Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5107
Elexus wrote:Wij eten bijna nooit frieten thuis dus nope

D'r is hier niemand buiten mijn honden en mijn kat en die vertrouw ik niet met zo'n delicate taak.
Haha, honden trainen om frieten te halen :D


--- Wa voor zever is me dit nu weer. In mijn wijk betalen we voor groenonderhoud van de hagen. Nu krijg ik een overlast brief omdat ik mijn haag niet onderhoud... :silly: Waarvoor betaal ik misschien?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5108
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Wij eten bijna nooit frieten thuis dus nope

D'r is hier niemand buiten mijn honden en mijn kat en die vertrouw ik niet met zo'n delicate taak.
Haha, honden trainen om frieten te halen :D


--- Wa voor zever is me dit nu weer. In mijn wijk betalen we voor groenonderhoud van de hagen. Nu krijg ik een overlast brief omdat ik mijn haag niet onderhoud... :silly: Waarvoor betaal ik misschien?


dat wordt arbeiten, plukken dat ding :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5109
Elexus wrote:
Sanity penguin wrote:Je kan natuurlijk ook altijd een, al dan niet gewillig, slachtoffer zoeken om er te gaan halen voor jou : p

+++ morgen hopelijk nog eens naar de bioscoop (Suicide Squad)
D'r is hier niemand buiten mijn honden en mijn kat en die vertrouw ik niet met zo'n delicate taak. : D
+Had jij daar geen lief voor? ;)

+++ De temperaturen zijn weer menselijk :)
+++ Stage is leuk :)
+++ met0t0 mag werken voor mijn stagementor :D
--- Dagje thuis werken voor stage vandaag, anders kom ik niet aan 60 dagen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5110
Gamefreak wrote:dat wordt arbeiten, plukken dat ding
Het wordt eigenlijk nog erger, na nog eens aandachtig de brief te lezen spreken ze over gras en vuilniszakken. Gras, zoals iedereen weet, maar ik om de 2-3 weken en vuilniszakken staan binnen...Hinder? Mijn tuin? Wat een zever, zeg.


- TGS 2016 stelt een beetje teleur, enkel nieuwe trailers voor mijn games...
+++ Misschien maar goed ook, want dat betekent minder backlog creëren :lol:
--- Als iemand zich verveelt...is dat geen reden om mij te doen stoppen met gamen... :angry:
--- Vroeger moeten opstaan voor belachelijke redenen...


+++ Nog 27 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 41 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 73 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 74 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5111
Uh, ik wil niet lullig doen Captain, maar als je het gras om de 2-3 weken maait, snap ik dat mensen dat wat onverzorgd gaan vinden... In periodes dat het weer is zoals het afgelopen tijd is geweest probeer ik toch elke week te maaien om het net te houden... Helaas overkomt het me vaker dan eens dat dit ook eens in de 2-3 weken wordt. Gelukkig is dat allemaal in onze achtertuin en kan het dus moeilijk ook anderen storen. :D

Overigens heb ik wel zoiets van: waar bemoeit men zich mee. Het is toch jullie eigen tuin?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5112
paveman wrote:Uh, ik wil niet lullig doen Captain, maar als je het gras om de 2-3 weken maait, snap ik dat mensen dat wat onverzorgd gaan vinden... In periodes dat het weer is zoals het afgelopen tijd is geweest probeer ik toch elke week te maaien om het net te houden... Helaas overkomt het me vaker dan eens dat dit ook eens in de 2-3 weken wordt. Gelukkig is dat allemaal in onze achtertuin en kan het dus moeilijk ook anderen storen. :D

Overigens heb ik wel zoiets van: waar bemoeit men zich mee. Het is toch jullie eigen tuin?
+ - Oeps, ik hoop voor onze captain dat zijn vader dit niet leest! :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5113
++ gisteren een leuke dag gehad
++ zeer lekkere witte wijn gedronken
-- de Grote Vriendelijke Reus is niet echt een goede film imo :p
++ er was een BMX evenement in Gent en dat was wel tof om even naar te kijken
+/- ouders komen thuis straks van vakantie
+/- morgen weer werken
+/- laatste week
+/- dan weer school
++ ik kan wel uitslapen aangezien dat ik met de late sta so that's good want ik ben geen ochtend/midden in de nacht mens :p
-- blijf me wel wat moe voelen, ook al heb ik een paar keer goed geslapen al
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5115
W.O.L.F. wrote:Over al dat gras maaien, cavia's zijn den truc, wij maaien hier nooit ons gras, de cavia's doen dat, met extra mest er bovenop :)
+++ Toppie! Van geiten wist ik het, maar cavia's zijn wat handzamer! Ik denk dat je mogelijk ook andere planten wat moet afschermen? En ervoor zorgen dat ze niet naar de buren gaan, want zoals bekend is het gras daar altijd groener. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu