Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4802
ShAmPi wrote:+++ Amsterdam
--- GayParade in Amsterdam

Ik heb niets tegen Holebi's maar DJEEZES heb ik er een paar met hun bakkes tegen de muur willen smijten...
Zo stonden we op de tram te wachten en staat er een oma met kleinkindje naast ons.
Staat er daar een homo met ALLE cliches erbij en zegtem als den tram toekomt.
"Dames en kinderen eest" "DANKUUUUUU" (terwijl hij de oma met kindje wegduwt om de eerste te zijn.)

Ik heb daar ook met vriendelijke homo's staan praten en drinken, maar hoe hard ze ook vechten om te zeggen dat cliches en vooroordelen niet zijn zoals de meeste denken en dan 75% daar als een levend cliche rondlopen... :D
Ze ergeren er hun zelf aan.
Wete, dat zijn gewoon ook mensen, met even veel variatie als in andere groepen (zoals hetero's). We kennen allemaal wel ee stereotype hetero man of vrouw en we kennen allemaal een hetero man of vrouw die totaal niet stereotyp is, zo is dat in alle 'groepen' in de maatschappij :)

+++ Heel leuke dingen gevondern op de rommelmarkt, gisteren nog de playmobil in elkaar gezet :)
+++ Marmerwafeltjes zijn goed gelukt :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4803
Wete. Je was er niet bij.
Ik heb geen probleem met de andere types maar ze moeten andere mensen met rust laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die anderen niet met rust kunnen laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die oude dames aan kant duwen om eerste op tram te zijn.

Ik denk dat jij gewoon in mijn bericht het woord hetero en ergeren leest en direct in de aanval gaat...

Ik heb enkele holebi vrienden. Mijn nicht is zelfs getrouwd met een ander madam.
Ook is er een maat die het heel moeilijk gehad heeft daarmee.
Zijn ouders zijn jehova en hebben hem verstoten, vroeger op zijn eerste school liet iedereen hem vallen toen hij uit de kast kwam, en bij ons op school bleef iedereen gewoon hetzelfde doen. Daar krijg ik nu nog een bedankt voor.

Maar ik zie niet in waarom je moet lopen verdedigen omdat ik me ergerde aan homos die die denken dat ze onschendbaar zijn net omdat ze homo zijn?
Misbruik maken aan het homo zijn gaat voor mij en ook andere homo's te ver.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4804
ShAmPi wrote:Wete. Je was er niet bij.
Ik heb geen probleem met de andere types maar ze moeten andere mensen met rust laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die anderen niet met rust kunnen laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die oude dames aan kant duwen om eerste op tram te zijn.

Ik denk dat jij gewoon in mijn bericht het woord hetero en ergeren leest en direct in de aanval gaat...

Ik heb enkele holebi vrienden. Mijn nicht is zelfs getrouwd met een ander madam.
Ook is er een maat die het heel moeilijk gehad heeft daarmee.
Zijn ouders zijn jehova en hebben hem verstoten, vroeger op zijn eerste school liet iedereen hem vallen toen hij uit de kast kwam, en bij ons op school bleef iedereen gewoon hetzelfde doen. Daar krijg ik nu nog een bedankt voor.

Maar ik zie niet in waarom je moet lopen verdedigen omdat ik me ergerde aan homos die die denken dat ze onschendbaar zijn net omdat ze homo zijn?
Misbruik maken aan het homo zijn gaat voor mij en ook andere homo's te ver.
die posts over je euh, cafébezoeken waren iets makkelijker te lezen maar soit :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4805
- Nachtmerrie...
- Hoofdpijn...
- Terug in slaap vallen als je wilt opstaan...

+++ Nog 16 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 54 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 65 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 82 dagen voor DBZ XV2 (CE)
+++ Nog 121 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4808
ShAmPi wrote:Wete. Je was er niet bij.
Ik heb geen probleem met de andere types maar ze moeten andere mensen met rust laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die anderen niet met rust kunnen laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die oude dames aan kant duwen om eerste op tram te zijn.

Ik denk dat jij gewoon in mijn bericht het woord hetero en ergeren leest en direct in de aanval gaat...

