Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
182Je hebt nog een uurtje
Dante's Inferno de Trials of St.Lucia... ik krijg een LBP gevoel met speel x community levels van type blabla enz...
Dante's Inferno de Trials of St.Lucia... ik krijg een LBP gevoel met speel x community levels van type blabla enz...
183Dan wordt het eens tijd voor die coop zeker?Kolm wrote:Je hebt nog een uurtje
185Tralalalala
Hey Sora en Kolm, het is juist nog druk hier op dit uur
Hey Sora en Kolm, het is juist nog druk hier op dit uur
186Een forum vergt zo nu en dan wat onderhoud en dat kunnen we het beste doen op rustige momenten.
187Dan wens ik jullie lekker veel succes midden in de nacht.Sora_Lizard wrote:Een forum vergt zo nu en dan wat onderhoud en dat kunnen we het beste doen op rustige momenten.
193Ik ben er stiekem ook nog half... maar ik moet eigenlijk echt naar mijn bed. Morgen om 10u30 staat er een vriendin voor de deur om een motorrondrit van 140km te gaan doen. En nee, dat is niet enkel N-wegen (steenwegen) en snelweg... sterker nog, het is meestal enkel kleine baantjes die geen mens verzint en je echt compleet weten te desoriënteren
194Ik ben ondertussen weer wakker Ik was weer eens in de zetel (voor de Nederlanders 'de bank') in slaap gevallen. Ik heb dat echt pas sinds ik vast werk. Vroeger was ik met geen stokken eerder moe te maken.