Re: Welke serie volg je momenteel?
736Net klaar met seizoen 6 van The Walking Dead, nu verder met Luke Cage.
Toon8 wrote:Net gekeken naar de 1e aflevering The walking dead van het nieuwe seizoen.
Ik hou ook van die series Ik heb erg veel zin in Iron Fist die in maart komtColossus wrote:Luke Cage is echt geweldig!
Ze flikken het gewoon wèèr!
Daredevil, JJ , Luke Cage,
Ik hou er van
Maxidomino wrote:Toon8 wrote:Net gekeken naar de 1e aflevering The walking dead van het nieuwe seizoen.
Tjeefkeuh wrote:Maxidomino wrote:Toon8 wrote:Net gekeken naar de 1e aflevering The walking dead van het nieuwe seizoen.
En ook een beetje beu aan het worden, een moord word zo normaal gevonden omdat het er zoveel zijn. Mis wat inleving en realismedividedx11 wrote:Vanavond TWD S7
En ook de halloweenfinale van Scream uitgekeken, niet slecht maar voor spelbaar.
Ik vind het nu al niet slecht, bijna klaar met seizoen 1.RoyVdW wrote:Pas S5 van TWD nog eens uitgekeken. Moet nog beginnen aan S6. Hoor veel goeds over S7 toch. En Toon blijven kijken naar SOA komt traag op gang maar is echt goed elk seizoen beter.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het wordt enkel beter S5 vond ik het minst denk. S7 is zalige afsluiting respect laatste scène.Toon8 wrote:Ik vind het nu al niet slecht, bijna klaar met seizoen 1.RoyVdW wrote:Pas S5 van TWD nog eens uitgekeken. Moet nog beginnen aan S6. Hoor veel goeds over S7 toch. En Toon blijven kijken naar SOA komt traag op gang maar is echt goed elk seizoen beter.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk