648
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:@Wastelander, volgende week al? Zou goed kunnen maar wel vreemd aangezien er nog 3 epi's zijn.
Zou misschien wel is interessant kunnen worden als bv. alleen wij dit weten, maar niemand in de serie. Zo kunt ge zien hoe de moordenaar omgaat met de anderen
Ben geen 100% zeker, maar blijkbaar hebben de scriptwriters gezegd dat ze het dit seizoen anders gingen aanpakken qua reveal. De kans zit er dus in dat het de daders eigenlijk al bekend zijn gemaakt zonder dat we het doorhebben. Maar op reddit denken de meesten alleszins dat de reveal volgende episode al komt. Zou inderdaad wel interessant kunnen zijn, zoals Wolf al aangeeft dat wij weten wie het is en de personages nog niet. De andere mogelijkheid lijkt mij een episode waar ze laten zien hoe de dader(s) alles hebben kunnen uitvoeren.
Image

Re:

649
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:@Wastelander, volgende week al? Zou goed kunnen maar wel vreemd aangezien er nog 3 epi's zijn.
Zou misschien wel is interessant kunnen worden als bv. alleen wij dit weten, maar niemand in de serie. Zo kunt ge zien hoe de moordenaar omgaat met de anderen
Ben geen 100% zeker, maar blijkbaar hebben de scriptwriters gezegd dat ze het dit seizoen anders gingen aanpakken qua reveal. De kans zit er dus in dat het de daders eigenlijk al bekend zijn gemaakt zonder dat we het doorhebben. Maar op reddit denken de meesten alleszins dat de reveal volgende episode al komt. Zou inderdaad wel interessant kunnen zijn, zoals Wolf al aangeeft dat wij weten wie het is en de personages nog niet. De andere mogelijkheid lijkt mij een episode waar ze laten zien hoe de dader(s) alles hebben kunnen uitvoeren.
Ik hoop misschien eerder dat ze er maar 1 zouden revealen en dat er nog 1 laatste is voor een 3e seizoen
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

657
Ik ben nu toch ook begonnen aan Scream en vind hem best goed! Bijna seizoen 1 af, benieuwd wie de dader is! Ik heb zo me bedenkingen maar degene die ik verdachtte kan het niet meer zijn en is ineens dood :think: spannend!

Vanavond als de kleine op bed lig weer verder kijken.

Ik was OitnB een beetje beu geraakt nu ergens in seizoen 3, misschien later weer eens oppakken.

Na Scream staat die nieuwe serie " stranger huppelepup " op het programma. Ben benieuwd.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

660
Colossus wrote:Scream seizoen 1 uitgekeken, 8/10
Vond hem wel goed en toch zeer onverwacht, er word met je gedachten gespeeld, alleen snap ik het aller einde niet, maar dat ga ik nog een paar keer terug kijken.

Vanavond seizoen 2 beginnen.
Wordt wel heel snel duidelijk in seizoen 2 ;)
Image
cron