Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

842
Maxidomino wrote:Star Trek BEYOND. - 9/10
Toen de trailers uitkwamen zag alles er zo slecht uit. Dit is niet meer star trek zoals de vorige twee films dacht ik. Gisteren dan eindelijk eens de film gekeken en die was echt sjiek. Er waren grote visuele setpieces, maar ook de chemie tussen de personages bleef interessant. Dat is wat Star Trek uniek maakt, dat de leden van de Enterprise een familie vormen.
Ik krijg Fast & Furious flashbacks

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

844
Pete's Dragon (2016)

Vroeger had ik een videoband en had ik de Nederlandse versie van Peter en de draak. Dat was een musicale film uit 1977. Van die film was ik echt fan en vond die als kind zijnde (6 jaar) heel erg leuk.

Vanmiddag de nieuwe versie gezien, is best een vermakelijke film, maar niet meer dan dat.
De film is simpel, gebeurd niet teveel, maar is leuk voor een keer weg te kijken, en de draak ziet er echt uit als een lekkere knuffel!

7/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

847
Afgelopen weekend wat films gekeken.

Warcraft -> 6/10
Niet veel bij nadenken en gewoon kijken.

The nice guys -> 7/10
Was op veel momenten zeer grappig maar duurde iets te lang naar mijn gedacht.

The huntsman winter's war -> 6/10
Vond ik geen slechte film maar over het algemeen toch een overbodige sequel, er zal wel geen derde meer komen.

Spotlight -> 7/10
Met dat ie de oscar voor beste film gewonnen had, had ik er toch iets meer van verwacht. Had misschien ook liever iets gezien over de nasleep toen de onthullingen uitkwamen, nu stopte de film hier.
België staat jammer genoeg 3 keer in de lijst op het einde van de film :(
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

852
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:Forrest Gump ==> 9,6/10

Prachtige film, had ik al veel eerder eens moeten zien.
1 van m'n favorieten. Tom Hanks is hier geweldig :smug:
Inderdaad, schandalig dat ik 'm nog niet had gezien..
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image