Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
166Ik leg mij gewoon neer en lig na 10 seconden in slaap Maakt niet uit of het warm is. Ik slaap wel met het raam open.
Dat heb ik dus ook. Afgelopen week alleen wel een paar keer echt niet kunnen slapen. Gisteren was het na 3:30 voordat ik sliep....gamerke1992 wrote:Ik leg mij gewoon neer en lig na 10 seconden in slaap Maakt niet uit of het warm is. Ik slaap wel met het raam open.
Dat had ik deze week 1 dag, maar dat was door al die boommarters die zo een hels lawaai maken als ze vechten. Ze zijn wel uiteindelijk gestopt.paveman wrote:Dat heb ik dus ook. Afgelopen week alleen wel een paar keer echt niet kunnen slapen. Gisteren was het na 3:30 voordat ik sliep....gamerke1992 wrote:Ik leg mij gewoon neer en lig na 10 seconden in slaap Maakt niet uit of het warm is. Ik slaap wel met het raam open.
Dat lijkt mij echt vervelend. Is het dan door piekeren? Of heb je tijd nodig om tot rust te komen?minermb wrote:Ik lig altijd wel een uur wakker voor ik kan slapen
Het is gewoon dat ik niet in slaap kan vallengamerke1992 wrote:Dat lijkt mij echt vervelend. Is het dan door piekeren? Of heb je tijd nodig om tot rust te komen?minermb wrote:Ik lig altijd wel een uur wakker voor ik kan slapen
Jij luxedierSora_Lizard wrote:De laatste voorbereidingen zijn getroffen voor de PXtR BBQ zodat we rustig kunnen gaan slapen in een slaapkamer, Govert zij dank, met airco.
Gij hebt meerdere boommarters in uw tuin zitten? Haha, wij vonden het hier al super speciaal als we er eens eentje in onze tuin zagen 's nachtsgamerke1992 wrote:(...) door al die boommarters die zo een hels lawaai maken als ze vechten. Ze zijn wel uiteindelijk gestopt.
Het zit hier echt vol Maar in een stad overleven ze ook heel goed. Want als ik 's avonds van Leuven terug naar huis rij, kom ik er altijd wel tegen op de weg.met0t0 wrote:Gij hebt meerdere boommarters in uw tuin zitten? Haha, wij vonden het hier al super speciaal als we er eens eentje in onze tuin zagen 's nachtsgamerke1992 wrote:(...) door al die boommarters die zo een hels lawaai maken als ze vechten. Ze zijn wel uiteindelijk gestopt.
Maar zo dicht bij de stad lijkt het mij nog logisch dat ze er minder zijn.
Hmm, misschien overleven ze in onze buurt net buiten Gent dan niet zo goedgamerke1992 wrote:Het zit hier echt vol Maar in een stad overleven ze ook heel goed. Want als ik 's avonds van Leuven terug naar huis rij, kom ik er altijd wel tegen op de weg.
Ze hebben ook al 2 keer mijn auto kapot gebeten.
De bekabeling naar de accu enzo. Ik heb er 2 keer 150-200 euro moeten voor betalen. Nu heb ik een apparaatje geïnstalleerd dat een ultrasoon geluid maakt, wanneer mijn motor uitstaat. Dat houdt ze wegmet0t0 wrote:Hmm, misschien overleven ze in onze buurt net buiten Gent dan niet zo goedgamerke1992 wrote:Het zit hier echt vol Maar in een stad overleven ze ook heel goed. Want als ik 's avonds van Leuven terug naar huis rij, kom ik er altijd wel tegen op de weg.
Ze hebben ook al 2 keer mijn auto kapot gebeten.
Wat was er dan kapot aan uw auto?