Re: PlayStation 4

272
Marty wrote:Heb er niet op gelet maar niet echt groot. Was volgens mij binnen 5 minuten gedownload en geïnstalleerd.
Bevalt me wel die maps. per genre aangemaakt. Iets makkelijker zoeken.
Superfunctie maar ik mis twee zaken:
  • aanmaken van submappen
  • pre gedefinieerde mapiconen. Ik vind het best lelijk staan zoals ze nu vier miniafbeeldingen combineren van games of items in een map
Image

Re: PlayStation 4

273
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:Heb er niet op gelet maar niet echt groot. Was volgens mij binnen 5 minuten gedownload en geïnstalleerd.
Bevalt me wel die maps. per genre aangemaakt. Iets makkelijker zoeken.
Superfunctie maar ik mis twee zaken:
  • aanmaken van submappen
  • pre gedefinieerde mapiconen. Ik vind het best lelijk staan zoals ze nu vier miniafbeeldingen combineren van games of items in een map



mee eens, al vind ik het geen must maar een suggestie :nerd:

Re: PlayStation 4

274
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:Heb er niet op gelet maar niet echt groot. Was volgens mij binnen 5 minuten gedownload en geïnstalleerd.
Bevalt me wel die maps. per genre aangemaakt. Iets makkelijker zoeken.
Superfunctie maar ik mis twee zaken:
  • aanmaken van submappen
  • pre gedefinieerde mapiconen. Ik vind het best lelijk staan zoals ze nu vier miniafbeeldingen combineren van games of items in een map



mee eens, al vind ik het geen must maar een suggestie :nerd:
Jij vindt het wijziging PSN-naam eerder een must denk, niet? :p
Image

Re: PlayStation 4

275
Nu ik dankzij de update eindelijk mijn PS+ games in een map kon steken, ben ik nog eens te weten gekomen hoeveel er wel niet op mijn PS4 staat. Amai, ik had er geen idee van dat hij zo goed als vol was :O
Wel een goede update, 'k heb ook een nieuwe afbeelding bij mijn profiel ingesteld, dat vind ik nog wel een leuke functie :)

Re: PlayStation 4

276
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:Heb er niet op gelet maar niet echt groot. Was volgens mij binnen 5 minuten gedownload en geïnstalleerd.
Bevalt me wel die maps. per genre aangemaakt. Iets makkelijker zoeken.
Superfunctie maar ik mis twee zaken:
  • aanmaken van submappen
  • pre gedefinieerde mapiconen. Ik vind het best lelijk staan zoals ze nu vier miniafbeeldingen combineren van games of items in een map
Mee eens.
Ik vind het daarnaast vrij irritant dat als je de meest rechtse game in een map geselecteerd hebt staan, je eigenlijk geen andere games meer ziet, omdat alle info van de game zo nodig groot in beeld moet staan...
Image

Re: PlayStation 4

277
Ik mis de 'Related items' bij elke game... Vroeger had je maar pijltje naar beneden te duwen en dan had je ook een optie 'related items' waar je makkelijk en snel kon kijken welke dlc er is voor een game en welke je al gekocht had. Degene die je niet had gekocht kreeg je onmiddellijk als lijst en degene die je wel had gekocht stond in een lijst 'My items'. Ging je in die map met 'My items' dan kon je snel zien welke van je gekochte DLC je al wel niet had geïnstalleerd.

Nu staat er enkel nog een playstation store menu-item indien er voor die game nog DLC is die je niet gekocht hebt.

Ik koop vaak via de PC-store maar download niet altijd alles onmiddellijk afhankelijk van of de game al wel/niet op mijn systeem staat. Op die manier kon ik snel kijken wat er geïnstalleerd was voor de game. Anderzijds kon ik voor bv hitman en fallout snel zien of de nieuwe episode/dlc al te koop was en ook kijken welke er al uit was door te kijken welke ik al had gekocht.

Behalve de game opzoeken in de playstation store, heb ik nog geen snelle oplossing daarvoor gevonden.
Image

Re: PlayStation 4

278
Kolm wrote:Ik mis de 'Related items' bij elke game... Vroeger had je maar pijltje naar beneden te duwen en dan had je ook een optie 'related items' waar je makkelijk en snel kon kijken welke dlc er is voor een game en welke je al gekocht had. Degene die je niet had gekocht kreeg je onmiddellijk als lijst en degene die je wel had gekocht stond in een lijst 'My items'. Ging je in die map met 'My items' dan kon je snel zien welke van je gekochte DLC je al wel niet had geïnstalleerd.

Nu staat er enkel nog een playstation store menu-item indien er voor die game nog DLC is die je niet gekocht hebt.

Ik koop vaak via de PC-store maar download niet altijd alles onmiddellijk afhankelijk van of de game al wel/niet op mijn systeem staat. Op die manier kon ik snel kijken wat er geïnstalleerd was voor de game. Anderzijds kon ik voor bv hitman en fallout snel zien of de nieuwe episode/dlc al te koop was en ook kijken welke er al uit was door te kijken welke ik al had gekocht.

