Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5026
++/-- Terug van Londen
++++/---- Was heel leuk geweest, enkel was 1 van de 2 jongens met wie ik ging wat lastig geweest. Ik, samen met de 2e die meeging, hebben heel wat overeenkomstige interesses. Met de 3e dan weer minder op reis. Dieje wou enkel cultuur doen en zoveel mogelijk zien, terwijl wij gewoon wat van alles wilden doen ipv enkel musea.
++++++ Wel een paar mooie dingen gezien daar
++++++++ Komen we daar opeens bij een wegomlegging omdat ze eer een major movie aant filmen waren. Natuurlijk waren we benieuwd dewelke het was. Het was zo wat ergens achterin waar bijna niemand kwam. Zegt opeens dieje dude da ze daar nu de nieuwste transformers aant filmen waren. Hebben we ook Bumblebee nog vlak voor ons neus zien staan
++++ Ook de auto van de Wiz Khalifa nog gezien
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5028
---- Lang geleden dat ik hier nog eens gepost heb.
++++ Eerste officiële werkdag vandaag. Héél goed meegevallen, leuke collega's, relaxte sfeer. Feeling good.
++++ 78 platinums!
++++ Voorgenomen om dit jaar geen Battlefield of CoD te kopen! Ik sta mezelf nog 1 game toe voor het einde van het jaar en dat is Uncharted 4. Het plan is om voorlopig nu eens aan de backlog te gaan werken. Doel: 100 platinums bereiken met alleen maar games uit mijn backlog of games dat ik begonnen was. Hmmm we'll see... Mss een ideetje voor een blog hier? :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5030
NTGSruler wrote:---- Lang geleden dat ik hier nog eens gepost heb.
++++ Eerste officiële werkdag vandaag. Héél goed meegevallen, leuke collega's, relaxte sfeer. Feeling good.
++++ 78 platinums!
++++ Voorgenomen om dit jaar geen Battlefield of CoD te kopen! Ik sta mezelf nog 1 game toe voor het einde van het jaar en dat is Uncharted 4. Het plan is om voorlopig nu eens aan de backlog te gaan werken. Doel: 100 platinums bereiken met alleen maar games uit mijn backlog of games dat ik begonnen was. Hmmm we'll see... Mss een ideetje voor een blog hier? :lol:
Ik ben in ieder geval vast wel benieuwd!
Ik had het plan dit jaar ook geen tot weinig games te kopen en mijn backlog weg te werken.... Good luck with that! I failed miserably.... :cry: (volgens beat that backlog super HD remake toch alweer 36 games binnen gehaald dit jaar.....)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5031
++ eindelijk wat meer tijd :)
++ straks tagliatelle eten met ham en kaas
-- wel nog steeds gevoel van moeheid, hopelijk gaat dat snel voorbij
-- onzekerheid over werk, of ik nu ga mogen beginnen of niet. Ze kunnen mij nog alle momenten oproepen om straks bijvoorbeeld te beginnen en ik weet dat liever van tevoren. :?
++ ondertussen wel wat vakantie :cool:
++ rustig dagje vandaag
++ mijn pa is een paar dagen op vakantie, eventjes geen gezaag, yey
++ de periode van extreem ziek lopen is precies wat over, hopelijk blijft dat zo
-- ik weet niet wat ik moet doen, 't is al lange tijd geleden dat ik gewoon niks te doen heb en nu weet ik met mijn tijd geen blijf. 't Is zo altijd wel iets zeker :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5034
Mr.Wolf wrote:++++++++ Komen we daar opeens bij een wegomlegging omdat ze eer een major movie aant filmen waren. Natuurlijk waren we benieuwd dewelke het was. Het was zo wat ergens achterin waar bijna niemand kwam. Zegt opeens dieje dude da ze daar nu de nieuwste transformers aant filmen waren. Hebben we ook Bumblebee nog vlak voor ons neus zien staan
De Chevy Camaro zeker?


--- Te veel gezaag van mijn vader, iedereen heeft er last van...
--- Moeilijk slapen...
+++ Oddworld

+++ Nog 35 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th + guide
+++ Nog 52 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 84 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 85 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 91 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2