Ik heb enkele holebi vrienden. Mijn nicht is zelfs getrouwd met een ander madam.
Ook is er een maat die het heel moeilijk gehad heeft daarmee.
Zijn ouders zijn jehova en hebben hem verstoten, vroeger op zijn eerste school liet iedereen hem vallen toen hij uit de kast kwam, en bij ons op school bleef iedereen gewoon hetzelfde doen. Daar krijg ik nu nog een bedankt voor.

Maar ik zie niet in waarom je moet lopen verdedigen omdat ik me ergerde aan homos die die denken dat ze onschendbaar zijn net omdat ze homo zijn?
Misbruik maken aan het homo zijn gaat voor mij en ook andere homo's te ver.
Ik sluit me hier bij aan. Ik heb ook compleet niets tegen homo's etc...maar ik begrijp niet waarom ze zelfs hun eigen parade krijgen. Maar dat is een andere discussie.


+ Gisteren naar Harry Potter Expo geweest. Het was interessant, maar niet om te zeggen van wooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeehooooooew!. Er was wel een leuke sfeer door de muziek terwijl je door decors wandelt :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4810
ShAmPi wrote:Wete. Je was er niet bij.
Ik heb geen probleem met de andere types maar ze moeten andere mensen met rust laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die anderen niet met rust kunnen laten.
Ik heb ook iets tegen heteros die oude dames aan kant duwen om eerste op tram te zijn.

Ik denk dat jij gewoon in mijn bericht het woord hetero en ergeren leest en direct in de aanval gaat...

Ik heb enkele holebi vrienden. Mijn nicht is zelfs getrouwd met een ander madam.
Ook is er een maat die het heel moeilijk gehad heeft daarmee.
Zijn ouders zijn jehova en hebben hem verstoten, vroeger op zijn eerste school liet iedereen hem vallen toen hij uit de kast kwam, en bij ons op school bleef iedereen gewoon hetzelfde doen. Daar krijg ik nu nog een bedankt voor.

Maar ik zie niet in waarom je moet lopen verdedigen omdat ik me ergerde aan homos die die denken dat ze onschendbaar zijn net omdat ze homo zijn?
Misbruik maken aan het homo zijn gaat voor mij en ook andere homo's te ver.
Ik ga toch helemaal niet in de aanval? Ik wil gewoon zeggen dat er in elke bevolkingsgroep (man, vrouw, jong, oud, migratieachtergrond, geen migratieachtergrond, LGBTQI, hetero, ...) stereotypen of klootzakken, maar even goed niet-stereotype of heel lieve mensen zijn. Dat is het enige wat ik wou zeggen. Jammer dat je dat als een aanval of als ergeren ziet.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4812
--- Vandaag zal mijn dag gekenmerkt worden door "het gras doen"...

+++ Nog 15 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 53 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 64 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 81 dagen voor DBZ XV2 (CE)
+++ Nog 120 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...[/quote]
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4813
Sanity penguin wrote:@Holebi/whatever-group conversatie: let it go :music:

@Wolf: wat is LGBTQI? :O

++ Nog een weekje werken en dan eindelijk wat verlof :D
Ik raak ook niet meer goed uit de afkortingen, maar feitelijk is het een afkorting voor alle seksuele orientaties die niet klassiek hetero zijn, dus dan hebben we Lesbisch, Gay, Bi, Trans, Queer en Intersex :)
Ik vind het echt zo jammer dat dit als een discussie of een probleem of een aanval gezien wordt, dat was nooit de bedoeling :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4815
Elexus wrote:---- valling opgelopen
------- zaterdagavond verschrikkelijk ziek geworden, echt het ergste dat ik al heb meegemaakt in de laatste paar weken :/
+/- afspraak met de dokter staat ingepland, geen idee wat de conclusie zal zijn
-- niet kunnen slapen door hoesten en keelpijn
-- frustraties i.v.m. mijn ouders...
-- bleh :sick:
Sterkte lexi

-- zelf ook nar dokter gegaan met mijn misselijk zijn dat altij maar terug komt. Pillen gekregen voor 2 weken en indien niet helpt een maagonderzoek.
+ gamen lukt vandaag wel iets beter
-- kviel wel in slaap tijdens gamen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image