Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5146
Captain Witwicky wrote:--- Hoofdpijn...
+ Wel goed geslapen
+ Er lijkt een nieuwe zender te komen, die eindelijk eens iets interessants zal geven
--- Kwaaltjes...

+++ Nog 18 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 32 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 64 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 65 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Even een vraagje,

Al dat getel en getyp over zoveel dagen wachten op games en guides,

Doe je dat nou elke dag kopiëren en plakken? Of typ je elke dag dat hele verhaal opnieuw,
En heb je een speciale aftel-app dat alles voor je bijhou of ben je echt letterlijk alles aan het aftellen met rekenmachine enof pen papier als je thuis zit? :D

zou je ook voor mij willen bijhouden nog hoeveel dagen het 12 Februari is? :P

Vind het in iedergeval knap dat je het zolang volhou met typen

Oeps misschien is dit afdwaaltopic waardig....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5147
Colossus wrote:Even een vraagje,

Al dat getel en getyp over zoveel dagen wachten op games en guides,

Doe je dat nou elke dag kopiëren en plakken? Of typ je elke dag dat hele verhaal opnieuw,
En heb je een speciale aftel-app dat alles voor je bijhou of ben je echt letterlijk alles aan het aftellen met rekenmachine enof pen papier als je thuis zit? :D

zou je ook voor mij willen bijhouden nog hoeveel dagen het 12 Februari is?

Vind het in iedergeval knap dat je het zolang volhou met typen

Oeps misschien is dit afdwaaltopic waardig....
:lol:
Ik ben zot, maar elke dag het opnieuw typen? Neen, zo zot ben ik niet, ik zoek mijn vorige post op, kopieer en plak het in mijn nieuwe en dan pas ik de dagen aan. Meestal is gewoon alles -1 aftrekken.
Een app zal niet werken want ik heb niet zo'n gsm, of ik heb ook niets gedownload op mijn pc. Ik zoek eenmaal de release datum op, tenzij er ergens wordt aangeduid hoe lang het nog is voor de release want dan moet ik niks meer doen. Anders open ik een excel file, typ de datum van vandaag in en vul die aan door 1x te klikken, tot bijvoorbeeld eind dit jaar. Dan zet ik in de kolom ernaast 1 en er onder 2 en trek ook dat door, en dat bepaalt hoeveel dagen ik nog moet wachten. Zo heb ik een lijst met datums en een nummering en kan ik alle games nakijken op hun release en het aantal dagen verschil t.o.v. vandaag. Eenmaal gebruikt, gebruik ik de datums hier, ik sla de excel zelfs niet op want het is in nog geen 2min hermaakt als het nodig is ;)

...in de eerste plaats was dit om iets positiefs te zetten bij +++ want ik was vooral negatief voor ik eraan begon :D

Tot 12 februari is trouwens nog 139 dagen btw ;)

+ Hoofdpijn verdwijnt
+++ Beter weertje
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5148
Captain Witwicky wrote:
Colossus wrote:Even een vraagje,

Al dat getel en getyp over zoveel dagen wachten op games en guides,

Doe je dat nou elke dag kopiëren en plakken? Of typ je elke dag dat hele verhaal opnieuw,
En heb je een speciale aftel-app dat alles voor je bijhou of ben je echt letterlijk alles aan het aftellen met rekenmachine enof pen papier als je thuis zit?

zou je ook voor mij willen bijhouden nog hoeveel dagen het 12 Februari is?

Vind het in iedergeval knap dat je het zolang volhou met typen

Oeps misschien is dit afdwaaltopic waardig....
:lol:
Ik ben zot, maar elke dag het opnieuw typen? Neen, zo zot ben ik niet, ik zoek mijn vorige post op, kopieer en plak het in mijn nieuwe en dan pas ik de dagen aan. Meestal is gewoon alles -1 aftrekken.
Een app zal niet werken want ik heb niet zo'n gsm, of ik heb ook niets gedownload op mijn pc. Ik zoek eenmaal de release datum op, tenzij er ergens wordt aangeduid hoe lang het nog is voor de release want dan moet ik niks meer doen. Anders open ik een excel file, typ de datum van vandaag in en vul die aan door 1x te klikken, tot bijvoorbeeld eind dit jaar. Dan zet ik in de kolom ernaast 1 en er onder 2 en trek ook dat door, en dat bepaalt hoeveel dagen ik nog moet wachten. Zo heb ik een lijst met datums en een nummering en kan ik alle games nakijken op hun release en het aantal dagen verschil t.o.v. vandaag. Eenmaal gebruikt, gebruik ik de datums hier, ik sla de excel zelfs niet op want het is in nog geen 2min hermaakt als het nodig is ;)

...in de eerste plaats was dit om iets positiefs te zetten bij +++ want ik was vooral negatief voor ik eraan begon :D

Tot 12 februari is trouwens nog 139 dagen btw ;)

+ Hoofdpijn verdwijnt
+++ Beter weertje
Bedankt voor uw antwoord :cool: vroeg het me al een tijdje af en ineens weet ik het. Misschien waren er wel meer mensen nieuwschierig hihi

+++ morgen een dagje naar Safaripark Beekse Bergen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5150
Sanity penguin wrote:Al een paar keer getwijfeld om de Beekse Bergen te doen. Keep us posted!
Van plan te doen met eigen wagen?

++ uitbreiding kantoor; nieuw stukje klantenportefeuille aangekocht :)
Nadat familie een keer door een struisvogel een super bekraste auto hebben gehad hebben we besloten om niet met de auto te gaan. Dat blijft namelijk op eigen risico.
Dus word het lopend, boot en bus.

