Re: Vragentopic

526
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Ik heb momenteel een gsm abonnement van 20 euro per maand bij Telenet. Dat vernieuwd zich elke keer op de 2e van de maand. Mijn gebruik is dus zonet gereset. Nu wil ik overstappen naar Proximus, ook een abo van 20 per maand. Als ik dat nu neem, moet ik dan deze maand beide abo's volledig betalen of moet ik maar een deel betalen bij Telenet voor deze maand?
Ik vrees dat je beide zal moeten betalen. Want je nieuwe maand bij telenet is al gestart.
Vreesde ik al voor. In de loop vd week even navragen bij proximus. Wil ook niet te lang wachten zodat de GSM is uitverkocht die ik er bij krijg...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

527
Ik weet niet hoe dat in België gaat, maar kun je niet het nieuwe abonnement met nummerbehoud aanvragen? In NL is het dan namelijk zo dat het nieuwe abo pas start als het oude afgelopen is, doordat de ene het andere abonnement opvolgt.
Image

Re: Vragentopic

528
paveman wrote:Ik weet niet hoe dat in België gaat, maar kun je niet het nieuwe abonnement met nummerbehoud aanvragen? In NL is het dan namelijk zo dat het nieuwe abo pas start als het oude afgelopen is, doordat de ene het andere abonnement opvolgt.
Dat is hier ook mogelijk. Maar als die gsm dat hij bij het nieuwe abonnement krijgt een tijdelijke actie is, weet ik niet hoe ze dat kunnen regelen dat hij die volgende maand kan krijgen. Daar vrees ik wat voor.
Image

Re: Vragentopic

529
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Ik weet niet hoe dat in België gaat, maar kun je niet het nieuwe abonnement met nummerbehoud aanvragen? In NL is het dan namelijk zo dat het nieuwe abo pas start als het oude afgelopen is, doordat de ene het andere abonnement opvolgt.
Dat is hier ook mogelijk. Maar als die gsm dat hij bij het nieuwe abonnement krijgt een tijdelijke actie is, weet ik niet hoe ze dat kunnen regelen dat hij die volgende maand kan krijgen. Daar vrees ik wat voor.
Ik heb dat wel vaker gedaan in ieder geval en hier is het zo dat je 'm nu gewoon met de tijdelijke actie kun bestellen en dat je nieuwe abonnement simpelweg wat later start. Het moment van bestellen is bepalend voor de actie, het moment van overgang van abonnement is bepalend voor ingang van betaling van abonnement.
Image

Re: Vragentopic

530
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Ik weet niet hoe dat in België gaat, maar kun je niet het nieuwe abonnement met nummerbehoud aanvragen? In NL is het dan namelijk zo dat het nieuwe abo pas start als het oude afgelopen is, doordat de ene het andere abonnement opvolgt.
Dat is hier ook mogelijk. Maar als die gsm dat hij bij het nieuwe abonnement krijgt een tijdelijke actie is, weet ik niet hoe ze dat kunnen regelen dat hij die volgende maand kan krijgen. Daar vrees ik wat voor.
Ik heb dat wel vaker gedaan in ieder geval en hier is het zo dat je 'm nu gewoon met de tijdelijke actie kun bestellen en dat je nieuwe abonnement simpelweg wat later start. Het moment van bestellen is bepalend voor de actie, het moment van overgang van abonnement is bepalend voor ingang van betaling van abonnement.
Dat zou top zijn. Misschien dat het hier dan ook zo is :)
Image

Re: Vragentopic

532
Ik heb hem een hele tijd geleden op PS3 gespeeld en dacht dat ie eigenlijk al een tijdje uit was op PS4. Voor PS3 zie ik dat er een demo is maar voor PS4 kan ik er geen vinden...

Zelf vond ik de game wel leuk en een ook best emotioneel hier en daar. Enige minpuntje is dat de game niet erg lang is. Op een avond ben je er waarschijnlijk wel door.
Image

Re: Vragentopic

533
Kolm wrote:Ik heb hem een hele tijd geleden op PS3 gespeeld en dacht dat ie eigenlijk al een tijdje uit was op PS4. Voor PS3 zie ik dat er een demo is maar voor PS4 kan ik er geen vinden...

Zelf vond ik de game wel leuk en een ook best emotioneel hier en daar. Enige minpuntje is dat de game niet erg lang is. Op een avond ben je er waarschijnlijk wel door.
Ik zag in de Ps4 store dat hij sinds gisteren uit was, had er zelf nog nooit van gehoord maar lijkt me best een leuk avontuurtje :D
Image

Re: Vragentopic

534
Colossus wrote:
Kolm wrote:Ik heb hem een hele tijd geleden op PS3 gespeeld en dacht dat ie eigenlijk al een tijdje uit was op PS4. Voor PS3 zie ik dat er een demo is maar voor PS4 kan ik er geen vinden...

Zelf vond ik de game wel leuk en een ook best emotioneel hier en daar. Enige minpuntje is dat de game niet erg lang is. Op een avond ben je er waarschijnlijk wel door.
Ik zag in de Ps4 store dat hij sinds gisteren uit was, had er zelf nog nooit van gehoord maar lijkt me best een leuk avontuurtje :D
Ik vond het een hele leuke game. Zoals Kolm al zei is het een vrij 'emotionele' game en is hij heel kort.
Image

Re: Vragentopic

536
Colossus wrote:Heeft er al iemand " Brothers, a tale of two sons" gespeeld? De trailer is best indrukwekkend en hij is gisteren uitgekomen.
Ik zou er zelf niet teveel geld aan uitgegeven hebben, maar ben wel blij dat hij eens bij PS+ zat. Leuke game met een mooi verhaal. Best kort, maar ge kunt u wel goed amuseren met de controls :p

Re: Vragentopic

537
met0t0 wrote:
Colossus wrote:Heeft er al iemand " Brothers, a tale of two sons" gespeeld? De trailer is best indrukwekkend en hij is gisteren uitgekomen.
Ik zou er zelf niet teveel geld aan uitgegeven hebben, maar ben wel blij dat hij eens bij PS+ zat. Leuke game met een mooi verhaal. Best kort, maar ge kunt u wel goed amuseren met de controls :p
Idem.
Image

Re: Wist je dat...

539
Ik heb je profiel zelf even geupdatet bij psnprofiles en laatste trophy 2 augustus. Dat lijkt niet juist... Ik denk dat dat probleem bij psnprofiles ligt of dat je nieuwe trophies niet hebt gesynchroniseerd.
Privacy settings voor trophies staan nog altijd op public op je PS4?

Bedoel je avatar hier op het forum? Ik zie die van van life is strange. Heb je na het uploaden van je nieuwe avatar onderaan op 'submit' geklikt? Na aanpassen kan het zijn dat je CTRL+F5 moet doen om het zichtbaar te maken.
Image
cron