Als ik het mij goed herinner, komt die wel niet in de basisgame voor, maar in de DLCToon8 wrote:Kzal het ook eens moeten uitproberen nu ik het spel aan het spelen ben en ik zal uitkijken naar die carrousel
Re: Screenshots
17Zit bij de remasterd versie de dlc erbij?met0t0 wrote:Als ik het mij goed herinner, komt die wel niet in de basisgame voor, maar in de DLCToon8 wrote:Kzal het ook eens moeten uitproberen nu ik het spel aan het spelen ben en ik zal uitkijken naar die carrousel
Heb zelf ook eens een screenshot genomen van een bekende pop in the order 1886
18een leuk avondje met klosjaar en fsterchele23 + nog ne weeping angel in Dying Light
20kwas ant keffen gelijk een hondje voor meer koffie xdShAmPi wrote:I don't wanne know wat fsterchele daar in die screenshot aan het doen is...
en TOON8 left behind dlc van the last of us zit inbegrepen in de remasterde versie
22Ah ok, behoorlijk waar gekregen voor mijn geld preciesfsterchele23 wrote:kwas ant keffen gelijk een hondje voor meer koffie xdShAmPi wrote:I don't wanne know wat fsterchele daar in die screenshot aan het doen is...
en TOON8 left behind dlc van the last of us zit inbegrepen in de remasterde versie
24hij kon is voor ene keer volgenfsterchele23 wrote: its called faith. we both killed the holy number of zombies
25zalt gaan jaEvilClown wrote:hij kon is voor ene keer volgenfsterchele23 wrote: its called faith. we both killed the holy number of zombies
28Ik haal ze met een USB-stick van mijn PS4, zet ze op computer, upload ze op Tinypic.com en dan post ik ze hierminermb wrote:Hoe uploaden jullie je screenshots eigenlijk?
29goe bezig CoisEvilClown wrote:hij kon is voor ene keer volgenfsterchele23 wrote: its called faith. we both killed the holy number of zombies
30Screens zullen nu auto resized worden.
Wil je full screen zien kan je op het vergrootglas klikken in de linkerbovenhoek van de screen
Wil je full screen zien kan je op het vergrootglas klikken in de linkerbovenhoek van de screen