Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

169
gamerke1992 wrote:Ik leg mij gewoon neer en lig na 10 seconden in slaap :p Maakt niet uit of het warm is. Ik slaap wel met het raam open.
Dat heb ik dus ook. Afgelopen week alleen wel een paar keer echt niet kunnen slapen. Gisteren was het na 3:30 voordat ik sliep.... :think: :yawn: :|
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

170
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:Ik leg mij gewoon neer en lig na 10 seconden in slaap :p Maakt niet uit of het warm is. Ik slaap wel met het raam open.
Dat heb ik dus ook. Afgelopen week alleen wel een paar keer echt niet kunnen slapen. Gisteren was het na 3:30 voordat ik sliep.... :think: :yawn: :|
Dat had ik deze week 1 dag, maar dat was door al die boommarters die zo een hels lawaai maken als ze vechten. Ze zijn wel uiteindelijk gestopt.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

176
gamerke1992 wrote:(...) door al die boommarters die zo een hels lawaai maken als ze vechten. Ze zijn wel uiteindelijk gestopt.
Gij hebt meerdere boommarters in uw tuin zitten? Haha, wij vonden het hier al super speciaal als we er eens eentje in onze tuin zagen 's nachts :p
Maar zo dicht bij de stad lijkt het mij nog logisch dat ze er minder zijn.

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

177
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:(...) door al die boommarters die zo een hels lawaai maken als ze vechten. Ze zijn wel uiteindelijk gestopt.
Gij hebt meerdere boommarters in uw tuin zitten? Haha, wij vonden het hier al super speciaal als we er eens eentje in onze tuin zagen 's nachts
Image

Maar zo dicht bij de stad lijkt het mij nog logisch dat ze er minder zijn.
Het zit hier echt vol
Image
Maar in een stad overleven ze ook heel goed. Want als ik 's avonds van Leuven terug naar huis rij, kom ik er altijd wel tegen op de weg.

Ze hebben ook al 2 keer mijn auto kapot gebeten.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

178
gamerke1992 wrote:Het zit hier echt vol :) Maar in een stad overleven ze ook heel goed. Want als ik 's avonds van Leuven terug naar huis rij, kom ik er altijd wel tegen op de weg.

Ze hebben ook al 2 keer mijn auto kapot gebeten.
Hmm, misschien overleven ze in onze buurt net buiten Gent dan niet zo goed :p
Wat was er dan kapot aan uw auto?

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

179
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Het zit hier echt vol :) Maar in een stad overleven ze ook heel goed. Want als ik 's avonds van Leuven terug naar huis rij, kom ik er altijd wel tegen op de weg.

Ze hebben ook al 2 keer mijn auto kapot gebeten.
Hmm, misschien overleven ze in onze buurt net buiten Gent dan niet zo goed
Image

Wat was er dan kapot aan uw auto?
De bekabeling naar de accu enzo. Ik heb er 2 keer 150-200 euro moeten voor betalen. Nu heb ik een apparaatje geïnstalleerd dat een ultrasoon geluid maakt, wanneer mijn motor uitstaat. Dat houdt ze weg :)
Image
cron