Re: Pronken met je Platinums

1217
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Nummertje 79: MXGP 2. Bedankt voor de hulp Fsterchele!
Image
Graag gedaan

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
zozo, Cois zit er ook voor iets tussen :O
Tzal wel zijn at voor vrienden te helpen is sta ik altijd paraat :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1220
:Tp: #76 Prototype 2
Image
Graaf spel en simpele plat buiten de eindbaas op hard die was even pittig gelukkig genoeg checkpoints. Stond nu in sale en wou hem nog eens spelen :smug:
En zeker met die Radnet toevoeging zijn er nog massa's events te doen om vrienden en anderen mee uit te dagen :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1221
Image
Platinum #117: The Legend of Korra

Gekocht in de sale en heb het idee dat ik deze game door elkaar heb gehaald met een andere die wel goed zou zijn. De game is kort, linear en gewoon de hele tijd mannetjes in elkaar slaan. Een paar keer mag je op een ijsbeer een running sequence doen waarbij je obstakels moet ontwijken en de laatste running sequence is een soort boss battle waar je 3 grote robots moet verslaan door aanvallen en rotsblokken te dodgen en in tussentijd zelf aan te vallen. En die laatste is eigenlijk wat bepaalt of je de plat haalt of niet want op extreme mag je niet geraakt worden. Je hebt wel een waterschild dat je tegen kleine aanvallen kan beschermen maar dat vraagt ook regeneration time na een hit. Frustrerend... Verder is extreme makkelijker dan normal omdat het level van skills en gekochte items overdragen vanuit je normal playthrough als je 'continue' met chapter select gebruikt ipv new game. Ik vraag me nu vooral af met welke 'goeie' game ik deze game door elkaar heb gehaald...
Image

Re: Pronken met je Platinums

1229
@NTGSRuler; Dat is mijn bedoeling, je zult zwichten of hoe zeggen ze dat :P

@Coolgamer; Wat is dat nu weer voor een game? Ik ruik makkelijke platinums zelfs met verstopte neus :lol:

@Frans; Graaf dat is al een mooi aantal ik weet niemand van jouw leeftijd die jouw beat of gamet zelfs :cool:

@Iedereen; Proficiat
Image

Re: Pronken met je Platinums

1230
Dankjewel Roy. Er zijn nu inderdaad weinig mensen van mijn leeftijd die gamen. Ik ben er van overtuigd dat dit er over een jaar of 30, 40 heel anders uitziet.

Keep on gaming you all! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron