Re: PlayStation Plus

886
Marty wrote:de Line up voor augustus. Voor iedereen die afgelopen maand de Yakuza 5 gemist heeft..kan die alsnog met de line up van Augustus downloaden
Weer een wat mindere lijst voor mij

Tricky Towers, PS4
Rebel Galaxy, PS4
Yakuza 5, PS3
Retro/Grade, PS3
Patapon 3, PS Vita
Ultratron, PS Vita, PS3, PS4
Weer niks voor mij eigenlijk. PS Plus was in de beginjaren toch echt wel een stuk beter imo. Ik heb het idee dat sinds PS Plus voor de PS4 verplicht om multiplayer te kunnen gebruiken het eigenlijk enkel minder is geworden.
Image

Re: PlayStation Plus

888
Klopt helemaal billie!
Ik heb veel slechte maanden van Plus gezien, maar allemachtig, zeg! Dit is wel heel erg dramatisch. Behalve Yakuza (waarvan ik de laatste paar niet geweldig vond) zit er echt niets tussen wat ik ga downloaden.

Thnx Sony: mijn backlog kan dit wel waarderen.... :|
Image

Re: PlayStation Plus

890
Tricky Towers: Ziet er een spel uit da ik op armorgames ook zou kunnen spelen
Rebel Galaxy: Naart schijnt wel een ok spel
Yakuza 5: Ik moet nog altijd de vorige spelen, dus geen gedacht hiervan
Retro/Grade: Ik heb ne déjà vu hierbij. Ahja wacht, zoiets hebben we elke maand al gehad
Patapon 3: Bwaa
Ultratron: Gaan ik wss zo is ene keer spelen

Ik dacht na vorige maanden dat we terug een betere toer opgingen. Not
Image

Re: PlayStation Plus

891
Trekt inderdaad op niet veel. Eerlijk gezegd speel ik niet veel PS+ games, op een paar uitzonderingen na. Dus het maakt me niet zoveel uit. Zoals Paveman en Sanity heb ik nog genoeg games om uit te spelen. Sowieso nog 30 uur op Dragon Age Inquisition en ik wil ook The Last of Us Remaster eindelijk eens uitspelen en meer tijd in MGSV steken. :P
Image

Re: PlayStation Plus

892
Volgens mij heb ik iets zoals tricky towers een keer op mijn telefoon gespeeld. Wel onder een andere naam, maar het ziet er verdacht veel uit als dezelfde game :think: Er zit wel multiplayer bij tho, die niet bij de telefoonversie zat

Edit: Ik heb even gezocht en het is van dezelfde makers. Het telefoon spel heet 99 bricks: wizard academy
Image

Re: PlayStation Plus

900
paveman wrote:Valt me niet tegen dat ze uiteindelijk toch nog iets met de kritiek hebben gedaan. Jammer dat het alsnog brol is wat er ook weer voor in de plek gegeven wordt....
Zo slecht is de game niet, maar het moet wat uw genre zijn en hij is ook wel al heel oud :p
cron