Re: Je nieuwste trophies

196
RoyVdW wrote:Binnen :jip: Die DC is best goed trouwens kost nu maar €3 en maakt alles simpeler alhoewel ik ook maar net 50 heb want vond het nog ziekelijk moeilijk :L: Heb Youtube guides gebruikt voor betere routes en dan kon ik veel 2 sterren halen dat werkte en zo is het leuker. Op naar de speedruns deze plat zal veel voldoening geven als ik die haal man man :P
alles geven Roy :smug:

Re: Je nieuwste trophies

198
RoyVdW wrote:Mirror's Edge ik heb er mijn bedenkingen bij. Als je die YT filmpjes ziet hoe sommige glitchen enzo die records dat is niet meer gamen en zo valt alles te behalen als je exact doet zoals de filmpjes als het lukt want het is dikkels ook chance hebben en geluk gebaseerd. Klote platinum zeg ik op de meeste momenten echt een kutspel xp.
Op Youtube gaat ge vooral pc-speedruns tegenkomen die voor wereldrecords gaan. Daar gebruiken ze super veel 'kick-glitches', waardoor ge voor bepaalde stukken als het ware kunt zweven. Dat is echter zo goed als onmogelijk op console, dus daar zijn er geen glitches beschikbaar ;)
En dan nog: de kleinere glitches in levels die er zijn op console, zijn ook vaak moeilijk om uit te voeren en helemaal niet op geluk gebaseerd. Dus eigenlijk vind ik dat even goed onderdeel van de game, het is straf dat mensen die zelfs jaren nadat de game uitkwam, blijven ontdekken.

Sowieso hebt ge geen glitches nodig om de speedruns te halen, veel succes! :)

Re: Je nieuwste trophies

201
Tricky Towers

Doing good
Unlock the pro trials.

Bigger than magic
Finish trial #21 without using any magic.

On the right track
Unlock the expert trials.

Gone Home

This Old House
Open the secret bookshelf in the guest room from the outside.

Intuitive
Guess the combination to Oscar's safe before finding the code.

Wet Bandit
Turn on every faucet in the house at once.

Nesting Instinct
Returned Christmas Duck to his rightful place.

Lifeless Planet

Colonist
Spend 15 minutes in the town.

Gravity Kills
Die from a hard fall.

Jet-packer
Enable extended boost with the jetpack.

Adventurer
Make a long and difficult jump with the jetpack.

Ambidextrous
Solve a puzzle with the robotic arm.
Image

Re: Je nieuwste trophies

205
Kolm wrote:Je had hem lekker vroeg zo te zien :P Die van mij is nog niet eens verzonden, Watch Dogs 2 is wel al verzonden en komt maandag normaal.
Ja gister binnen gekregen. Ging er vanuit dat ik Watch Dogs 2 ook al zou krijgen aangezien ik hem besteld had toen ie op voorraad was, maar helaas. Nja kan toch niet alles tegelijk spelen. Meeste games zijn voor de heb :lol: :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

208
RoyVdW wrote:
Image
Image
Deze zouden goud moeten zijn ipv brons echt tientallen keren geprobeerd.
Nog enkel chapter 2 ik ga die mega ultra moeilijke plat binnenhalen ge zult wel zien ik vermorzel dit rotspel YEZEEAHH :angry: :evil: :silly: :D
Steun mij mensen de mentale hulp werkt.
Dan speel je het spel toch gewoon niet. Echt, zodra een spel niet meer leuk is kap ik er altijd mee.
Image

Re: Je nieuwste trophies

209
billie91 wrote: Dan speel je het spel toch gewoon niet. Echt, zodra een spel niet meer leuk is kap ik er altijd mee.
Als dat na een paar uur al duidelijk is, ja. Super Meat Boy heb ik bvb verwijderd en probeer ik al jaren te vergeten.
Maar soms heeft een leuke game pas naar het einde toe een frustrerende moeilijkheidsgraad en dan zet ik liever door.

Re: Je nieuwste trophies

210
Tjeefkeuh wrote:
billie91 wrote: Dan speel je het spel toch gewoon niet. Echt, zodra een spel niet meer leuk is kap ik er altijd mee.
Als dat na een paar uur al duidelijk is, ja. Super Meat Boy heb ik bvb verwijderd en probeer ik al jaren te vergeten.
Maar soms heeft een leuke game pas naar het einde toe een frustrerende moeilijkheidsgraad en dan zet ik liever door.
Tuurlijk, maar als het mij te gek wordt ga ik wel wat anders spelen. Ik heb Heavenly Sword bijvoorbeeld nooit uitgespeeld omdat die game zo'n teringmoeilijke eindbaas had. Zodra een game gaat frustreren, kap ik ermee.
Image