Re: PlayStation 4

301
RoyVdW wrote:Wie heeft de Pro al? Is die 4K echt zoveel beter dan koop ik die mss wel :P
Aangezien de PS4 Pro pas vanaf 10 november beschikbaar is, denk ik niet dat iemand hem hier al heeft ;)
Als ge een 4K-tv hebt en uw huidige PS4 zou het opgeven, dan zou ik wel een Pro kopen. Maar anders lijkt het mij niet zo'n gigantisch verschil, toch nog niet voor de games die nu een grondige update krijgen.

Re: PlayStation 4

302
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Wie heeft de Pro al? Is die 4K echt zoveel beter dan koop ik die mss wel :P
Aangezien de PS4 Pro pas vanaf 10 november beschikbaar is, denk ik niet dat iemand hem hier al heeft ;)
Als ge een 4K-tv hebt en uw huidige PS4 zou het opgeven, dan zou ik wel een Pro kopen. Maar anders lijkt het mij niet zo'n gigantisch verschil, toch nog niet voor de games die nu een grondige update krijgen.
Idd

Ik heb een 4K HDR tv maar no way dat ik daarvoor een PS4 Pro zal kopen :D
IF and only IF mijn huidige PS4 faalt dan wil ik indien em niet te repareren is wel een ps4 pro overwegen. :D
Image

Re: PlayStation 4

303
Mwah. Ik heb ook een 4K HDR tv en ben wel benieuwd. Die € 399 is nou ook weer niet zo schokkend dat het me afschrikt om de Pro aan te kopen. Dan heb ik gewoon een reserve PS4, eventueel zet ik die toch maar beneden in de woonkamer.. :)
Image

Re: PlayStation 4

305
RoyVdW wrote:Idd alleen is mijn tv niet HDR wel 4K. Geeft dat veel verschil denk jet niet echt. Wist niet dat die in november pas uitkwam.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
HDR is net hetgene dat veel verschil maakt imho :D
Image

Re: PlayStation 4

307
RoyVdW wrote:Dus zonder dat heeft die Pro geen effect? Vreemd veel tv hebben dat niet ze dan moet je nog nieuwe tv kopen ook nog?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Tuurlijk heeft dit wel effect.
4K is nog altijd beter dan 1080p he :)

Ook heeft de Pro meer rekenkracht etc...

Maar in mijn ogen is het verschil van met HDR of zonder HDR groter.
Maar HDR kan ook op de huidige PS4 dus je hebt de pro niet nodig voor HDR te spelen :)

Mijn tv kan HDR forcen ookal ondersteunt de hardware HDR niet. En zelfs dat was al aanzienlijk beter als zonder HDR.

Dus int kort
Ikzelf vin dat er een groter verschil is van geen HDR of wel HDR dan 1080p of 4k.
Natuurlijk heeft mijn TV zo'n speciaal scherm zodat de 4K wel aanzienlijk beter is als mijn 1080p tv. Maarjah. Das dan puur omdat die nieuwer is denk ik dan :D
Image
Links is HDR en rechts niet.

En hier nog wat voorbeelden als je wil :D
https://www.google.be/search?q=differen ... 26#imgrc=_
Image

Re: PlayStation 4

308
Thanks voor de verduidelijking. Dan zal jouw tv wel wat kosten. Ja dus die kan dat upscalen. Mijn tv van Philips heeft geen hdr functie helaas. Vind het beeld mooi genoeg die verschillen zijn miniem en er komt jaarlijks wel iets verbeterd uit die technologie.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

309
Als je de tv's naast elkaar zet zijn de verschillen enorm, maar als je het los van elkaar ziet niet idd.
Ik vond dat als ik geld uit ging geven aan een dure tv, ik gelijk degene moest nemen met de nieuwste technologie, ook al moest ik daar een stuk meer voor betalen (ik zat nog ruim < € 2.000 overigens). Anders loop je bij aanschaf al achter en had ik binnen een paar jaar alweer wat nieuws gewild. Nu ben ik er al helemaal blij mee, gezien de ontwikkeling van PS4 Pro :D
Image

Re: PlayStation 4

311
Bij gamemania kan je als je 2 games inruilt (minimum 2dehandswaarde van 19,98 euro) verschillende recente titels of pre-orders voor 17 euro kopen. Ik heb al heel lang geen online shooter meer gekocht en twijfel daardoor tussen Battlefield 1 of call of duty infinite warefare (vooral de modern warefar 2 remastered doet mij twijfelen die je bij COD krijgt). Iemand enig advies dat mij kan doen kiezen? Watch dogs 2 leek mij ook wel interessant, maar die waarde zal toch snel zakken volgens mij.

Ik ga metal gear solid phantom pain en assassin's creed syndicate inruilen btw, voor moest iemand dat zich afvragen :p
Image

Re: PlayStation 4

312
gamerke1992 wrote:Bij gamemania kan je als je 2 games inruilt (minimum 2dehandswaarde van 19,98 euro) verschillende recente titels of pre-orders voor 17 euro kopen. Ik heb al heel lang geen online shooter meer gekocht en twijfel daardoor tussen Battlefield 1 of call of duty infinite warefare (vooral de moderwarefar 2 remastered doet mij twijfelen die je bij COD krijgt). Iemand enig advies dat mij kan doen kiezen? Watch dogs 2 leek mij ook wel interessant, maar die waarde zal toch snel zakken volgens mij.

Ik ga metal gear solid phantom pain en assassin's creed syndicate inruilen btw, voor moest iemand dat zich afvragen :p
Koop de game die het meest bij je speelstijl past.
Heb al veel COD spelers die nu BF spelen horen klagen over het feit dat het anders is. En in omgekeerde richting zal dat ook wel gebeuren ;)
Image

Re: PlayStation 4

313
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:Bij gamemania kan je als je 2 games inruilt (minimum 2dehandswaarde van 19,98 euro) verschillende recente titels of pre-orders voor 17 euro kopen. Ik heb al heel lang geen online shooter meer gekocht en twijfel daardoor tussen Battlefield 1 of call of duty infinite warefare (vooral de moderwarefar 2 remastered doet mij twijfelen die je bij COD krijgt). Iemand enig advies dat mij kan doen kiezen? Watch dogs 2 leek mij ook wel interessant, maar die waarde zal toch snel zakken volgens mij.

Ik ga metal gear solid phantom pain en assassin's creed syndicate inruilen btw, voor moest iemand dat zich afvragen :p
Koop de game die het meest bij je speelstijl past.
Heb al veel COD spelers die nu BF spelen horen klagen over het feit dat het anders is. En in omgekeerde richting zal dat ook wel gebeuren ;)
Ik heb altijd al beide games gespeeld. Ik heb niet echt een voorkeur. Al moet ik toegeven dat ik sinds de ps4 geen COD meer heb gekocht. Ik zal nog eens wat over COD opzoeken. Want dat exosuit ding om hoog te springen enzo vind ik niet zo leuk in shooters.
Image

Re: PlayStation 4

314
gamerke1992 wrote: Ik heb altijd al beide games gespeeld. Ik heb niet echt een voorkeur. Al moet ik toegeven dat ik sinds de ps4 geen COD meer heb gekocht. Ik zal nog eens wat over COD opzoeken. Want dat exosuit ding om hoog te springen enzo vind ik niet zo leuk in shooters.
Dat zou voor mij ook een enorme afknapper zijn.
Ik heb COD niet gespeeld, dus kan daar niets over zeggen. BF1 ben ik wel aan het spelen en kmoet zeggen dat het lang geleden is dat ik me in een shooter nog zo geamuseerd heb. Wacht anders nog de review af van COD ...
Image
cron