Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5206
gamerke1992 wrote:+++ Eindelijk weekend
--- even geen tijd meer gehad voor het forum door verschillende zaken
--- smartphone is nog steeds stuk (wifi en geluid toch) en ik ben er nog altijd niet uit welke ik in de plaats ga kopen
--- In de winkels in Leuven weet ik precies meer van smartphones dan hun... Logica?
+++ hopelijk dit weekend een nieuwe bestellen
+++ Onze nieuwe kat is echt zalig
Wat eet je daar bij dan...?? :saint: :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5208
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Eindelijk weekend
--- even geen tijd meer gehad voor het forum door verschillende zaken
--- smartphone is nog steeds stuk (wifi en geluid toch) en ik ben er nog altijd niet uit welke ik in de plaats ga kopen
--- In de winkels in Leuven weet ik precies meer van smartphones dan hun... Logica?
+++ hopelijk dit weekend een nieuwe bestellen
+++ Onze nieuwe kat is echt zalig
Wat eet je daar bij dan...?? :saint: :P
Recht de fondu in ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5210
Elexus wrote:++ kan ik meteen een nieuwe telefoon halen want ik ga de mijne eens vakkundig met m'n voet bewerken één dezer dagen
Niet vergeten om hem daarna in één van de gele containers voor gsm's te smijten eh, je vindt die overal bij de UGent, o.a. in het UFO. (Voor Gentenaars, je kan vrij binnen in het UFO, dat is naast de Vooruit) :)

+/- Heel druk op stage, maar ik doe het wel heel graag :)
+++ Heel trots op met0t0 die alles perfect deed op zijn eerste werkdag voor mijn stage (en mijn project), data verzamelen bij kinderen (online test begeleiden en een interview afnemen) is niet simpel en hij is met glans geslaagd :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5211
--- Verdomme, geen in-game credits gewonnen met mijn auto foto in de The Crew
--- Ik heb niks tegen het verplaatsen van releasedata, maar een paar dagen voor de release zien dat Tomb Raider er een weekje langer over zal doen doet toch een beetje pijn...
--- De gratis 100.000 in game credits als je in de eerste week Tomb Raider speelt mag ik dus ook vergeten...
+ Eindelijk! Alle bestelling zichtbaar op de nieuwe Game Mania website
+++ Kleine clipjes zien van Dragon Ball Super en weer helemaal in mijn Dragon Ball mood zijn


--- Het was anders nog 3 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide...
+ Maar het is nu nog 12 dagen ;(
+++ Nog 20 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 45 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 52 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 102 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 112 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5215
Captain Witwicky wrote:+ Eindelijk! Alle bestelling zichtbaar op de nieuwe Game Mania website
Hmm, ik zie mijn pre-orders toch nog niet staan. Hebt ge die nog ergens moeten opvragen ofzo?

+++ Eindelijk nog eens een rustige avond kunnen gamen, dat was toch alweer een tijd geleden
--- Niet veel rustige dagen meer in het vooruitzicht helaas

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5219
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:+ Eindelijk! Alle bestelling zichtbaar op de nieuwe Game Mania website
Hmm, ik zie mijn pre-orders toch nog niet staan. Hebt ge die nog ergens moeten opvragen ofzo?
Hmmm neen. Het enige wat ik gedaan heb is: bij de vernieuwing van de website heb ik mijn gegevens overgezet via de beschikbare optie die ze gaven, en dat is al. Ze zeiden me eens via Twitter dat er werk van werd gemaakt om de pre orders die je maakt via de winkel ook te laten zien via de website, en dat lijkt me nu het geval te zijn. Zojuist nogmaals gechecked en ik kan al mijn pre orders zien, degene die ik via de winkel heb gemaakt en degene die ik via de website zelf heb gemaakt. Ik kan niet echt iets bedenken dat ik nog zou gedaan hebben. Veel berichten gestuurd via Twitter om te vragen naar hun vooruitgang dat wel, maar niks moeten opvragen. Misschien dat de website je gegevens niet correct laat weerzien, dat is wel mogelijk. Dan zou je via de winkel waar je meestal naartoe gaat kunnen vragen of ze kunnen zien of je bestellingen nog ok zijn of je laat een bericht achter via Twitter bijvoorbeeld dat je nog steeds niet alles kan zien. Misschien is het ook in delen dat ze het introduceren.


--- Nog een keer het gras gedaan gisteren...
+++ F1

--- Het was anders nog 2 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide...
+ Maar het is nu nog 11 dagen ;(
+++ Nog 19 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 44 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 51 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 101 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 111 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron