Re: No Man's Sky

166
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zich vast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt. :lol:
vaarwel sociaal leven !!
Ergens vanavond de eerste echte lange gameplaybeelden. Iemand heeft de game namelijk al in handen gekregen en gaat als het goed is streamen.
van de persoon in kwestie gaan ze ten vroegste weer iets horen, indien hij de game echt grondig test, in 2033.....

167
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zich vast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt. :lol:
vaarwel sociaal leven !!
Ergens vanavond de eerste echte lange gameplaybeelden. Iemand heeft de game namelijk al in handen gekregen en gaat als het goed is streamen.
van de persoon in kwestie gaan ze ten vroegste weer iets horen, indien hij de game echt grondig test, in 2033.....
Eerste reviews pas in 2050, nadat de tutorials zijn afgerond. :lol:
Image

168
Pff ik weet niet of ik deze nu nog snel moet pre-orderen of niet. Enerzijds lijkt de game me veel te groot, waarin te weinig te doen valt. Dat is natuurlijk op het eerste zicht en daar heb ik wat schrik voor. Anderzijds heb je Sean Murray die zegt dat er tal van geheimen en verrassingen in de game zitten en je die niet mag gespoilt laten worden. What to do, what to do... :(
Image

169
Maxidomino wrote:Pff ik weet niet of ik deze nu nog snel moet pre-orderen of niet. Enerzijds lijkt de game me veel te groot, waarin te weinig te doen valt. Dat is natuurlijk op het eerste zicht en daar heb ik wat schrik voor. Anderzijds heb je Sean Murray die zegt dat er tal van geheimen en verrassingen in de game zitten en je die niet mag gespoilt laten worden. What to do, what to do... :(
Afwachten op de reviews en dan pas beslissen. De game zal immers wel goed verkrijgbaar zijn neem ik aan.
Image

170
billie91 wrote:
Maxidomino wrote:Pff ik weet niet of ik deze nu nog snel moet pre-orderen of niet. Enerzijds lijkt de game me veel te groot, waarin te weinig te doen valt. Dat is natuurlijk op het eerste zicht en daar heb ik wat schrik voor. Anderzijds heb je Sean Murray die zegt dat er tal van geheimen en verrassingen in de game zitten en je die niet mag gespoilt laten worden. What to do, what to do... :(
Afwachten op de reviews en dan pas beslissen. De game zal immers wel goed verkrijgbaar zijn neem ik aan.
of doe kop of munt ?
Image

171
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:
of doe kop of munt ?
Image
Dat moet jij weten, maar niet klagen als de game voor jou tegenvalt. :P :D

Sean Murray roept ons op om geen gelekte gameplay meer te bekijken. Helaas voor hem was er al iemand die al dik geld voor de game had neergelegd.

http://www.eurogamer.net/articles/2016- ... play-leaks
Image

175
Toon8 wrote:
billie91 wrote:
Toon8 wrote:Iemand beweert dat hij al in het centrum van de game is geweest:
http://www.pcgamer.com/guy-playing-leak ... ats-there/?

Maar wil niet zeggen wat er daar was :P Ik ben er trouwens ook al geweest maar zal ook niet vertellen wat ik zag :D
Had ik ook al gelezen. Ik zie het wel wanneer ik de game heb.
Als ik al ooit in het centrum zal geraken :P
Het schijnt dat het 100 uur zou duren om er te komen, maar het hangt volledig van je speelstijl af. Ik denk dat ik zo'n persoon ben die bij elke planeet onderweg er naar toe ff gaat kijken dus wellicht dat ik ook nooit aankom. :lol:
Image

180
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:
met0t0 wrote:
billie91 wrote:HIer de volledige lijst van trophies. Dit lijkt een makkelijke platinum te worden.

http://www.psx-sense.nl/243950/no-mans- ... jk-bekend/
Hoe weet ge zo zeker dat het makkelijk zal worden? Wie weet wat ge allemaal zo moeten doen om bepaalde van die dingen te halen :p
Omdat ik dat nou eenmaal weet. ;) :P En omdat iemand de game al binnen 2 dagen plat had.

die heeft officieel geen leven dan :O
Dat is meestal de logische conclusie die je uit die prestatie kunt trekken. :D
Image