Paveman was leuk :)
+++ Straks fietsen wassen, met water, heerlijk fris water, haaaaaaa :jip:
Da is nu keer nie echt iets om mee te lachen ma bon

+fifa 14 platinum
+Soma
+in conge paar dagen naar maat gaan om mijn ouders paar dagen nie te hoeven zien
+games gamen gamen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4673
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-------------- vannacht heel mijn kamer onder water omdat den boiler het begeven heeft
-- andere frustraties die ik hier niet allemaal ga uiten
Wel, je hebt tenminste een zwembad :p

--- Moet het nog gezegd, het is warm, heel warm :(
+++ Gisteren LBP 2 spelen met Kolm en Paveman was leuk :)
+++ Straks fietsen wassen, met water, heerlijk fris water, haaaaaaa :jip:
Als al uw bezittingen in brand vliegen/gestolen worden/waterschade hebben, zal'k ook eens ferm lachen ja.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4675
Elexus wrote:Als al uw bezittingen in brand vliegen/gestolen worden/waterschade hebben, zal'k ook eens ferm lachen ja.
he jongens, ik neem toch aan dat Wolf het als grapje bedoelde to cheer ya up..............?
Ik snap dat het erg vervelend is, voor je, maar I think you're kinda overreacting. Als jij én sterchele dan ook nog eens beide in de aanval moeten gaan, heb ik wel het gevoel dat ik er ook maar wat van moet zeggen.

Als je een grapje even niet kunt hebben oké, maar laten we het hier alsjeblieft gezellig houden?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4676
paveman wrote:
Elexus wrote:Als al uw bezittingen in brand vliegen/gestolen worden/waterschade hebben, zal'k ook eens ferm lachen ja.
he jongens, ik neem toch aan dat Wolf het als grapje bedoelde to cheer ya up..............?
Ik snap dat het erg vervelend is, voor je, maar I think you're kinda overreacting. Als jij én sterchele dan ook nog eens beide in de aanval moeten gaan, heb ik wel het gevoel dat ik er ook maar wat van moet zeggen.

Als je een grapje even niet kunt hebben oké, maar laten we het hier alsjeblieft gezellig houden?
Aangezien dat voor mij een meer dan nare ervaring was waarbij ge in volle paniek zoveel mogelijk van uw gerief probeert te redden, kan ik er niet mee lachen. Als ik daarmee overdrijf, dan is dat maar zo.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4677
+++ Dragon Ball Z Battle of Gods
+ Speciale Editie nog gevonden op Amazon
--- Naar een film kijken is hier soms moeilijk als het niet binnen iemands interesse veld valt...
--- Verdomde hitte...
+/- Gravity Rush anime, mja, ik moet dat dus hebben, dus tzal weer zoeken worden naar een manier waarmee ik die kan bemachtigen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4679
Een paar jaar geleden inmiddels, kwam ik thuis van een lange werkdag. Ik zag meteen de puinhopen die de inbrekers hadden achtergelaten. Veel kostbaarheden waaronder een paar laptops, verscheidene PlayStations, alle games, back-up HDD, een muntenverzameling en nog veel meer waren spoorloos verdwenen.

Ik weet niet hoe ik op dat moment of een dag later gereageerd zou hebben indien iemand daar een grapje over gemaakt zou hebben. Toch ben ik ervan overtuigd dat W.O.L.F. het in combinatie met het warme weer zeker niet kwaad bedoelde. Desondanks begrijp ik ook de reacties van Elexus en fsterchele. Ik leef met Elexus mee.
Ook paveman bedoelde het goed door te proberen de zaak te sussen. Waarschijnlijk hebben we het ongemak waarmee Elexus is geconfronteerd sterk onderschat.

Van een heel ander kaliber was de opmerking van Ligeiro. Het is niet de eerste keer dat hij zich lijkt te verheugen over enig ongemak dat of Elexus of fsterchele overkomt. Leedvermaak hoort niet op ons gezellige forum. Hoe hij dat voor zichzelf beleeft moet Ligeiro zelf weten, maar we accepteren het niet langer!

Om met de woorden van paveman te besluiten: "laten we het hier alsjeblieft gezellig houden"!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4680
daviduvel wrote:---- Erdogan en Turkije
vooral Erdogan, toneelspeler & dictator van het eerste uur ! En dat wil bij de Europese Unie, no way zeg ik daarop ! :idea:

ik zag dat mijn post al snel werd 'gemeld' door 'iemand' indien dit bewust was dan mag je blijkbaar ook hier al niet meer de harde waarheid over meneer Erdogan zeggen, wel wel. Dan zwijgen we maar braafjes zeker, zoals de rest van de wereld, dat is natuurlijk makkelijker....

post is al aangepast inmiddels, hopelijk heb ik nu mijn vreselijke grote zware fout goed gemaakt....
cron