PS Plus is niet vereist voor de multiplayer functies van No Man's Sky.
http://www.insidegamer.nl/nieuws/123986 ... o-mans-sky
Re: No Man's Sky
152Ik heb hem ondertussen ook besteld Met dat ik deze zomer toch niets anders meer zal kopen.
153Voor de mensen die de game op de PC willen spelen is er wat slecht nieuws. De game komt niet op 10 augustus voor de PC, maar op 12 augustus.
154eeekbillie91 wrote:Voor de mensen die de game op de PC willen spelen is er wat slecht nieuws. De game komt niet op 10 augustus voor de PC, maar op 12 augustus.
155Het was inderdaad zeer schokkend nieuws.Gamefreak wrote:eeekbillie91 wrote:Voor de mensen die de game op de PC willen spelen is er wat slecht nieuws. De game komt niet op 10 augustus voor de PC, maar op 12 augustus.
159Sommige mensen...Gamefreak wrote:paveman wrote:Ik geef ze wel gelijk, hoor. Véél mooiere datum dit
162Ik blijf heel erg benieuwd
Als de reviews goed zijn, koop ik hem waarschijnlijk ook redelijk snel.
Als de reviews goed zijn, koop ik hem waarschijnlijk ook redelijk snel.
163Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zich vast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt.
164vaarwel sociaal leven !!billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zich vast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt.
165Ergens vanavond de eerste echte lange gameplaybeelden. Iemand heeft de game namelijk al in handen gekregen en gaat als het goed is streamen.Gamefreak wrote:vaarwel sociaal leven !!billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zich vast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt.