Re: PlayStation 4

243
hebben jullie ook in het overzicht waar je kan zien wie wat speelt, wie welke trophies gehaald heeft, dat het vol staat met reclame van games? Eerder was het van 1 spel alleen in het engels en in het nederlands, maar nu staan er van meerdere spellen 5 of 6 keer het zelfde, alleen in een andere taal?
Image
Deze staat er wel 12 keer in achter elkaar
Image
En deze een stuk of 7 keer
Image

Re: PlayStation 4

252
NTGSruler wrote:Heb ik het goed als deze geen 4K ondersteuning heeft?
Kan goed zijn. Dit is gewoon hetzelfde als de PS4 die we nu hebben maar dan net iets kleiner. 4k zal weggelegd zijn voor de duurdere Neo.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

254
fsterchele23 wrote:Die slim versie vind ik zever, zeker omdat er een 'betere' ps4 ook al is aangekondigd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Waarom? De PS3 had toch ook een slim versie? Het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde, maar dan goedkoper en kleiner. Toch perfect voor de mensen die wat minder geld willen uitgeven aan een console? En de neo is dan voor die-hard gamers die er wat meer aan willen besteden.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

255
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:Die slim versie vind ik zever, zeker omdat er een 'betere' ps4 ook al is aangekondigd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Waarom? De PS3 had toch ook een slim versie? Het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde, maar dan goedkoper en kleiner. Toch perfect voor de mensen die wat minder geld willen uitgeven aan een console? En de neo is dan voor die-hard gamers die er wat meer aan willen besteden.
Gaat die slim goedkoper zijn dan de gewone ps4.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image