Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5326
--- Gisteren was eigenlijk geen rustige dag...
+++ Maar 's avonds wel lekker kunnen ontspannen met een beetje The Crew, WWE pay per view en Deadliest Catch
+ Programma die misschien zijn terugkeer maakt
+++ Morgen Dragon Ball Xenoverse normaal gezien
+++ LEGO
--- Lichte verkoudheid opgelopen...
--- Moeilijkheden met ademen door de neus...
...totdat...
+++ Lang leve neusspray

+++ Nog 1 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 26 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 33 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 83 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 93 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5330
dividedx11 wrote:+++ Nieuwe macbook pro aangekondigd, wat een prachtig ding.
+++ Nog 2 maandjes
- €1800, dat gaat serieus pijn doen... :(
++ Budget action cam (soort gopro) gekocht voor nog geen 100 euro
Ik ga die ook kopen, maar wat een prijzen jongens. Zijn die zot geworden. Ik zou graag de 15 inch kopen, maar zelfs de minste versie met 256gb geheugen aan de studentenprijs kost €2500. :angry: :nerd: :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5331
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:+++ Nieuwe macbook pro aangekondigd, wat een prachtig ding.
+++ Nog 2 maandjes
- €1800, dat gaat serieus pijn doen... :(
++ Budget action cam (soort gopro) gekocht voor nog geen 100 euro
Ik ga die ook kopen, maar wat een prijzen jongens. Zijn die zot geworden. Ik zou graag de 15 inch kopen, maar zelfs de minste versie met 256gb geheugen aan de studentenprijs kost €2500. :angry: :nerd: :(
15 inch is voor mij veel te duur, 1800 is al on the edge, maar denk dat ik het toch ga doen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5333
--- Geen verantwoordelijkheid nemen...
--- Leuke ochtend weer...
--- Gebeld worden met voicemail met weinig uitleg...
--- Zo te zien vandaag heel de dag boodschappen doen...
--- Het aantal zakdoeken voor mijn verkoudheid...

+++ Vandaag: DB XV2 CE

+++ Nog 25 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 32 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 82 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 92 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5335
+ vandaag Chinese muur bezocht. Daarna zijn we zelfstandig met taxi (had €120 gekost als we met onze tour groep meegingen, nu maar €20) naar een night market gegaan waar levende schorpioenen op stokjes gespitst worden en je onder andere (zeer grote) spinnen en slangetjes kunt eten...
+ heerlijk gegeten in restaurant in de buurt daar (geen spinnen helaas), wel beetje jammer dat niemand hier ook maar een woord Engels spreekt (echt letterlijk geen enkel woord). Alleen in het hotel spreekt 1/10 personeel Engels.
+morgen vliegen we naar guilin.
---- de Chinese internet censuur :( wifi is te traag om een VPN te gebruiken. Kan dus geen mail checken of google maps gebruiken. En dat net nu ik mail verwacht van mediamarkt over garantie..

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5336
itsjustme wrote:+ vandaag Chinese muur bezocht. Daarna zijn we zelfstandig met taxi (had €120 gekost als we met onze tour groep meegingen, nu maar €20) naar een night market gegaan waar levende schorpioenen op stokjes gespitst worden en je onder andere (zeer grote) spinnen en slangetjes kunt eten...
+ heerlijk gegeten in restaurant in de buurt daar (geen spinnen helaas), wel beetje jammer dat niemand hier ook maar een woord Engels spreekt (echt letterlijk geen enkel woord). Alleen in het hotel spreekt 1/10 personeel Engels.
+morgen vliegen we naar guilin.
---- de Chinese internet censuur :( wifi is te traag om een VPN te gebruiken. Kan dus geen mail checken of google maps gebruiken. En dat net nu ik mail verwacht van mediamarkt over garantie..
Bekijk het positief; PxTR wordt wordt niet gecensureerd :shhhh: !
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5339
++ Skyrim Special Edition, ik voel me alsof ik ergens ben thuisgekomen. Zalig om het spel opnieuw te beleven. :)
++ voorlopig productief bezig met schoolwerk
-- heb nog wat werk te doen vandaag
++ pauzekes met gamen horen daar bij natuurlijk ;)
++ nieuwe bril, ik kan terug zien!
-- toch blijft het lastig om nooit 100% zuiver te kunnen zien uit m'n rechteroog
++ paarse bril dit keer, m'n lievelingskleur :cool:
++ things like this make me happy voor de één of andere silly reden :silly:

EDIT:

---- sommige mensen wilt ge soms toch echt eens tegen de muur plakken...

BTW

@ Colossus: Je kan dit oplossen door het beeldformaat van je TV zelf aan te passen naar 'native' of 'normaal'. :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5340
paveman wrote:---------------------------- moeder die tumor in hoofd blijkt te hebben
+ het lijkt erop dat het goed te opereren valt
+ ze kijkt er zelf ook nog heel positief tegenaan
- blijft natuurlijk gewoon kut
Wow, damn, sterkte! Dat moet wel erg schrikken zijn! Echt sterkte!
Misschien iets waar je nu niet mee bezig bent, maar waarschijnlijk moet haar haar er af. Als ze gezond en lang haar heeft, is het misschien een idee om het te doneren voor een pruik (dan kan je aan een kapper vragen en bij ons knippen ze dan gratis). Misschien heeft uw moeder wel veel een een pruik voor haar psychologisch herstel. Dat is bij iedereen heel anders, maar altijd een goed idee om er even over te praten :)

+/- Gisteren samen werken met met0t0 (ik voor stage, hij krijgt wel betaald). Het was verschrikkelijk lang rijden (Gent naar Genk) en ik was nogal bang 's ochtends in het donker op de autostrade (ik rij maar om de 3 maand eens mee in een auto), maar wel zo blij dat het met met0t0 was en hij heeft dat super gedaan :)
cron