Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
123Eigenlijk op dit moment wel. Wij zijn aan zee en plots gaf onze beveiligingscamera een melding op onze gsm dat er beweging was in de woonkamer :o (om 1.30 uur 's nachts)minermb wrote:Schrik!
In het filmpje lijkt het op een auto die met fel licht in de straat voorbij gereden was. Maar wij waren toch direct ongerust Je weet maar nooit dat het een pillamp was ofzo.
124Hi guys! Wat doen jullie?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
125Tennis kijken Maar ik ga gaan slapen nu.dividedx11 wrote:Hi guys! Wat doen jullie?
126Als je ongerust bent kun je de buren toch vragen een kijkje te nemen?
129je kan de muizen hier horen lopen, ja duspaveman wrote:Weer rustig hier, zeker?
1306 uur beginnen op een zaterdag na al een hele week vroeg eruit gaat niet altijd even makkelijk als anders.
Maar gelukkig is daar ,
Koffie!
Maar gelukkig is daar ,
Koffie!
131jezus, wat ene kl*teuur !!Colossus wrote:6 uur beginnen op een zaterdag na al een hele week vroeg eruit gaat niet altijd even makkelijk als anders.
Maar gelukkig is daar ,
Koffie!
132Ik was ook op om te gaan werken toen Veeeel te vroeg.Gamefreak wrote:jezus, wat ene kl*teuur !!Colossus wrote:6 uur beginnen op een zaterdag na al een hele week vroeg eruit gaat niet altijd even makkelijk als anders.
Maar gelukkig is daar ,
Koffie!
133Dat zijn geen werktijden, toch....?
Maar goed: ik kan nu weer eens in dit topic posten...
Maar goed: ik kan nu weer eens in dit topic posten...
135Ach ik sta elke dag om half 6 op, moet namelijk elke dag om half 7 beginnen op het werk, maar dat vind ik nooit erg,
Alleenig ga het maandag altijd nog super goed maar tegen het einde van de week word het steeds zwaarder om uit bed te komen hehe
Alleenig ga het maandag altijd nog super goed maar tegen het einde van de week word het steeds zwaarder om uit bed te komen hehe