Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1247
ShAmPi wrote:die multiplayer is er toch al eventjes voor gang beast
Ik bedoel gewoon dat em lachen is in MP met maten
Maar zo gewoon MP is maar dwaas imo
Een vriend van mij heeft het ook gekocht en het is best leuk om het dan samen te doen :P

De multiplayer is er ongeveer al een maand en ik heb deze game ook al een maand geleden gekocht, maar was vergeten om het hier te posten :P
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1250
Maxidomino wrote:
minermb wrote:Deze twee op pc gekocht:
Image
Image
Al een paar let's plays van Gang Beasts gezien en ik lachte me elke keer kapot. Ik vraag me af wanneer het nu eindelijk eens naar de PS4 gaat komen. Dan moeten we hier echt eens een partijtje Gang Beasts organiseren. :smug:
Het was in 2014 aangekondigd dat die naar de ps4 zou komen, maar hij is nog steeds niet verschenen :L:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1253
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:
Image
Wat een aankoop voor 60 euro... Ik zou 'm ook wel willen maar aangezien ik de game al heb ga ik er niet aan beginnen.
Bij sommige games heb je ook niet het geluk dat die nog nieuw voor 60 € te vinden is in een winkel zoals Bol.com ;)
Dit is een uitzondering, volgens mij, goed gezien van je
Ik ben evenblij met mijn versie van 2x de prijs :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1256
Captain Witwicky wrote:Bij sommige games heb je ook niet het geluk dat die nog nieuw voor 60 € te vinden is in een winkel zoals Bol.com ;)
Dit is een uitzondering, volgens mij, goed gezien van je
Ik heb de laatste tijd al redelijk wat geluk gehad daarmee, maar er is inderdaad vaak geen zekerheid dat het ook zal lukken. Voor The Last Guardian en Horizon: Zero Dawn heb ik wel pre-orders geplaatst omdat ik die echt niet wil mislopen. Maar dat ik games pre-order, is toch eerder zeldzaam :p

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1257
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Bij sommige games heb je ook niet het geluk dat die nog nieuw voor 60 € te vinden is in een winkel zoals Bol.com ;)
Dit is een uitzondering, volgens mij, goed gezien van je
Ik heb de laatste tijd al redelijk wat geluk gehad daarmee, maar er is inderdaad vaak geen zekerheid dat het ook zal lukken. Voor The Last Guardian en Horizon: Zero Dawn heb ik wel pre-orders geplaatst omdat ik die echt niet wil mislopen. Maar dat ik games pre-order, is toch eerder zeldzaam :p
Daarom doe ik het net ook, om ze niet mis te lopen, maar een glazen bol heb ik natuurlijk niet :P Neem nu Dragon Ball Xenoverse 2 of de UCE van FFXV...daar gaat men na de release het toch moeilijk hebben denk ik om er te vinden, zelfs niet denk ik voor FFXV tenzij Ebay ofzo. Daardoor is het nu niet meer zeldzaam dat ik games pre-order. En met Uncharted, ik denk ook dat het ligt aan de game zelf en de Sony marketing, want je kan voor zo'n product beter niet te weinig exemplaren maken ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1259
Colossus wrote:Ratchet en Clank.

De eerste keer dat ik überhaupt een R&c game speel, ben aangenaam verrast. Speelt leuk en lekker weg.

Krijg ineens ook zin om Spyro te spelen, wanneer komt deze weer eens terug op PlayStation
Spyro is nog steeds dikke fun op de PSX ook hoor :)
En heb je geen psx kan je nog altijd via andere manieren spelen :p
Image