Outbox wil zeggen dat de persoon naar wie je stuurt nog niet heeft aangemeld dn het dus nog niet gekregen heeft.
Eenmaal de gebruiker heeft aangemeld komt het in je send.
Vindek wel mooie optie persoonlijk
Re: Bugs & gewenste functies
32Dat vind ik ookShAmPi wrote:Outbox wil zeggen dat de persoon naar wie je stuurt nog niet heeft aangemeld dn het dus nog niet gekregen heeft.
Goed dat het hier nog eens ter sprake kwam, want zo ben ik nog eens naar mijn berichten gaan kijken en blijkt dat ik er nog ongelezen heb. Dat komt er echt niet duidelijk op he
33Ja dit is een mod die we moeten installeren hebben.
Meestal komt erop 1 nieuw bericht maar niet altijd.
Persoonlijk heb ik in mijn UCP aangevinkt dat ik popup wil krijgen wanneer ik PM krijg.
Dan krijg ik een geel balkje dat er een popup gebloked is en weet ik dat ik een pm heb
Persoonlijk heb ik in mijn UCP aangevinkt dat ik popup wil krijgen wanneer ik PM krijg.
Dan krijg ik een geel balkje dat er een popup gebloked is en weet ik dat ik een pm heb
34Dat lijkt mij een goed idee, ik zal er eens voor kijkenShAmPi wrote:Ja dit is een mod die we moeten installeren hebben.
35Sinds de mod geïnstalleerd is werkt het bij mij wel goed. Mogelijk dat die berichten nog van daarvoor waren?
36Als je over de new msg kijkt en in een post gaat en dan terug nazr index is het weer enkel edn envelopje.
37achzooouuuuu.....ShAmPi wrote:Outbox wil zeggen dat de persoon naar wie je stuurt nog niet heeft aangemeld dn het dus nog niet gekregen heeft.
38Wat ik nog mis zijn de sneltoetsen. Zoals:
dikgedrukt: ctrl+b
cursief: ctrl+i
onderstreept: ctrl+u
Dat vind ik persoonlijk makkelijker werken dan op de symbooltjes te klikken
39Dit werd ook al geopperd binnen de mods/admins en wordt zeker nog ingevoerd!Marty wrote:Wat ik nog mis zijn de sneltoetsen. Zoals:
40Eigenlijk zitte deze shortcuts er al in.
Wel enkel bij Full Editor
En de toetscombinatie = alt+shift+b
41Kheb nog ergens een andere oplossing gevonden, maar kan ze morgen pas testen.ShAmPi wrote:Eigenlijk zitte deze shortcuts er al in.
Die toetsencombi hangt dan nog af van je browser.
43Hij staat in outbox tot de persoon hem bekeken heeft, vanaf dan is ie 'sent'.Gamefreak wrote:als ik een bericht verstuur staat ie bij outbox en niet bij sent ? wat doe ik fout eventueel ? ik ken de site nog niet helemaal...