Re: PlayStation 4

256
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:Die slim versie vind ik zever, zeker omdat er een 'betere' ps4 ook al is aangekondigd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Waarom? De PS3 had toch ook een slim versie? Het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde, maar dan goedkoper en kleiner. Toch perfect voor de mensen die wat minder geld willen uitgeven aan een console? En de neo is dan voor die-hard gamers die er wat meer aan willen besteden.
Gaat die slim goedkoper zijn dan de gewone ps4.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Kans is groot, het is (was toch zo bij de vorige generaties) de bedoeling dat die de huidige PS4 zal vervangen. Is dus eigenlijk gewoon hetzelfde model met dezelfde specs in een ander jasje (en waarschijnlijk ook goedkoper te produceren voor Sony zodat ze hem goedkoper kunnen verkopen)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

257
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:Die slim versie vind ik zever, zeker omdat er een 'betere' ps4 ook al is aangekondigd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Waarom? De PS3 had toch ook een slim versie? Het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde, maar dan goedkoper en kleiner. Toch perfect voor de mensen die wat minder geld willen uitgeven aan een console? En de neo is dan voor die-hard gamers die er wat meer aan willen besteden.
Gaat die slim goedkoper zijn dan de gewone ps4.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Kans is groot, het is (was toch zo bij de vorige generaties) de bedoeling dat die de huidige PS4 zal vervangen. Is dus eigenlijk gewoon hetzelfde model met dezelfde specs in een ander jasje (en waarschijnlijk ook goedkoper te produceren voor Sony zodat ze hem goedkoper kunnen verkopen)
Kzou et ferm betwijfelen tbh want tis nu ook meer een geldspel dan vroeger en wie weet is die slim dan toch iete beter dan de gewone lijk da xdoos doet

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

258
Bwah tis geen zever. Deze slimversie vind ik persoonlijk spuuglelijk. Maar het is ook niet voor ons gemaakt, het is voor toekomstige PS4-gebruikers gemaakt. Zij zullen waarschijnlijk minder moeten betalen. En zoals Gerben zegt, slimversies worden meestal gemaakt omdat ze minder kosten om te produceren. Blijkbaar zit er zelfs geen optical out port in deze slim, bummer voor de mensen met een headset of sound system die dat gebruikt.

En ik denk niet dat deze sterker zal zijn dan de gewone PS4. Hij zal hem waarschijnlijk vervangen en daarnaast zal er de (duurdere) Neo zijn die wel sterker is. :P
Image

Re: PlayStation 4

259
Reden te meer waarom ik dan eigenlijk meer akkoord ga met Sterchele. Zever is mss wat hard gezegd. Maar waarom altijd een tussenoplossing zoeken? Geef gamers toch het beste voor hun geld? 4K is mss niet voor iedereen weg gelegd of per se nodig, maar de "stats" van een console minder maken om ze zo te verkopen... Tja het is een beredenering als een ander denk ik. Als ik Sony was hield ik het gewoon bij de Neo. Je hebt alle opties, toeters en bellen en dat kunnen ze gerust ook met een mindere prijs aanbieden, ben ik zeker van. Destijds heb ik ook de Slim versie van de PS3 gekocht terwijl ik de 60GB Fat PS3 bij de launch had gekocht. De Slim versie had alle toeters en bellen van de oorspronkelijke console + een grotere HDD. En die Slim heeft als zoete broodjes verkocht. Soit het is aan één ieder natuurlijk om uit te maken wat de noden zijn kwa gamen en hoeveel je er wil aan spenderen. Ik snap het toch niet zo bijster goed. Ze willen zoveel mogelijk winst maken, maar ze mogen de trouwe consument niet vergeten. Enerzijds besparen ze op het maken van hun consoles en elders verhogen ze de prijs van het PSN. Dat in mijn ogen véél beter en stabieler kan nog.
Image

