Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

783
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk :p

Niet slecht, maar geef mij maar Maggie Grace of Margot Robbie ze :love:
Die laatste mag er ook wel zijn... Ik vond celebs vroeger altijd wel interessant, is zo een beetje over gegaan maar nu ik ben beginnen schrijven over series en films kom ik er wel weer een beetje in. Door er over te schrijven kijk ik ook veel meer films en series :p Niet normaal meer haha
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

787
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:Star Trek Beyond

Beetje teleurstellend maar toch nog beter dan Into Darkness. 3D is enorm kut bij deze film trouwens want een groot deel van de film is al donker en dan ziet ge niks.

6.5/10
misschien moet je daar net blij mee zijn :idea:
Ja nee mijn score zou ms iets hoger gelegen hebben :P
3D brillen maken het beeld donkerder voor de duidelijkheid

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

790
Colossus wrote:Star Wars The force Awakens

Heb deze film een 2de kans gegeven omdat deze op Netflix staat,
Moet zeggen, als je deze ga bekijken zonder de toren hoge verwachting en de film alleen op zich zelf beoordeel dan is hij wel vermakelijk.

Maar geef deze niet meer dan een 6/10
Toen ik die in de cinema gekeken heb kreeg ik gewoon kippenvel. Maar de tweede keer dat ik hem bekeek vond ik het ook veel minder. Je zou kunnen zeggen dat de 'replay-value' wat aan de zwakke kant is. :D

Gisteren Good Will Hunting voor de eerste keer gezien. Echt een mooie film. Het is een erg mooi verhaal dat trouwens geschreven is door Matt Damon en Ben Afleck, toen ze maar twintig jaar oud waren. Terechte oscar verdiend. Het was een zeer ontroerend verhaal met heel wat wijze levenslessen.

9/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

791
Rurouni Kenshin Trilogy

Waarschijnlijk bij de beste verfilmingen die ik ooit heb gezien. Ook al zitten er soms verhaal elementen in zonder structuur en volgt het "zo goed mogelijk" het origineel verhaal, de film is gemaakt met veel liefde voor de anime/manga, mooie choreografie en degelijke vertolkingen met een uiterst bevredigend eind gevecht in de 3de film.

9/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

792
Maxidomino wrote:
Colossus wrote:Star Wars The force Awakens

Heb deze film een 2de kans gegeven omdat deze op Netflix staat,
Moet zeggen, als je deze ga bekijken zonder de toren hoge verwachting en de film alleen op zich zelf beoordeel dan is hij wel vermakelijk.

Maar geef deze niet meer dan een 6/10
Toen ik die in de cinema gekeken heb kreeg ik gewoon kippenvel. Maar de tweede keer dat ik hem bekeek vond ik het ook veel minder. Je zou kunnen zeggen dat de 'replay-value' wat aan de zwakke kant is. :D
Hij zei net dat hij hem beter vond de 2e keer :P

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

793
Tjeefkeuh wrote:
Maxidomino wrote:
Colossus wrote:Star Wars The force Awakens

Heb deze film een 2de kans gegeven omdat deze op Netflix staat,
Moet zeggen, als je deze ga bekijken zonder de toren hoge verwachting en de film alleen op zich zelf beoordeel dan is hij wel vermakelijk.

Maar geef deze niet meer dan een 6/10
Toen ik die in de cinema gekeken heb kreeg ik gewoon kippenvel. Maar de tweede keer dat ik hem bekeek vond ik het ook veel minder. Je zou kunnen zeggen dat de 'replay-value' wat aan de zwakke kant is. :D
Hij zei net dat hij hem beter vond de 2e keer :P
Juist.

Wel tof dat alle Star Wars films op Netflix staan nu :smug:
Image
cron