Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5056
++++++++ Ik mag toch aan mijn stage beginnen nu. Ik ging gisteren naar school om alles daarover te bespreken, bleek da er niks meer in de buurt te vinden was. Alles was meer dan een uur rijden met de bus (zelfs sommigen meer dan 2 uur). Kwam ik thuis aan, belt dieje leerkracht mij op da er plots iets in Geel is vrijgekomen. Net de plaats waar ik bijwou en die ligt maar een paar 100 meter van ons thuis
++/-- Mijn leerkracht psychologie heeft voorgesteld om dat vak te tolereren, omdat ik volgend jaar niet naar die les kan, en we net een nieuwe boek gaan gebruiken
++++++ Mijn ouders overwegen een 4k tv te kopen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5058
met0t0 wrote:+++ Straks Uncharted 4 Collector's Edition afhalen en daarna PlayStation VR testen
Bij de Game Mania? Soms heeft men geluk dat er nog CE's zijn die dan een prijsdaling krijgen... Had het al zien aankomen toen niet alle CE's van UC4 waren verkocht bij release ;)

--- Het weer steekt me nog altijd tegen...
--- Het gaat hier soms veel te moeilijk...
+/- Iets beter geslapen, maar van mezelf veel vroeger wakker geworden dan ik dacht...

+++ Nog 35 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 49 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 81 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 82 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 88 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5059
Mr.Wolf wrote:++++++++ Ik mag toch aan mijn stage beginnen nu. Ik ging gisteren naar school om alles daarover te bespreken, bleek da er niks meer in de buurt te vinden was. Alles was meer dan een uur rijden met de bus (zelfs sommigen meer dan 2 uur). Kwam ik thuis aan, belt dieje leerkracht mij op da er plots iets in Geel is vrijgekomen. Net de plaats waar ik bijwou en die ligt maar een paar 100 meter van ons thuis
++/-- Mijn leerkracht psychologie heeft voorgesteld om dat vak te tolereren, omdat ik volgend jaar niet naar die les kan, en we net een nieuwe boek gaan gebruiken
++++++ Mijn ouders overwegen een 4k tv te kopen
Dat is goed nieuws :) Elke dag ver moeten reizen voor een stage is echt amper vol te houden. Je zal al moe zijn van de nieuwe ervaring en het werken.

+++ Ik kan het weekend al ruiken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5060
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:+++ Straks Uncharted 4 Collector's Edition afhalen en daarna PlayStation VR testen
Bij de Game Mania? Soms heeft men geluk dat er nog CE's zijn die dan een prijsdaling krijgen... Had het al zien aankomen toen niet alle CE's van UC4 waren verkocht bij release ;)
Nee, bij Game Mania kost hij nog altijd €100 ofzo, maar een beetje in prijs gedaald. Bij bol.com staat hij voor €60 :)

+++ Uncharted 4 collector's edition is prachtig :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5063
- Nog geen diploma want gebuisd op Bachelorproef
+ Vandaag gaan praten met de promotor en het is doenbaar tegen januari
+ Gewoon al inschrijven met mijn master en bachelorproef snel afwerken, da komt goed
- Vanmorgen waren de Green Day tickets na 1 min uitverkocht (staanplaatsen)
- Daarna zitplaatsen proberen kopen maar de site crashte constant en na 10 min waren die ook uitverkocht
++++++++++ Gelukkig daarnet een mail gekregen dat mijn bestelling erdoor gekomen is. Een van mijn honderden pogingen zal dan toch gelukt zijn. :D :jip:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5064
++ zojuist Rise of the Tomb Raider 20th anniversary edition besteld ^^
+/- nu is't wel gedaan met games preorderen, ik heb er nu al meer gepreorderd op korte tijd dan in m'n hele leven denk ik xD
++ totally worth it though, kijk maar eens naar die CE van Dishonored 2 of Persona 5 :love:
-- overal spierpijn van om te schakelen naar een maand en een half op m'n gat zitten naar werken
++ worth it
++ ouders zijn voor een best lange tijd op reis, rust en vrede, hoezee!
-- twijfels twijfels twijfels en het vreet me op
++ vandaag rustig gamedagje houden en m'n gedachten wat verzetten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5066
Elexus wrote:++ zojuist Rise of the Tomb Raider 20th anniversary edition besteld
-- twijfels twijfels twijfels en het vreet me op
Ik twijfel ook veel.
Zeg, heb je al gehoord van de Collector's Edition van Rise of the Tomb Raider (de upgrade bovenop de 20th anniversary dus)? Ik weet niet of je daar geïnteresseerd voor zou zijn maar die zou namelijk kunnen bestaan, voor het moment weet ik het niet zeker want enkel Game Mania lijkt die te verkopen :P
https://www.gamemania.be/games/playstat ... rs-edition
Maxidomino wrote:- Vanmorgen waren de Green Day tickets na 1 min uitverkocht (staanplaatsen)
- Daarna zitplaatsen proberen kopen maar de site crashte constant en na 10 min waren die ook uitverkocht
++++++++++ Gelukkig daarnet een mail gekregen dat mijn bestelling erdoor gekomen is. Een van mijn honderden pogingen zal dan toch gelukt zijn.
Razendsnel, dat is tegenwoordig al wat telt, niet? Gelukkig heb je je tickets
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Bij de Game Mania? Soms heeft men geluk dat er nog CE's zijn die dan een prijsdaling krijgen... Had het al zien aankomen toen niet alle CE's van UC4 waren verkocht bij release ;)
Nee, bij Game Mania kost hij nog altijd €100 ofzo, maar een beetje in prijs gedaald. Bij bol.com staat hij voor €60
+++ Uncharted 4 collector's edition is prachtig
Was mijn Unboxing niet duidelijk genoeg? :D


--- Het warme weer, bleh...
--- Teveel stress dan goed voor mij...
--- Waar is Dizzy !!!!!!?????

+++ Nog 34 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 48 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 80 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 81 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 87 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5068
dividedx11 wrote:+++ Zo meteen komt de nieuwe gsm eindelijk
++ Vanavond fuif
-- moet nog terug in schoolstemming komen
----- En alweer was er iets mis waardoor het niet is doorgegaan. Na 3 uur bellen en hem 3 keer verwacht te hebben heb ik er toch wel genoeg van.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5069
dividedx11 wrote:
----- En alweer was er iets mis waardoor het niet is doorgegaan. Na 3 uur bellen en hem 3 keer verwacht te hebben heb ik er toch wel genoeg van.
??? Wat kan er mis gaan bij het bestellen van een nieuwe GSM?

+++++ Gisteren een waaanzinnig gezellige dag beleefd in de Efteling met een aantal Belgische vrienden.
+++ Goed weer, niet te warm niet te koud, weinig wind.
- - - Vakantie loopt ten einde.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron