Re: Wist je dat...

541
Tijdje terug waren er wel mensen die na updaten op psnprofiles zelfs trophies kwijt waren. Misschien dat ze daar nog steeds mee aan het klooien zijn om dat goed te krijgen? Dit issue zou wel eerder iets aan Sony zijn kant zijn en niet aan die van psnprofiles.
Image

Re: Wist je dat...

542
Kolm wrote:Ik heb je profiel zelf even geupdatet bij psnprofiles en laatste trophy 2 augustus. Dat lijkt niet juist... Ik denk dat dat probleem bij psnprofiles ligt of dat je nieuwe trophies niet hebt gesynchroniseerd.
Privacy settings voor trophies staan nog altijd op public op je PS4?

Bedoel je avatar hier op het forum? Ik zie die van van life is strange. Heb je na het uploaden van je nieuwe avatar onderaan op 'submit' geklikt? Na aanpassen kan het zijn dat je CTRL+F5 moet doen om het zichtbaar te maken.
ik bedoel mijn avatar op psn, nu is dat die kerel van Deadly Premenotion.... al bijna 2 weken maar nog steeds wordt Jak and Daxter getoond :S

edit: ik heb die venten van PSN profiles een mailtje gestuurd !

Re: Wist je dat...

544
Gamefreak wrote:zoals jullie gozers onderaan kunnen zien, het euvel is opgelost !!
Ik ga gelijk kijken onderaan en dacht: Bozegozer is gevonden!!! Maar het ging over je signature :nerd:

Heb je hem al een private bericht gestuurd? Dan krijg hij wellicht een mail waar hij dagelijks op kijk, wie weet komt hij meteen even op de koffie hier :q:
Image

Re: Wist je dat...

545
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:zoals jullie gozers onderaan kunnen zien, het euvel is opgelost !!
Ik ga gelijk kijken onderaan en dacht: Bozegozer is gevonden!!! Maar het ging over je signature :nerd:

Heb je hem al een private bericht gestuurd? Dan krijg hij wellicht een mail waar hij dagelijks op kijk, wie weet komt hij meteen even op de koffie hier :q:
heb ik al gedaan, even terug, maar blijft ongelezen... ik vrees dat hij deze keer niet meer terugkeert :/ heeft iemand hem dan hier extra boos gemaakt ofzo ?

Re: Vragentopic

546
Niet dat ik weet, hij is van nature al een beetje boos, zijn naam zegt voldoende. ;)

Ook op Pure was hij soms maanden weg en keerde dan toch weer terug, dus de hoop nog niet opgeven. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

547
Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau aan mijn vriendin voor ons 6 jaar samenzijn? Ik heb het gevoel dat ik in die 6 jaar al alles heb gegeven wat ik maar kan bedenken van juwelen, parfums,beauty dingen, handtassen, hoesjes, gepersonaliseerde dingen,...

Alle inspiratie is wellkom :p Tot nu toe heb ik enkel maar een Hallmark kaart laten ontwikkelen. Als ik echt niets meer vind wordt het waarschijnlijk j'adore dior parfum, maar dat is niet spectaculair ofzo.
Image

Re: Vragentopic

548
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau aan mijn vriendin voor ons 6 jaar samenzijn? Ik heb het gevoel dat ik in die 6 jaar al alles heb gegeven wat ik maar kan bedenken van juwelen, parfums,beauty dingen, handtassen, hoesjes, gepersonaliseerde dingen,...

Alle inspiratie is wellkom :p Tot nu toe heb ik enkel maar een Hallmark kaart laten ontwikkelen. Als ik echt niets meer vind wordt het waarschijnlijk j'adore dior parfum, maar dat is niet spectaculair ofzo.
Gewoon gezellig gaan uit eten in haar favo restaurant? Of mss nog beter, kook haar lievelingsmaaltijd en dien het op op een feestelijk gedekte tafel. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

549
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau aan mijn vriendin voor ons 6 jaar samenzijn? Ik heb het gevoel dat ik in die 6 jaar al alles heb gegeven wat ik maar kan bedenken van juwelen, parfums,beauty dingen, handtassen, hoesjes, gepersonaliseerde dingen,...