Re: PlayStation 4

260
NTGSruler wrote:Reden te meer waarom ik dan eigenlijk meer akkoord ga met Sterchele. Zever is mss wat hard gezegd. Maar waarom altijd een tussenoplossing zoeken? Geef gamers toch het beste voor hun geld? 4K is mss niet voor iedereen weg gelegd of per se nodig, maar de "stats" van een console minder maken om ze zo te verkopen... Tja het is een beredenering als een ander denk ik. Als ik Sony was hield ik het gewoon bij de Neo. Je hebt alle opties, toeters en bellen en dat kunnen ze gerust ook met een mindere prijs aanbieden, ben ik zeker van. Destijds heb ik ook de Slim versie van de PS3 gekocht terwijl ik de 60GB Fat PS3 bij de launch had gekocht. De Slim versie had alle toeters en bellen van de oorspronkelijke console + een grotere HDD. En die Slim heeft als zoete broodjes verkocht. Soit het is aan één ieder natuurlijk om uit te maken wat de noden zijn kwa gamen en hoeveel je er wil aan spenderen. Ik snap het toch niet zo bijster goed. Ze willen zoveel mogelijk winst maken, maar ze mogen de trouwe consument niet vergeten. Enerzijds besparen ze op het maken van hun consoles en elders verhogen ze de prijs van het PSN. Dat in mijn ogen véél beter en stabieler kan nog.
Als de release van een PS4 slim tegen een lagere prijs betekent dat er massas kinderen zijn die nu wel een PS4 mogen kopen is dat toch mooi meegenomen? Als ze nu nog geen PS4 hebben gaan ze waarschijnlijk ook geen duurdere PS4K krijgen. En de stats zijn toch niet verminderd? Grote kans dat hij stiller en sneller is zoals de PS3 Slim.
DIe PS4K vind ik juist zever. Als ik wil gamen in 4K koop ik wel een deftige pc; consoles zouden niet vervangen moeten worden na 3 jaar. Daar lijkt Sony te vergeten dat gamers die perse de beste graphics willen niet op console gamen. Ik snap dat 4K de nieuwe standaard is, maar dat kon wel nog wachten tot de PS5 over een 4-tal jaar. Natuurlijk wil Sony zoveel mogelijk 4K tvs verkopen aangezien die afdeling zware verliezen maakt.

Re: PlayStation 4

261
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote:Reden te meer waarom ik dan eigenlijk meer akkoord ga met Sterchele. Zever is mss wat hard gezegd. Maar waarom altijd een tussenoplossing zoeken? Geef gamers toch het beste voor hun geld? 4K is mss niet voor iedereen weg gelegd of per se nodig, maar de "stats" van een console minder maken om ze zo te verkopen... Tja het is een beredenering als een ander denk ik. Als ik Sony was hield ik het gewoon bij de Neo. Je hebt alle opties, toeters en bellen en dat kunnen ze gerust ook met een mindere prijs aanbieden, ben ik zeker van. Destijds heb ik ook de Slim versie van de PS3 gekocht terwijl ik de 60GB Fat PS3 bij de launch had gekocht. De Slim versie had alle toeters en bellen van de oorspronkelijke console + een grotere HDD. En die Slim heeft als zoete broodjes verkocht. Soit het is aan één ieder natuurlijk om uit te maken wat de noden zijn kwa gamen en hoeveel je er wil aan spenderen. Ik snap het toch niet zo bijster goed. Ze willen zoveel mogelijk winst maken, maar ze mogen de trouwe consument niet vergeten. Enerzijds besparen ze op het maken van hun consoles en elders verhogen ze de prijs van het PSN. Dat in mijn ogen véél beter en stabieler kan nog.
Als de release van een PS4 slim tegen een lagere prijs betekent dat er massas kinderen zijn die nu wel een PS4 mogen kopen is dat toch mooi meegenomen? Als ze nu nog geen PS4 hebben gaan ze waarschijnlijk ook geen duurdere PS4K krijgen. En de stats zijn toch niet verminderd? Grote kans dat hij stiller en sneller is zoals de PS3 Slim.
DIe PS4K vind ik juist zever. Als ik wil gamen in 4K koop ik wel een deftige pc; consoles zouden niet vervangen moeten worden na 3 jaar. Daar lijkt Sony te vergeten dat gamers die perse de beste graphics willen niet op console gamen.
De stats zijn inderdaad niet per se minder. Maar ik bedoel dus dat er geen optische geluidsuitgang inzit zoals iemand voordien postte :P Dus waarom op zoiets besparen?? Geef dan toch een volledige console aan de mensen? En wat is een lagere prijs? 50-75 euro? Ja ik kan je wel begrijpen hoor, maar als er daar nu dan zoveel ouders voor zullen overstag gaan omdat het goedkoper is? Geen idee mss wel.
Als ik dus puur uit persoonlijk standpunt argumenteer wat ik dus altijd doe dan vind ik het een nutteloze toevoeging. De Neo ca va, de PS4 Slim ook helemaal ok hé. Maar ik had er 1 nieuwe PS4 Slim van gemaakt. Alles in één voor minimum dezelfde prijs als nu. Dan lok je volgens mij ook héél wat nieuwe consumenten.
Image

