Re: PlayStation Plus

931
Kolm wrote:Dat kan, voor sommige dingen gaat die dan de sixaxis gebruiken. Maar uit reviews blijkt dat het met de dualshock niet noodzakelijk beter gaat dan met de move...
Ah maar je hebt niet specifiek een Move nodig. Perfect.
Last edited by Kolm on 05 Sep 2016 11:24, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Image

Re: PlayStation Plus

941
Resident Evil: Wou ik al een hele tijd hebben. Gelukkig dat ik me kon inhouden
Transformers: Devastation: Transformers zijn altijd wel leuk
Mad Riders: Ben niet zo'n racefan
From Dust: Vond ik altijd is een leuk concept. Blij dat hij erbij zit
Code: Realize ~Guardian of Rebirth: Japanse dingen? Geen idee wat te verwachten
Actual Sunlight: Interessant kort spel hopelijk
Image

Re: PlayStation Plus

943
Sanity penguin wrote:Hmm; Resident Evil misschien, al ben ik niet zo'n fan van de houterige controls die vaak met deze spel samen gaan.
Het is een remake, dus misschien valt dat wel wat mee? Ik heb de game al eens aangeschaft, maar ben er nog niet aan toe gekomen....
Buiten dit weer niet zo heel veel interessants zo lijkt het, al ziet Code er wel heerlijk Japans uit.. het is wel een game van IdeaFactory.. :ziek:
Image

Re: PlayStation Plus

944
paveman wrote:
Sanity penguin wrote:Hmm; Resident Evil misschien, al ben ik niet zo'n fan van de houterige controls die vaak met deze spel samen gaan.
Het is een remake, dus misschien valt dat wel wat mee? Ik heb de game al eens aangeschaft, maar ben er nog niet aan toe gekomen....
Buiten dit weer niet zo heel veel interessants zo lijkt het, al ziet Code er wel heerlijk Japans uit.. het is wel een game van IdeaFactory.. :ziek:
Waarschijnlijk niet, ik meen mij te herinneren dat de developers juist wouden dat een deel van de spanning kwam uit die slome houterige controls.