Beterschap @ Kolm
Mr.Wolf wrote:
-------------- Ik krijg constant maar negatieve commentaar op mijn stage, wa ik ook doe
-------------- Ik heb daardoor op sommige momenten ook zin om er gewoon mee te stoppen
Iedereen stond recht daar om te vertrekken en ik stelde nog snel de vraag: Is er eigenlijk iets da ik al wel goed gedaan heb hier?
En die vraag zagen ze precies niet direct aankomen. Ik kwam zelf zeer positief naar daar omdat ik dacht da ik het die week super had gedaan, en ze breken mij daar helemaal af. Het ging zelfs zo ver da ze zeiden da ik soms mijn geeuwen onderdruk. Ipv er dan iets positief aan te koppelen, want zo motiveren ze mij niet
Geeuwen onderdrukken is ook omdat ge moe zijt, ik heb nog nooit gegeeuwd van verveling. Je kan mensen hebben op je stage die je niet goed kunnen begeleiden of die je onderuit willen halen. Je kan de tips volgen die hier al gezegd zijn, maar je kan ook van geluk spreken dat ze het nog recht in je gezicht durven te zeggen tijdens je stage, en niet na je stage wanneer je je punten bekijkt en het verslag en verwachtte om te slagen. Als alles goed ging en pas op het einde aan het licht komt dat ze je een negatief verslag geven komt nog harder aan denk ik. Ik ken iemand die dat had.
+++ F.A.C.T.S.
+ Goed geslapen
++ F1 vanavond
+++ Nog 5 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 30 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 37 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 87 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 97 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...