Behalve de game opzoeken in de playstation store, heb ik nog geen snelle oplossing daarvoor gevonden.
Een lijst bijhouden van alle digitale games en dlc die ge hebt of nog wilt kopen, dat doe ik toch.

Re: PlayStation 4

279
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:Heb er niet op gelet maar niet echt groot. Was volgens mij binnen 5 minuten gedownload en geïnstalleerd.
Bevalt me wel die maps. per genre aangemaakt. Iets makkelijker zoeken.
Superfunctie maar ik mis twee zaken:
  • aanmaken van submappen
  • pre gedefinieerde mapiconen. Ik vind het best lelijk staan zoals ze nu vier miniafbeeldingen combineren van games of items in een map



mee eens, al vind ik het geen must maar een suggestie :nerd:
Jij vindt het wijziging PSN-naam eerder een must denk, niet? :p
absoluut, al zo'n 9 jaar intussen !

Re: PlayStation 4

280
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:Heb er niet op gelet maar niet echt groot. Was volgens mij binnen 5 minuten gedownload en geïnstalleerd.
Bevalt me wel die maps. per genre aangemaakt. Iets makkelijker zoeken.
Superfunctie maar ik mis twee zaken:
  • aanmaken van submappen
  • pre gedefinieerde mapiconen. Ik vind het best lelijk staan zoals ze nu vier miniafbeeldingen combineren van games of items in een map
Ik weet het niet zeker, maar ik heb volgens mij ergens gelezen dat je een screenshot als mapicoon kan gebruiken...
Image

Re: PlayStation 4

281
Tjeefkeuh wrote:Een lijst bijhouden van alle digitale games en dlc die ge hebt of nog wilt kopen, dat doe ik toch.
Ik moet eerlijk zijn dat ik dat niet meer doe sinds de PS4 net omdat het daar allemaal zo makkelijk op te zoeken is/was. Los daarvan ga ik ook bewust in de zetel zitten om eindelijk eens van achter die pc weg te zijn, ik zit er al een hele dag aan te werken... Als ik elke keer dat ik een bedenking maak over een game naar de pc moet lopen en daar een bestand gaan zoeken enz om het op te zoeken dan kan ik het waarschijnlijk met wat klooien even snel ook in de store zelf terugvinden. Behalve waarschijnlijk het verschil wel/niet geïnstalleerd, dat heb ik nog niet gevonden.
Image

Re: PlayStation 4

282
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:Een lijst bijhouden van alle digitale games en dlc die ge hebt of nog wilt kopen, dat doe ik toch.
Ik moet eerlijk zijn dat ik dat niet meer doe sinds de PS4 net omdat het daar allemaal zo makkelijk op te zoeken is/was. Los daarvan ga ik ook bewust in de zetel zitten om eindelijk eens van achter die pc weg te zijn, ik zit er al een hele dag aan te werken... Als ik elke keer dat ik een bedenking maak over een game naar de pc moet lopen en daar een bestand gaan zoeken enz om het op te zoeken dan kan ik het waarschijnlijk met wat klooien even snel ook in de store zelf terugvinden. Behalve waarschijnlijk het verschil wel/niet geïnstalleerd, dat heb ik nog niet gevonden.
ik hou wel nog zo'n lijst bij, ook van fysieke games, mijn geheugen hé :idea:

Re: PlayStation 4

283
Ik vind vooral de meldingen wanneer vrienden online komen super! Oooh wat heb ik dat gemist!

Wel stom dat trophies en meldingen nu in het wit op je scherm komen?? Is dit aan te passen eventueel?

Kon je nu ook een screenshot als achtergrond gebruiken op je Home Screen? Of is dit enkel bij je profiel? En het zijn wel kleine foto's dat je maar kunt gebruiken op je profiel als achtergrond.. :angry: Komt nogal lullig over als je bepaalde foto's wilt gebruiken..
Image

Re: PlayStation 4

284
Die banner voor je profiel is wel leuk, kzit wat te prutsen met de photo mode van The Crew, maar wel een beperkt deel van de foto wordt maar gebruikt.
Het maken van die mappen zorgt er eigenlijk in mijn geval voor dat het nog slordiger wordt, de icoontjes storen mij en de volgorde van de games in je map is minder logisch dan voorheen. Voor de rest nog een beetje ontdekken...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation 4

285
Captain Witwicky wrote:Die banner voor je profiel is wel leuk, kzit wat te prutsen met de photo mode van The Crew, maar wel een beperkt deel van de foto wordt maar gebruikt.
Het maken van die mappen zorgt er eigenlijk in mijn geval voor dat het nog slordiger wordt, de icoontjes storen mij en de volgorde van de games in je map is minder logisch dan voorheen. Voor de rest nog een beetje ontdekken...
Die volgorde is aanpasbaar