Re: PlayStation 4

262
Awel in mijn ogen zijn beide systemen onnodig. 4K kan idd nog wachten tot de PS5 en die slim wrm maken ze dat dan niet metteen? Altijd die verschillende versies uitbrengen een mens ziet de bomen in het bos niet meer al die overdreven keuzes. Maak één krachtige monstermachine zoals de huidige PS4 en breng daar updates voor uit. De prijs mag gelijk €500 of meer zijn no prob gamen is nu eenmaal een luxeproduct laat dat dan ook zo zijn nu kan elke kluizenaar er één kopen door die verkrachtingen van die specs en hardware. Het verliest zijn waarde drastisch. Mat is goed omdat het niet vuil wordt en geen krassen of vegen, maar de originele PS4 ziet er veel beter uit glanzend. Als het goed is laat het zo altijd die veranderingen met alles tegenwoordig en die nog niet eens beter zijn.

De PS3 slim was wel een verbetering want die kreeg ook een grotere HDD bv. en de fat was echt wel zwaar en groot. Heb de fat pas verkocht van mij. Heb nu een slim omdat die ylod had jaren geleden. De super slim heb ik nog nooit in het echt gezien :saint: Ze worden ook veel fragieler. Die PS2 slim bv was echt wel dun en klein als je erop trapt is die stuk heb enkel een fat gehad. De PS4 vind ik de mooiste console die er is en minder fat dan de PS3 destijds wat dus goede verhoudingen zijn.
Image

Re: PlayStation 4

263
Ik heb de beta van 4.0 geïnstalleerd en vind het een erg goede update. De UI ziet er een stuk mooier uit en de folders zijn erg handig. Nu hoef ik tenminste niet meer door al mijn games heen te gaan om een local multiplayer spel te vinden als ik bezoek heb :D
Image

Re: PlayStation 4

265
RoyVdW wrote:Awel in mijn ogen zijn beide systemen onnodig. 4K kan idd nog wachten tot de PS5 en die slim wrm maken ze dat dan niet metteen? Altijd die verschillende versies uitbrengen een mens ziet de bomen in het bos niet meer al die overdreven keuzes. Maak één krachtige monstermachine zoals de huidige PS4 en breng daar updates voor uit. De prijs mag gelijk €500 of meer zijn no prob gamen is nu eenmaal een luxeproduct laat dat dan ook zo zijn nu kan elke kluizenaar er één kopen door die verkrachtingen van die specs en hardware. Het verliest zijn waarde drastisch. Mat is goed omdat het niet vuil wordt en geen krassen of vegen, maar de originele PS4 ziet er veel beter uit glanzend. Als het goed is laat het zo altijd die veranderingen met alles tegenwoordig en die nog niet eens beter zijn.

De PS3 slim was wel een verbetering want die kreeg ook een grotere HDD bv. en de fat was echt wel zwaar en groot. Heb de fat pas verkocht van mij. Heb nu een slim omdat die ylod had jaren geleden. De super slim heb ik nog nooit in het echt gezien :saint: Ze worden ook veel fragieler. Die PS2 slim bv was echt wel dun en klein als je erop trapt is die stuk heb enkel een fat gehad. De PS4 vind ik de mooiste console die er is en minder fat dan de PS3 destijds wat dus goede verhoudingen zijn.
Dan hadden ze de PS4 direct met een 2TB drive mogen uitbrengen als je alleen op updates zult voortgaan. :lol:

Kan je min of meer volgen. Alleen vind ik de Neo wel degelijk een goede toevoeging. Hardware updates zijn ook updates.
Image

Re: PlayStation 4

266
minermb wrote:Ik heb de beta van 4.0 geïnstalleerd en vind het een erg goede update. De UI ziet er een stuk mooier uit en de folders zijn erg handig. Nu hoef ik tenminste niet meer door al mijn games heen te gaan om een local multiplayer spel te vinden als ik bezoek heb :D
sebiet es afhalen :idea: