Hello Games heeft een Tweet verstuurd waarin ze zeggen dat ze de eerste update af hebben en er nieuwe features worden toegevoegd.
https://twitter.com/NoMansSky/status/760698230418071555
Re: No Man's Sky
182Praat je nu over je eigen Billie91billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zichvast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt.
183Hoe kom je erbij??>Colossus wrote:Praat je nu over je eigen Billie91billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zichvast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt.
184pas maar op, Billie, gaat de game eigenhandig reviewen, dat wil zeggen, elke steen van alle planeten eigenhandig omdraaien....billie91 wrote:Hoe kom je erbij??>Colossus wrote:Praat je nu over je eigen Billie91billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zichvast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt.
ik heb maar één ding daarom te zeggen, Billie makker....
IK HEB MET JE TE DOEN !!
185Dat zal wel goed komen Gomefrok. Over 50 jaar moet de review wel af zijn (hoop ik).Gamefreak wrote:pas maar op, Billie, gaat de game eigenhandig reviewen, dat wil zeggen, elke steen van alle planeten eigenhandig omdraaien....billie91 wrote:Hoe kom je erbij??>Colossus wrote:Praat je nu over je eigen Billie91billie91 wrote:Op de Reddit pagina over NMS worden mensen langzaam maar zeker helemaal gek nu de release dichterbij komt. Mensen klampen zichvast aan het kleinste beetje informatie wat er naar buiten komt.
ik heb maar één ding daarom te zeggen, Billie makker....
IK HEB MET JE TE DOEN !!
187Mis je hem?Gamefreak wrote:binnen 50 jaar ? wie weet is BozeGozer tegen dan ook weer gevonden
188Hoe lang heeft die gast hier al niet meer gereageerd?gamerke1992 wrote:Mis je hem?Gamefreak wrote:binnen 50 jaar ? wie weet is BozeGozer tegen dan ook weer gevonden
189Toch al enkele maanden denk ikbillie91 wrote:Hoe lang heeft die gast hier al niet meer gereageerd?gamerke1992 wrote:Mis je hem?Gamefreak wrote:binnen 50 jaar ? wie weet is BozeGozer tegen dan ook weer gevonden
190Gamefreakmans heeft een obsessie voor Gozebozer, kan die beste persoon ook niks aan doengamerke1992 wrote:Toch al enkele maanden denk ikbillie91 wrote:Hoe lang heeft die gast hier al niet meer gereageerd?gamerke1992 wrote:Mis je hem?Gamefreak wrote:binnen 50 jaar ? wie weet is BozeGozer tegen dan ook weer gevonden
191Billie! Je heb de nieuwste trailer van No man Sky nog niet hier gepost val me een beetje van je tegen
192Erg hé maar die trailer laat echt niets nieuws zien hoor, maar omdat je er om vraagt.Colossus wrote:Billie! Je heb de nieuwste trailer van No man Sky nog niet hier gepost val me een beetje van je tegen
193zie je wel !! dat Billie stiekem een robot is die op tijd afgesteld moet worden... hoe gaat hij anders deze joekel van een game tot op de bodem uitspitten ?Colossus wrote:Billie! Je heb de nieuwste trailer van No man Sky nog niet hier gepost val me een beetje van je tegen
194Shit, betrapt.Gamefreak wrote:zie je wel !! dat Billie stiekem een robot is die op tijd afgesteld moet worden... hoe gaat hij anders deze joekel van een game tot op de bodem uitspitten ?Colossus wrote:Billie! Je heb de nieuwste trailer van No man Sky nog niet hier gepost val me een beetje van je tegen
195Mocht je de game al eerder hebben, raden ze toch aan om de game pas te spelen als de patch er is. Zonder patch zou de game ook werken maar dan mis je de nieuwe dingen.
Kan hier de patch notes wel neerzetten maar daar kunnen spoilers in zitten. Voor wie toch nieuwsgierig is: No Man's Sky patch notes
Kan hier de patch notes wel neerzetten maar daar kunnen spoilers in zitten. Voor wie toch nieuwsgierig is: No Man's Sky patch notes