Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen
91Jup en het helpt ook dat er een trophy is om een review te schrijven voor een level dat minder dan 10 plays heeft. Mijn eerste review die ik kreeg was daar een duidelijk voorbeeld van: 'bbbbbbb'
Lol. Inhoudelijk goede review dusKolm wrote:Jup en het helpt ook dat er een trophy is om een review te schrijven voor een level dat minder dan 10 plays heeft. Mijn eerste review die ik kreeg was daar een duidelijk voorbeeld van: 'bbbbbbb'
Ik zal vanavond of morgenavond eens kijken waar ik eventueel nog van meerdere personen iets mis en gelijk proberen dit zelf te halen (lukte me bij LBP2 in ieder geval wel, al was dat een paar keer best lastig). Anders zou ik daar idd wellicht je hulp bij kunnen gebruiken (pretty please ). En de zijlevels moet ik gelijk ook maar even proberen in plaats van te laten tot het laatst zoals bij LBP2 (ik had ook niet verwacht dat dit in je eentje lastig zou kunnen zijn), zodat ik weet of hier nog wat tussen zit wat in je eentje lastig is.x2:
Gardens: Skate to Victory.
Savannah: All 3 levels have x2 areas.
Wedding: Wedding Reception, The Darkness.
Canyons: All 3 levels have x2 areas.
The Metropolis: All 3 levels have x2 areas.
The Islands: All 3 levels have x2 areas.
The Temples: Elephant Temple, Great Magicians Palace.
x3:
Wilderness: The Bunker.
x4:
The Temples: Dancers Court.
Wilderness: Frozen Tundra, Collectors Lair.
Haha, nice he? Wel jammer dat je de duoloog tussen Kolm en mij doorbreekt, haha! Ik had gedacht dat de rest van het forum ons LBP gewauwel al zat zou zijn.met0t0 wrote:Wat een grote LBP-werken hier, jullie gaan er duidelijk goed voor
Wat betreft de levels om samen te spelen in LBP1: ik zou volgende week normaal gezien meer tijd moeten hebben 's avonds om die eens samen te spelen
Ik kan me inderdaad ook herinneren dat ik tig keer het level opnieuw heb moeten spelen om door het wiel te komen en dat dit een van de vele redenen was om de platinum geen kans te geven. Zoveel jaar verder kijk ik daar toch wat anders naar, haha! Gelukkig heb ik het level gelijk de eerste keer dat ik in 1x door het wiel kwam ge-aced. Ik had anders een van m'n controllers af kunnen schrijven....Kolm wrote:Nice!
Ik herinner me nog dat ik in eerste instantie niet eens door dat stomme wiel kwam in de bunker, de rest van het level is vrij makkelijk. En als je dan het level probeert te acen en doodgaat bij een kutdingetje net voor het einde en dus na het wiel...
Of je PS3 controllers kan opladen in de slaapstand van de PS4 weet ik niet, ik gebruik die nooit xD Maar ik veronderstel van wel. Als je een DS3 aan je pc hangt dan kan het wel zijn dat die maar een tijdje oplaadt en dan stopt terwijl ie nog niet volledig is opgeladen. Moet je hem even opnieuw insteken.
Check vooral nog even welke prijsbubbels je nog nodig hebt in LBP1
Zelf gisteren geen tijd gehad voor Karting nog te spelen, hopelijk vanavond wel en dan ga ik proberen die 25 wins en 100 levels te doen. Lekker ingewikkeld want blijkbaar moet ik ze eerst aan mijn queue toevoegen en dan pas in mijn eentje of samen met andere account maar nog steeds niet als zijnde 'samenspelen met vreemden' die levels spelen. Anders dan telt het blijkbaar niet ofzo Dat gaat nog een avontuur worden! Gelukkig zijn er veel 1sec levels en kan ik de queue via de karting.lbp.me site vullen.
Return to “PSN gaming sessions”