Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

376
++ PO voorbereiding is af (allez 't is te zeggen, als de teammates er ook mee akkoord gaan)
-- geen zin in presenteren, ik haat presenteren, altijd al gehaat en ik zal het blijven haten
++ bijna weekend
-- morgen vroeg opstaan
++ de dag gaat vandaag precies een stuk trager dan anders of ik werk gewoon beter door dan anders :p
-- direct al mijn eerste tank naft moeten betalen ;(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

378
Mr.Wolf wrote:------ Ik kan heel die situatie niet meer aan met dat meisje
W.O.L.F. wrote:Weet ze ondertussen al wat je voor haar voelt?
Heb onlangs een artikel gelezen over afgewezen worden (niet enkel in relaties enzo eh, gewoon, algemeen), misschien kan je wat oefenen door uzelf in situaties te brengen waarin je zal worden afgewezen? Bv de weg naar Gent staan vragen in de winkelstraat van Gent. Het zou moeten helpen...
En aanraking schijnt ook 'gewilliger' te maken, al zou ik nu niet direct uw hand op haar borst/achterste leggen, probeer de schouder eens, uw hand op haar schouder leggen om haar aandacht te trekken ofzo :)
Ik durf er echt gewoon niks tegen te zeggen. Ik sta nog even ver als een maand geleden. Er is ook niet echt iemand geïnteresseerd in haar. Ze is nl. ook 1 van de stilste van het school. Het was gisteren weer een pijnlijke situatie. Ik stond met mijne maat (die het weet) en 2 van haar beste vriendinnen (waarvan 1 het ook weet). Het was wel awkward hoe we daar dan met zijn 5en stonden. Maar ik heb er echt schrik voor :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

380
- de leute opt werk van weer druk te zijn is al voorbij want vandaag was het weer te kalm
+een uurtje gezeurd en al om 15uur naar huis gegaan
- weer een uur dak moet inhalen wel voor graspop en AC/DC
+ met schoonroer naar club - besiktas
++ morgen pizza eten
+ dying light is zalig spelen met evilsmeagol (evilclown), klosjaar en men collega
+ dying light bijna uitgespeeld enke lnog zijmissies in de slums
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

381
Elexus wrote:-- geen zin in presenteren, ik haat presenteren, altijd al gehaat en ik zal het blijven haten
Ik vind dat ook niet leuk.

--- :( Ik heb nu zo'n pijn links, juist boven mijn been...serieus niet prettig...what the hell. ;( :sick: Doet best wel zeer want ik voel er me niet goed door...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

385
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:+++++++++++++++++++++++ http://www.ign.com/articles/2015/03/12/ ... ium=social :party: :party: :party:
Dacht dat die al eerder bevestigd was?
Super alleszins, mijn dochter is er grote fan van. En gezien ik hem na een honderdtal keer ook nog niet beu ben, zegt al wel iets :p
Ongeveer iedereen wist al dat die er ging komen maar nee, het was hiervoor nog nooit 'officieel' aangekondigd, dus bij deze! :D
Image
cron