Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1308
coolgamer wrote:
Toon8 wrote: Kwamen de CE's later uit dan de gewone edities? Coolgamer had ook een week later gepost dan de release ...
Ze waren Normaal uitgesteld tot 20 oktober wegens problemen met de levering maar waren vrijdag toch al geleverd
Je betaald dan meer voor zo'n editie en je moet dan langer wachten :silly: Jullie zouden hem al een maand eerder moeten gehad hebben voor die prijs :P
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1309
Toon8 wrote:
coolgamer wrote:
Toon8 wrote: Kwamen de CE's later uit dan de gewone edities? Coolgamer had ook een week later gepost dan de release ...
Ze waren Normaal uitgesteld tot 20 oktober wegens problemen met de levering maar waren vrijdag toch al geleverd
Je betaald dan meer voor zo'n editie en je moet dan langer wachten :silly: Jullie zouden hem al een maand eerder moeten gehad hebben voor die prijs :P
Voor die prijs? Ik vond dat deze CE verassend goedkoop was, zou een voorbeeld moeten zijn voor andere CE's.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1310
Toon8 wrote:Kwamen de CE's later uit dan de gewone edities? Coolgamer had ook een week later gepost dan de release ...
coolgamer wrote:Ze waren Normaal uitgesteld tot 20 oktober wegens problemen met de levering maar waren vrijdag toch al geleverd
Yep :cool:
Toon8 wrote:Je betaald dan meer voor zo'n editie en je moet dan langer wachten Jullie zouden hem al een maand eerder moeten gehad hebben voor die prijs
Er was een globaal probleem ofzo zei Square Enix waardoor ze gedwongen waren om het uit te stellen.
dividedx11 wrote:Voor die prijs? Ik vond dat deze CE verassend goedkoop was, zou een voorbeeld moeten zijn voor andere CE's.
De prijs is nog net aanvaardbaar voor de inhoud, vooral het beeldje zal gaan lopen zijn met de meeste waarde want veel kosten hebben ze niet gemaakt aan de rest geloof ik. Er is meer karton in de doos dan extra's :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1313
say whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???
Image
Deze is moeilijk te vinden (maar binnenkort komt de 25 years sonic versie uit)
Welke eigenlijk gewoon dezelfde versie als deze die ik heb maar gewoon heruitgegeven :D

edit:
Baaj de weej
Je kan sd kaartje insteken met ALLE mega drive/genesis games op :p

Iedereen is euforisch van de classic nes heruitgave, maar SEGA doet het al JAREN.
Zo heb je ook een "console" met ingebouwde games al enkele jaren.
En bij deze kan je tenminste je cartridges erin steken.

Nintendo maakt gewoon beter reclame denk ik dan?

Er zijn zelfs erkende websites die melden dat SEGA nintendo na doet?
Terwijl het eigenlijk volledig omgekeerd is...
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1314
ShAmPi wrote:say whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???
Image
Deze is moeilijk te vinden (maar binnenkort komt de 25 years sonic versie uit)
Welke eigenlijk gewoon dezelfde versie als deze die ik heb maar gewoon heruitgegeven :D

edit:
Baaj de weej
Je kan sd kaartje insteken met ALLE mega drive/genesis games op :p

Iedereen is euforisch van de classic nes heruitgave, maar SEGA doet het al JAREN.
Zo heb je ook een "console" met ingebouwde games al enkele jaren.
En bij deze kan je tenminste je cartridges erin steken.

Nintendo maakt gewoon beter reclame denk ik dan?

Er zijn zelfs erkende websites die melden dat SEGA nintendo na doet?
Terwijl het eigenlijk volledig omgekeerd is...
Er zijn waarschijnlijk gewoon 10x zoveel Nintendo fanboys nu dan Sega fanboys

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1316
ShAmPi wrote:say whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???
Image
Deze is moeilijk te vinden (maar binnenkort komt de 25 years sonic versie uit)
Welke eigenlijk gewoon dezelfde versie als deze die ik heb maar gewoon heruitgegeven :D

edit:
Baaj de weej
Je kan sd kaartje insteken met ALLE mega drive/genesis games op :p

Iedereen is euforisch van de classic nes heruitgave, maar SEGA doet het al JAREN.
Zo heb je ook een "console" met ingebouwde games al enkele jaren.
En bij deze kan je tenminste je cartridges erin steken.

Nintendo maakt gewoon beter reclame denk ik dan?

Er zijn zelfs erkende websites die melden dat SEGA nintendo na doet?
Terwijl het eigenlijk volledig omgekeerd is...
trek je bierflesje euh, portemonnee almaar open !!

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1320
paveman wrote:Ik blijf ook elke keer weer slechte Sonic ports en andere slechte Sega Classic collections kopen en als ik ook maar iets met Alex Kidd zie ben ik gelijk in Miracle World en is elke vorm van redelijk nadenken me vreemd... :D
Ooh Alex Kidd games! Die ga ik na de soul reavers nog eens beginnen spelen :D
Image