Re: PlayStation Plus

948
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote:
Sanity penguin wrote:Hmm; Resident Evil misschien, al ben ik niet zo'n fan van de houterige controls die vaak met deze spel samen gaan.
Het is een remake, dus misschien valt dat wel wat mee? Ik heb de game al eens aangeschaft, maar ben er nog niet aan toe gekomen....
Buiten dit weer niet zo heel veel interessants zo lijkt het, al ziet Code er wel heerlijk Japans uit.. het is wel een game van IdeaFactory.. :ziek:
Waarschijnlijk niet, ik meen mij te herinneren dat de developers juist wouden dat een deel van de spanning kwam uit die slome houterige controls.
Spanning is allemaal wel leuk, maar wanneer je niet kan draaien en tegelijk vooruit lopen heb ik het al gehad :D
Image

Re: PlayStation Plus

950
billie91 wrote:From Dust is een prachtige game. Enkel jammer dat er nooit een vervolg is gekomen want dit had echt nog veel meer potentie.
Toch eens wat verder over opgezocht en lijkt mij inderdaad wel een mooie game. Ga ik dus ook zeker eens proberen :)

Re: PlayStation Plus

951
De ps+ line up voor november:

Everybody’s Gone to the Rapture, PS4
The Deadly Tower of Monsters, PS4
DiRT 3, PS3
Costume Quest 2, PS3
Letter Quest Remasterd, PS Vita (Cross Buy with PS4)
Pumped BMX+, PS Vita (Cross Buy with PS4 and PS3)
Image

Re: PlayStation Plus

952
Everybody’s Gone to the Rapture ga ik zeker eens spelen, dus een goede maand vind ik. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik dirt 3 wel eens ga proberen maar ik weet dat ik te leeg ben om mijn ps3 uit de kast te halen :P
Image