Re: Vragentopic

558
gamerke1992 wrote:Ik geef wel graag iets. Dan kan je daar op terug kijken :)

Ik denk dat het de parfum zal worden ;) Ik ben er zeker van dat ze die goed vond en ben in haar kast gaan kijken en die is zoals ik dacht al lange tijd op.
Laat het maar weten he!
Want nu willen we het weten ook. :evil:
Image

Re: Vragentopic

559
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik geef wel graag iets. Dan kan je daar op terug kijken :)

Ik denk dat het de parfum zal worden ;) Ik ben er zeker van dat ze die goed vond en ben in haar kast gaan kijken en die is zoals ik dacht al lange tijd op.
Laat het maar weten he!
Want nu willen we het weten ook. :evil:
Ik ben het daarnet gaan kopen in Leuven ;)
Image

Re: Vragentopic

561
RoyVdW wrote:Je kan ook een Bongo bon geven hé of iets avontuurlijks gaan doen kayakken van de Lesse of parachutespringen in Spa bv. iets extreem :P
Ik vind bonnen te onpersoonlijk voor zo een gelegenheid. Ik heb daarnet ontdekt dat ze nog een tweede plaats heeft waar ze haar parfums bewaard en daar stond dus een flesje j'adore dior. En nu heb ik het al gekocht... Maarja dan komt ze lang toe hé.
Image

Re: Vragentopic

562
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Je kan ook een Bongo bon geven hé of iets avontuurlijks gaan doen kayakken van de Lesse of parachutespringen in Spa bv. iets extreem :P
Ik vind bonnen te onpersoonlijk voor zo een gelegenheid. Ik heb daarnet ontdekt dat ze nog een tweede plaats heeft waar ze haar parfums bewaard en daar stond dus een flesje j'adore dior. En nu heb ik het al gekocht... Maarja dan komt ze lang toe hé.
Oooh, secret stash :p
Image

Re: Vragentopic

563
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Je kan ook een Bongo bon geven hé of iets avontuurlijks gaan doen kayakken van de Lesse of parachutespringen in Spa bv. iets extreem :P
Ik vind bonnen te onpersoonlijk voor zo een gelegenheid. Ik heb daarnet ontdekt dat ze nog een tweede plaats heeft waar ze haar parfums bewaard en daar stond dus een flesje j'adore dior. En nu heb ik het al gekocht... Maarja dan komt ze lang toe hé.
Oooh, secret stash :p
Typisch vrouwen
Image
Met schoenen en handtassen net hetzelfde.
Image

Re: Vragentopic

565
RoyVdW wrote:Na 6 jaar ontdek je nog een plaatsje van haar parfums? Weet u zeker dat het allemaal van haar is? ;) :saint:
Vrouwen willen nu eenmaal niet dat je doorhebt dat ze veel hebben ;) Deze stond trouwens op haar beautytafel (zo een tafel met grote spiegel en allemaal schuifjes). Daar had ik niet aan gedacht om te kijken.
Image

Re: Vragentopic

566
gamerke1992 wrote:Deze stond trouwens op haar beautytafel (zo een tafel met grote spiegel en allemaal schuifjes). Daar had ik niet aan gedacht om te kijken.
Lijkt mij net de eerste plaats om te kijken :p
Maar hoe dan ook zal ze er volgens mij wel blij mee zijn :cool:

Re: Vragentopic

567
Ben verhuisd en mijn PS3 werkt niet meer op de tv. PS4 doet het wel en heb alles al geprobeerd. Kabels verwisseld, console verwisseld, contact op en af enz. Niets werkt de tv geeft wel signaal maar geeft mededeling dat HDMI bron niet wordt ondersteund? Het ligt aan de PS3 denk ik want 4 werkt wel met dezelfde kabels. Ook via AV lukt het niet. Ook ed PS3 van mijn broer doet niks. Thuis was alles nog normaal en is nu hetzelfde aangesloten. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? De HDMI zit in de tv en de voeding in de pries dus?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

568
Start de PS3 op in recovery mode door de aan/uit-knop in te houden tot je 3 beeps hoort en daarna loslaten. Als het goed is gaat hij dan opnieuw de video-instellingen proberen in te stellen. En krijg je een scherm om de settings te bevestigen.

Is het nog dezelfde tv?
Image

Re: Vragentopic

569
Ik zit er ook aan te denken dat de PS3 ingesteld staat op een verkeerde video modus. De oplossing van Kolm zou imo de oplossing moeten bieden.
Als je niet een andere tv hebt, kan het wellicht zijn dat de PS3 automatisch over is gegaan op een andere video modus.
Image

Re: Vragentopic

570
Het probleem is ondertussen veel complexer geworden. Zal even uitleggen wat er is gebeurd. Op de andere tv (Philips 4K - living) werkte beide PS3's wel. Op een gegeven moment krijgt die van mij een freeze en force ik het afsluiten door die startknop 10sec in te drukken. Start terug op en komt die foutmelding ik druk x en wacht. Na dat epilepsie bericht freezed mijn PS3 telkens (ook als ik op o druk zonder die opstartfout te laden) en kon ik hem niet meer opstarten. Ik naar Game Mania en zeggen dat die stuk is en dat ze hem moeten testen. Daar werkte die dus perfect. Ik zij al dat ik een used super slim zou meepakken maar des te beter dat die nu terug werkt. Snap niet wat het probleem was ineens doet ie het weer dus welke video modus kan dat zijn en hoe veranderd dat automatisch ben er niet aangeweest?? Ben er twee uur mee bezig geweest. Dan is er mss tijdens de verhuis iets gebeurd in de doos door een schok ofzo :think:

Kolm bedankt, slim ik had daar nog niet van gehoord van die recovery. Wist niet dat dat op de PS3 zat. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht en dat een probleem met zoiets klein opgelost kan zijn. Dus nu werk de PS3 ook op mijn kleine Samsung HD-ready op de slaapkamer dus die van mijn broer heeft dan wslk hetzelfde probleem met die video modus dan weet ik dat als hij dat probleem voorheeft :cool:

We hebben nog geen internet geïnstalleerd maar heb alles al getest en aangesloten en kan via een Telenet homespot via een andere persoon zijn wachtwoord al wat dingen doen. Verhuizen kan klote zijn.
Image