Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
136Ik heb nu een hele week de late shift. Dus dan begin ik pas om half 11 Hele week uitslapen dus :d
Nachtdiensten zal iets zijn wat ik echt niet zou kunnen.gamerke1992 wrote:Ik heb nu een hele week de late shift. Dus dan begin ik pas om half 11 Hele week uitslapen dus :d
Ik bedoelde eigenlijk om half 11 's ochtends Enkel bij wachtoproepen moet ik 's nachts werken.Colossus wrote:Nachtdiensten zal iets zijn wat ik echt niet zou kunnen.gamerke1992 wrote:Ik heb nu een hele week de late shift. Dus dan begin ik pas om half 11 Hele week uitslapen dus :d
Natuurlijk is alles wennen maar ik heb echt regelmaat nodig in mijn dagelijks leven, ik zou helemaal ontregeld zijn en moe zijn overdag denk ik...
Heb dus enorme respect voor de mensen die het wel kunnen en doen.
Whaaaa verkeerd begrepengamerke1992 wrote:Ik bedoelde eigenlijk om half 11 's ochtends Enkel bij wachtoproepen moet ik 's nachts werken.Colossus wrote:Nachtdiensten zal iets zijn wat ik echt niet zou kunnen.gamerke1992 wrote:Ik heb nu een hele week de late shift. Dus dan begin ik pas om half 11 Hele week uitslapen dus :d
Natuurlijk is alles wennen maar ik heb echt regelmaat nodig in mijn dagelijks leven, ik zou helemaal ontregeld zijn en moe zijn overdag denk ik...
Heb dus enorme respect voor de mensen die het wel kunnen en doen.
Goed genoeg om op het forum te geraken, dus meer hebt ge niet nodigpaveman wrote:Jazeker! Vanaf vakantieadres met slechte WiFi welteverstaan!
Het is niet dat de Vita op veel momenten WiFi nodig heeft, dus op dat vlak zit ge goedpaveman wrote:Klopt helemaal! En ondertussen wat Vita schade inhalen natuurlijk...!