++ PO voorbereiding is af (allez 't is te zeggen, als de teammates er ook mee akkoord gaan)
-- geen zin in presenteren, ik haat presenteren, altijd al gehaat en ik zal het blijven haten
++ bijna weekend
-- morgen vroeg opstaan
++ de dag gaat vandaag precies een stuk trager dan anders of ik werk gewoon beter door dan anders
-- direct al mijn eerste tank naft moeten betalen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
377+++ Lessen zitten erop voor vandaag
+++ Morgen rustige dag
+++ Prachtig weer
+++ Morgen rustige dag
+++ Prachtig weer
378Mr.Wolf wrote:------ Ik kan heel die situatie niet meer aan met dat meisje
Ik durf er echt gewoon niks tegen te zeggen. Ik sta nog even ver als een maand geleden. Er is ook niet echt iemand geïnteresseerd in haar. Ze is nl. ook 1 van de stilste van het school. Het was gisteren weer een pijnlijke situatie. Ik stond met mijne maat (die het weet) en 2 van haar beste vriendinnen (waarvan 1 het ook weet). Het was wel awkward hoe we daar dan met zijn 5en stonden. Maar ik heb er echt schrik voorW.O.L.F. wrote:Weet ze ondertussen al wat je voor haar voelt?
Heb onlangs een artikel gelezen over afgewezen worden (niet enkel in relaties enzo eh, gewoon, algemeen), misschien kan je wat oefenen door uzelf in situaties te brengen waarin je zal worden afgewezen? Bv de weg naar Gent staan vragen in de winkelstraat van Gent. Het zou moeten helpen...
En aanraking schijnt ook 'gewilliger' te maken, al zou ik nu niet direct uw hand op haar borst/achterste leggen, probeer de schouder eens, uw hand op haar schouder leggen om haar aandacht te trekken ofzo
379++++BozeGozerXrd wrote:Het Press X To Survive forum, voor de oud OPM leden die niet door willen gaan als zombie.ShAmPi wrote:Welk forum is da?RoyVdW wrote: +PXTS forum
...
380- de leute opt werk van weer druk te zijn is al voorbij want vandaag was het weer te kalm
+een uurtje gezeurd en al om 15uur naar huis gegaan
- weer een uur dak moet inhalen wel voor graspop en AC/DC
+ met schoonroer naar club - besiktas
++ morgen pizza eten
+ dying light is zalig spelen met evilsmeagol (evilclown), klosjaar en men collega
+ dying light bijna uitgespeeld enke lnog zijmissies in de slums
+een uurtje gezeurd en al om 15uur naar huis gegaan
- weer een uur dak moet inhalen wel voor graspop en AC/DC
+ met schoonroer naar club - besiktas
++ morgen pizza eten
+ dying light is zalig spelen met evilsmeagol (evilclown), klosjaar en men collega
+ dying light bijna uitgespeeld enke lnog zijmissies in de slums
381Ik vind dat ook niet leuk.Elexus wrote:-- geen zin in presenteren, ik haat presenteren, altijd al gehaat en ik zal het blijven haten
--- Ik heb nu zo'n pijn links, juist boven mijn been...serieus niet prettig...what the hell. Doet best wel zeer want ik voel er me niet goed door...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
382-- Morgen na school nog inhaal toets en heb er echt geen zin in
-- Zal wel eentje zijn van 60 min
-- En had al andere plannen na school...
-- Zal wel eentje zijn van 60 min
-- En had al andere plannen na school...
384Dacht dat die al eerder bevestigd was?Elexus wrote:+++++++++++++++++++++++ http://www.ign.com/articles/2015/03/12/ ... ium=social
Super alleszins, mijn dochter is er grote fan van. En gezien ik hem na een honderdtal keer ook nog niet beu ben, zegt al wel iets
385Ongeveer iedereen wist al dat die er ging komen maar nee, het was hiervoor nog nooit 'officieel' aangekondigd, dus bij deze!Sanity penguin wrote:Dacht dat die al eerder bevestigd was?Elexus wrote:+++++++++++++++++++++++ http://www.ign.com/articles/2015/03/12/ ... ium=social
Super alleszins, mijn dochter is er grote fan van. En gezien ik hem na een honderdtal keer ook nog niet beu ben, zegt al wel iets
386Is die kortfilm nog niet beschikbaar online ofzo? Ik wil die wel zien, maar we hebben gen kans om naar de cinema te gaan deze periode.
Dat is zo wat het enige dat ik soms mis sinds ons Quinn er is. Vroeger gingen wij quasi,wekelijks naar de cinema, nu moet ik al hard nadenken wanneer de laatste keer geweest is
Dat is zo wat het enige dat ik soms mis sinds ons Quinn er is. Vroeger gingen wij quasi,wekelijks naar de cinema, nu moet ik al hard nadenken wanneer de laatste keer geweest is
387Dude , Let it goSanity Penguin wrote:
Dacht dat die al eerder bevestigd was?
388Haha
Laten we echter niet beginnen met de liedjes want ik ken ze allemaal vanbuiten
Laten we echter niet beginnen met de liedjes want ik ken ze allemaal vanbuiten
389alej je grootste wens nu officieel aangekondigdElexus wrote:+++++++++++++++++++++++ http://www.ign.com/articles/2015/03/12/ ... ium=social
+++++ club behaalt een mooie thuiszege tegen besiktas
++ sjaal gekocht van izquierdo
-- iets kopen terwijl ik eigenlijk lang niets wou kopen
(op de paar pre-orders na natuurlijk xd)
390+++ Het weer is echt zalig
+/- Hopen dat met0t0 nog respondenten vind voor zijn onderzoek, hij zoekt eigenaars van Gentse winkels die een duidelijk buitenlands profiel hebben (bv een Marrokaanse suppermarkt ofzo)
--- Vanmiddag nog les, weg rustige vrijdag
+/- Hopen dat met0t0 nog respondenten vind voor zijn onderzoek, hij zoekt eigenaars van Gentse winkels die een duidelijk buitenlands profiel hebben (bv een Marrokaanse suppermarkt ofzo)
--- Vanmiddag nog les, weg rustige vrijdag