Alle inspiratie is wellkom
Image
Tot nu toe heb ik enkel maar een Hallmark kaart laten ontwikkelen. Als ik echt niets meer vind wordt het waarschijnlijk j'adore dior parfum, maar dat is niet spectaculair ofzo.
Gewoon gezellig gaan uit eten in haar favo restaurant? Of mss nog beter, kook haar lievelingsmaaltijd en dien het op op een feestelijk gedekte tafel. :)
Dat 2de doe ik al meerdere keren per week
Image
En ik trakteer al heel vaak op een goed restaurant zonder speciale reden. Maar ik geef wel toe dat dat altijd leuk is. Misschien moet ik maar eens op een sterrenrestaurant trakteren
Image
Image

Re: Vragentopic

550
gamerke1992 wrote:
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau aan mijn vriendin voor ons 6 jaar samenzijn? Ik heb het gevoel dat ik in die 6 jaar al alles heb gegeven wat ik maar kan bedenken van juwelen, parfums,beauty dingen, handtassen, hoesjes, gepersonaliseerde dingen,...

Alle inspiratie is wellkom :) Tot nu toe heb ik enkel maar een Hallmark kaart laten ontwikkelen. Als ik echt niets meer vind wordt het waarschijnlijk j'adore dior parfum, maar dat is niet spectaculair ofzo.
Gewoon gezellig gaan uit eten in haar favo restaurant? Of mss nog beter, kook haar lievelingsmaaltijd en dien het op op een feestelijk gedekte tafel. :)
Dat 2de doe ik al meerdere keren per week :) En ik trakteer al heel vaak op een goed restaurant zonder speciale reden. Maar ik geef wel toe dat dat altijd leuk is. Misschien moet ik maar eens op een sterrenrestaurant trakteren :)
Laat haar eens trakteren. Zij is toch ook met jou al 6 jaar samen? Emancipatie! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

551
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau aan mijn vriendin voor ons 6 jaar samenzijn? Ik heb het gevoel dat ik in die 6 jaar al alles heb gegeven wat ik maar kan bedenken van juwelen, parfums,beauty dingen, handtassen, hoesjes, gepersonaliseerde dingen,...

Alle inspiratie is wellkom :p Tot nu toe heb ik enkel maar een Hallmark kaart laten ontwikkelen. Als ik echt niets meer vind wordt het waarschijnlijk j'adore dior parfum, maar dat is niet spectaculair ofzo.
Je kan haar ketting wat langer maken?
Zodat ze eens verder kan als de keuken?
Image

Re: Vragentopic

553
Geloof me, na 6 jaar worden de cadeaus gewoon wat minder spectaculair dan voorheen.
Zelf al 10 jaar samen met mijn vrouw, de eerste jaren mega veel cadeaus van orginaliteit ten top maar het zwakt vroeg of laat af.

Een leuke kaart en de parfum die ze graag wil is toch goed? Je moet niet proberen elk jaar te toppen want op een gegeven moment is de top bereikt.
[+] Origineel
handboeien is ook een idee :silly: :silly:
Image

Re: Vragentopic

554
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau aan mijn vriendin voor ons 6 jaar samenzijn? Ik heb het gevoel dat ik in die 6 jaar al alles heb gegeven wat ik maar kan bedenken van juwelen, parfums,beauty dingen, handtassen, hoesjes, gepersonaliseerde dingen,...

Alle inspiratie is wellkom
Image
Tot nu toe heb ik enkel maar een Hallmark kaart laten ontwikkelen. Als ik echt niets meer vind wordt het waarschijnlijk j'adore dior parfum, maar dat is niet spectaculair ofzo.
Je kan haar ketting wat langer maken?
Zodat ze eens verder kan als de keuken?
Dan geef ik haar wel heel veel vrijheid hé :o
Image

Re: Vragentopic

555
Colossus wrote:Geloof me, na 6 jaar worden de cadeaus gewoon wat minder spectaculair dan voorheen.
Zelf al 10 jaar samen met mijn vrouw, de eerste jaren mega veel cadeaus van orginaliteit ten top maar het zwakt vroeg of laat af.

Een leuke kaart en de parfum die ze graag wil is toch goed? Je moet niet proberen elk jaar te toppen want op een gegeven moment is de top bereikt.
[+] Origineel
handboeien is ook een idee :silly: :silly:
Lol, dat is waar :D
Al 12 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd. Wij zeggen soms zelf "ik koop jou geen cadeau en jij mij dan ook niet" :D
Als we dan gewoon eens wat zien dat we leuk vinden, zeggen we het tegen elkaar en dan kan dat al eens dienen voor surprise gift ofzo. Die cadeau's of verrassingen op vaste tijdstippen (verjaardag, Valentijn, huwelijksverjaardag ...) zijn al lang gepasseerd bij ons :p
Image
cron