I keep posted.
Zin in.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5151
Colossus wrote:Bedankt voor uw antwoord :cool: vroeg het me al een tijdje af en ineens weet ik het. Misschien waren er wel meer mensen nieuwschierig hihi
Veel mensen hier hebben al eens iets gevraagd over het aantal dagen aftellen, maar jij bent denk ik de eerste die de techniek erachter wilt weten :P


+++ Samen met mijn zus genieten van de game Alien Isolation
--- Mijn vader die nogal de eikel kan uithangen...
+++ Homemade chocolate chip cookies
--- Waarom geen shrinkwrap rond mijn komende guide van Tomb Raider? .... ;(

+++ Nog 14 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 31 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 63 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 64 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 123 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5152
-- redelijk slecht nieuws gekregen in ziekenhuis
+ mag wel weer normaal eten, vrijdag frietjes eindelijk en vandaag genoten van 1 colake. Deugd dat et deed
- 13 oktober terug voor meer onderzoeken en om 3jaar op controle
++dankzij men vrienden den eerste klop al wa verwerkt. Alles leek goe. Khad nie veel last meer en de echo was goe vanmorgen ma den dokter had alles behalve goe nieuws dus...
++iet kunnen regelen op men werk
++ maandag dagje conge
-goe moeten doorwerken daardoor

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5153
fsterchele23 wrote:-- redelijk slecht nieuws gekregen in ziekenhuis
+ mag wel weer normaal eten, vrijdag frietjes eindelijk en vandaag genoten van 1 colake. Deugd dat et deed
- 13 oktober terug voor meer onderzoeken en om 3jaar op controle
Wa edde nu precies?
En veel beterschap, hopelijk blijven de controles ok!


--- Prutsers bij windows mail, hun gratis GB opslag schroeven ze terug omdat ze bla bla bla...prutsers...
--- Prutsers bij de sociale woning, nu komen ze de haag snoeien, wat?!, een week of 2 nadat we beschuldigd werden van vuilaards te zijn?...
--- Twijfelen aan iets...

+++ Nog 13 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 30 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 62 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 63 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 122 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5155
paveman wrote:
--- Twijfelen aan iets...
Nooit doen. Vol de keus voor een van je opties maken. Als het vervolgens niet goed voelt, kun je altijd nog voor wat anders kiezen (mits je wacht met je keuze gelijk met de hele wereld te delen ^^ )
Hehe, tis niet die vorm van twijfelen op dit moment :P
Ik twijfel over iets dat ik wel of niet heb gedaan want ik kan het me niet herinneren.

--- Alles loopt een beetje mis met mijn bestellingen vandaag...
--- Kingsglaive is een paar dagen verzet... (niet zó erg)
--- Heb ik nu wel mijn CE van Dragon Ball Xenoverse 2...
--- "Bestelling kan niet achterhaald worden" ... thx bol.com

...


+++ Terwijl ik dit schreef, al bericht gekregen van bol.com klantenservice, mijn bestelling lijkt in order te zijn :cool:
--- Wel... één van mijn 3 bestellingen toch... ;(

EDIT

Ohohohohooooww
Ik wist het gewoon, ik wist het
--- Er was toch iets mis met mijn bol.com bestelling, iets wat ik dacht dat ging gebeuren, en het is zonet gebeurd, komt doordat die site niet goed meewerkt op dit moment, dus 2x hetzelfde besteld al bleek dat eerst niet zo! Ha! Maar ik wist dat het ging gebeuren!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5156
----- Voor zolang ik het mij goed kan herinneren, was Molly (ja, gecastreerde kater, dus beetje fout gekozen naam maar toch gehouden) de kat die altijd bij mij zat. Tijdens het studeren, gamen, slapen, ... hij was er altijd bij. Na langere tijd ziek geweest te zijn, is hij maandag uiteindelijk ingeslapen :(
Ik zal hem zo hard missen :(
Image
(Dit is een foto van hoe hij vaak bij mij lag. Ik heb zo'n uitschuifkast bij mijn bureau en als ik aan mijn bureau zat, legde ik daar zijn dekentje op zodat hij dicht bij mij kon liggen)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5157
met0t0 wrote:----- Voor zolang ik het mij goed kan herinneren, was Molly (ja, gecastreerde kater, dus beetje fout gekozen naam maar toch gehouden) de kat die altijd bij mij zat. Tijdens het studeren, gamen, slapen, ... hij was er altijd bij. Na langere tijd ziek geweest te zijn, is hij maandag uiteindelijk ingeslapen :(
Ik zal hem zo hard missen :(
Image
(Dit is een foto van hoe hij vaak bij mij lag. Ik heb zo'n uitschuifkast bij mijn bureau en als ik aan mijn bureau zat, legde ik daar zijn dekentje op zodat hij dicht bij mij kon liggen)
Vorige winter ook m'n kat moeten laten inslapen, RIP

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5158
Captain Witwicky wrote:. . . .

Ohohohohooooww
Ik wist het gewoon, ik wist het
--- Er was toch iets mis met mijn bol.com bestelling, iets wat ik dacht dat ging gebeuren, en het is zonet gebeurd, komt doordat die site niet goed meewerkt op dit moment, dus 2x hetzelfde besteld al bleek dat eerst niet zo! Ha! Maar ik wist dat het ging gebeuren!
+++ Die titel "Zeurpiet van het jaar" verdien jij wis en waarachtig! ^^

Dan cancel je die tweede toch gewoon! :dizzy:


@met0t0, heel veel sterkte beste vriend. Afscheid moeten nemen van een huisdier is als afscheid nemen van een familielid. ;(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu