Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

76
Het laten aanstaan van de game, niet gepauzeerd en in open world terwijl ik weg was voor andere dingen heeft zijn vruchten afgeworpen: Ik heb de tailing trophy! :party:
Had zelfs niet eens door dat ik hem had gekregen, ging ff naar mijn trophies kijken toen ik plots merkte dat hij aan het synchroniseren was en ik dus nieuwe trophy had gehaald. Helemaal niks van gemerkt verder :p
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

77
Kolm wrote:Het laten aanstaan van de game, niet gepauzeerd en in open world terwijl ik weg was voor andere dingen heeft zijn vruchten afgeworpen: Ik heb de tailing trophy! :party:
Had zelfs niet eens door dat ik hem had gekregen, ging ff naar mijn trophies kijken toen ik plots merkte dat hij aan het synchroniseren was en ik dus nieuwe trophy had gehaald. Helemaal niks van gemerkt verder :p
Kon het maar met véél trophies zo zijn :P
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

79
NTGSruler wrote:Kon het maar met véél trophies zo zijn :P
Mja... Die 24u trophies in LBP was ook zoiets waar je gewoon je Playstation voor nop laat aanstaan. En misschien had ik het zonder dat ook wel gehaald.
RoyVdW wrote:Belachelijk dat sommige trophies je een game doen spelen zoals het echt niet hoort.
Ik heb vast wel een paar tailings gehad terwijl ik aan het spelen was en misschien dat ik ze uiteindelijk zo ook wel had gehaald. Probleem is alleen dat ze je niet kunnen tailen terwijl je met missies bezig bent en tenzij je met collectibles of random trophies bezig bent is dat dus nogal vaak.
Mogen al blij zijn dat het na een patch ook mogelijk is om je vrienden te selecteren voor tailen, op die manier zou je het nog sneller kunnen halen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

80
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Kon het maar met véél trophies zo zijn :P
Mja... Die 24u trophies in LBP was ook zoiets waar je gewoon je Playstation voor nop laat aanstaan. En misschien had ik het zonder dat ook wel gehaald.
RoyVdW wrote:Belachelijk dat sommige trophies je een game doen spelen zoals het echt niet hoort.
Ik heb vast wel een paar tailings gehad terwijl ik aan het spelen was en misschien dat ik ze uiteindelijk zo ook wel had gehaald. Probleem is alleen dat ze je niet kunnen tailen terwijl je met missies bezig bent en tenzij je met collectibles of random trophies bezig bent is dat dus nogal vaak.
Mogen al blij zijn dat het na een patch ook mogelijk is om je vrienden te selecteren voor tailen, op die manier zou je het nog sneller kunnen halen.
Ik vond die truk om de game op pauze te zetten cool. Als de achtergrond bewoog, wist je dat er iemand in je game was geslopen. Ik vond het dan zalig om te doen alsof ik dat niet door had.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

82
Kolm wrote:Het laten aanstaan van de game, niet gepauzeerd en in open world terwijl ik weg was voor andere dingen heeft zijn vruchten afgeworpen: Ik heb de tailing trophy! :party:
Had zelfs niet eens door dat ik hem had gekregen, ging ff naar mijn trophies kijken toen ik plots merkte dat hij aan het synchroniseren was en ik dus nieuwe trophy had gehaald. Helemaal niks van gemerkt verder :p
Goed dat het zo nog gelukt is :cool:

En wat betreft de afleiding van het verhaal: veel verhaal is er toch niet, dus ge mist niet al te veel :p

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

83
met0t0 wrote:Goed dat het zo nog gelukt is :cool:

En wat betreft de afleiding van het verhaal: veel verhaal is er toch niet, dus ge mist niet al te veel :p
Dat kan je wel stellen... Had het idee dat ik er wel erg snel doorheen was uiteindelijk. Komt waarschijnlijk ook wel doordat ik de belangrijkste skills en wapens al had. Moet nu enkel nog laatste skill kopen (heb punten al) en dan plat... maar ik heb nog 31 andere trophies nodig om van die plat trophy 7000 te maken xD
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

85
Ik heb de game en DLC valt te kopen maar ik las wel dat je voor de 2-person trials best allebei weet wat je doet en sterk bent... :/

Edit: Ik kan de game hier zo snel niet vinden, mogelijk ligt ie nog bij mijn ouders. Maar daar ga ik een van deze weken sowieso nog even langs.

Edit2: Echt niemand die de DLC van Watch Dogs heeft voor PS4? Daarnet even een poging gedaan maar kon geen game vinden...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

86
Kolm wrote:Ik heb de game en DLC valt te kopen maar ik las wel dat je voor de 2-person trials best allebei weet wat je doet en sterk bent... :/

Edit: Ik kan de game hier zo snel niet vinden, mogelijk ligt ie nog bij mijn ouders. Maar daar ga ik een van deze weken sowieso nog even langs.

Edit2: Echt niemand die de DLC van Watch Dogs heeft voor PS4? Daarnet even een poging gedaan maar kon geen game vinden...
De DLC is qua lengte zijn geld waard (in tegenstelling tot Dark Forest; brol), maar het is wel een lange grind. De combat op zich is vrij eenvoudig en er zijn genoeg moves die ge gewoon kunt spammen. Er is ook een singleplayer gedeelte dus desnoods kunt ge daar even oefenen. Als ge begint in die mode is alles trouwens al unlocked qua moves.

Er is geen haast bij, de servers zijn na al die tijd nog open dus ik denk niet dat ze nu ineens de stekker eruit gaan trekken.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

87
Het goede nieuws: Blijkbaar had ik hem wel hier maar lag ie in de doos boven...

Als je het goed is voor jou dan ga ik eerst het offline gedeelte van de DLC van Watch Dogs afmaken en dan daarna in die game duiken. Meerdere dingen door elkaar werkt niet zo heel goed meer bij me heb ik ondervonden. Tegen het weekend ofzo moet dat wel lukken want heb nu vakantie :D
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

88
Kolm wrote:Het goede nieuws: Blijkbaar had ik hem wel hier maar lag ie in de doos boven...

Als je het goed is voor jou dan ga ik eerst het offline gedeelte van de DLC van Watch Dogs afmaken en dan daarna in die game duiken. Meerdere dingen door elkaar werkt niet zo heel goed meer bij me heb ik ondervonden. Tegen het weekend ofzo moet dat wel lukken want heb nu vakantie :D
Mooi

De game zelf is trouwens niet erg lang en een goede God of War kloon. De graphics vallen wat tegen maar de pre rendered cutscenes zijn wel zeer goed. Het verhaal is wel ok.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

89
Watch dogs coop is helemaal klaar en terwijl ik zat te wachten op mijn coop-partner ook nog wat met octodad zitten klooien op PS4. Nu tijd om aan Dante's inferno te beginnen!
Graphics is altijd lastig als je een tijd op PS4 hebt gespeeld en dan plots naar een PS3-game gaat en al helemaal als het een wat oudere game is... Maar dat went wel :p
Image
cron